Ite siellä en kyllä ole ollut, vaimo on saattanu siellä hengailla. Jos oli meidän 4f?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Pistä hyvä mies jäsenhakemus ensin ;) !Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiJep, tökkään konttiin clubinaluset
Comment
-
Mä kans!
Kilvenaluset olisi jo valmiina toimiston kaapissa.
Äsken bongattu Tikkurilassa harmaa pre-facelift A5 SB jossa joku tökerö siipi kontin päällä. Ihmeteltiin siinä valoissa Audin takana kaverin kanssa, että miten toi voi jonkun mielestä sopia tuohon autoon?
Ei ollut onneksi kilvenalusia...
Comment
-
Joo ajelin, huomasin sun auton mut sit en ollu varma et olitko sinä kuka käveli ohi kun nousin autosta. Joo oon ruvennu käyttää autoo siinä pesuparkissa kun ei jaksa enää ite pestä. Moro vaan :DAlkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiBrain? Ajelit miun perässä prisman parkkihallissa tänään iltapäivällä. Olit käyny auton pesemäs?
Puhelinta räpläsin koitin morjestella ko ohi kävelin :D
Comment
-
Ois saattanu olla meikän kinneri, toisaalta siellä liikkuu toinenkin mut vanhempi S3:nen usein toisella tasolla. Ja siihen samaan parkkiin on hyvä laittaa kun vieressä toisella puolella ei oo ruutua. :)Launeen Prisman parkkihallissa tokassa kerroksessa musta audi s3 kilvenalusilla.
Aika usein näkee samassa parkkiruudussa kuin nyt oli :p
Comment
-
Minä taisin silloin olla liikkeellä.Alkuperäinen kirjoittaja KimmoH Näytä viestiPerjantaina Lappeenrannassa ajelin valkosen 80?
perässä simolantien valoista prismaan. Kilvenalunen oli takana.
Comment
-
Musta ja matala A6 4F Sedan tänään Varkaudessa klo. 17 tietämillä, suunnilleen Nesteen kohdilla. Nikke?
Comment
-
Minun! =) Piti jo eilen tulla tänne huhuilemaan että kenenkäs B7 kun huomasin clubi kilvenaluset autolle talsiessa.Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiKenen musta B8 rusalla parkissa. Ajettiin vähän vanhemmalla sedanilla taakse!:)
Comment

Comment