Kenen imola s4 b5 sedan on Satakunnan (pirkkalan) lennoston pääportin ulkopuolisella parkkiksella?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Hyvin huomaa "vähän" isomman auton liikenteessä Microjen ja Corollojen seassa..Alkuperäinen kirjoittaja Hartsi Näytä viestiVarmaankin olen tullut:)
Comment
-
Ai, enpäs huomannut sinua mutta S4:n huomasin. Mutta bongasin teikäläisen aikaisemmin jossain keskustassa.Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viestiTänään iltapäivällä klo. 16 jälkeen shellin pihasta bongattu valkoinen S4 B8 avant sekä Japi lyhyemmässä hiustyylissä pyöränsä kanssa :D
Comment
-
Joo lomalla tässä vielä muutaman päivän niin on aikaa ajella ja bongailla :)Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiAi, enpäs huomannut sinua mutta S4:n huomasin. Mutta bongasin teikäläisen aikaisemmin jossain keskustassa.
Comment
-
Minähän se kurvailin sinua vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viestiValkea B7 avantti eilen lentokentäntiellä viide aikoihin ajeli vastaan, hitaalla reagoinnilla lapasta nostin takaisin.
Comment
-
Tämä samainen B6 Avant taisi tulla minua eilen tiistaina vastaan Hervannan valtaväylällä noin Turtolan kohdilla. Näytti edelleen hyvältä, nostin lapasta.Alkuperäinen kirjoittaja jugurttiTampereen Hämeenpuistossa lötkötteli eilen illalla harmaa B6 avant täysin kiillotetuilla oz futuroilla ja suht hyvin dekissä. Kuka olet, mistä tulet? Oli kivannäkönen avantti :)
Comment
-
Kukas se oli, kun tänään Lempäälässä vanhalla turkutiellä kääntyi Liidelin kohdalla ympyrästä keskustaan päin siinä klo 13 jälkeen? Ajokkina oli musta farmarimallinen konsonanttikakkonen.. ;D Itse olin menossa Tampereen suuntaan valkosella mersun kuormurilla, jossa nukkuva nalle kyljessä.. =D
Comment
-
:)Minkäslaisella B7:lla itse ajelet?Alkuperäinen kirjoittaja Olspa Näytä viestiHyvin huomaa "vähän" isomman auton liikenteessä Microjen ja Corollojen seassa..
Comment
-
-
Minä nostin lapasen, komea kutonen sulla! Mulla väri on tummansininen, mutta auringossa saattaa nopeasti näyttää mustalta.Alkuperäinen kirjoittaja -Teemu Näytä viestiKukas ajeli tännään klo 12-13 välillä mustalla b6 sedanilla oulun vasaraperällä vastaan? sieltä nousi lapanen mut ite hoksasin turhan myöhään!
Comment
-
Täytyy morotella kun törmäillään:)Alkuperäinen kirjoittaja Olspa Näytä viestiMusta sedan, etuovissa quattro tekstit ja takana kilven aluset..
Comment

Comment