Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja jents Näytä viesti
    Meikäläinen ainaski oli siellä:) aika lähellä pääportteja, kirkkaan punanen A4 farkku pikimustilla takavaloilla! En kyllä itsekkään nähny yhtään jengiläisiä :(
    Olin itse motoparkissa kanssa koko viikonlopun ja bongasinpa siellä toisenkin B5 ässän (hopeinen) joka kävi radallakin kurvailemassa ja oli illalla leirintä-alueella. Samaisella alueella oli myös asiallinen vihreä C5 farkku jossa alla OZ mitot.

    Oma autokin seisoi melkein koko lauantai päivän siellä rata-varikolla muiden meidän porukan romujen kanssa näytillä.

    Comment


    • Antti mahto suuntia viheriöille tuossa yhden pintaan. :-) Maikkulan liikennevaloissa Ässä odotteli urkujen avaamista.

      Comment


        Eilen valkoinen A5 Länsiväylällä Ison Omenan kohdalla klo 12 paikkeilla matkalla kaupunkiin päin, klubialunen oli ainakin takana.
        Se olin mää. Kattelin ittekki että oli kilvenalusta kutosessa.

        Comment


          Viikolla tuli vastaan Oulun alueella mattamusta läskiloksu b5. Paikka ja aika ei enään ole muistissa.

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viesti
            Viikolla tuli vastaan Oulun alueella mattamusta läskiloksu b5. Paikka ja aika ei enään ole muistissa.
            Mää näin ton kaakkurin sittarilla parkissa. Mahtaa olla 1.8T kun pilkotti puskurin takaa niin sievän kokonen fmic

            Comment


            • Salossa bongattu sininen farkku b6, rekkari RUI-xxx ja ABT-logo kontin luukussa, oikein nätti peli mutta onko foorumilaisia?

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja Ka11e Näytä viesti
                Kappas.
                Ilmeisesti ajelet sillä mustalla b5 avantilla?
                Jeps. Semmosellahan sitä..

                Comment


                • Harmaa b6 sedan Joensuun keskustassa kilvenalusilla päivällä..

                  Comment


                    Kuka harrasti Laihialaista motorsporttia(diesel) tummalla sedan A6/c5 korisella? Oli ledivaloa takana, jengitunnuksia ei.

                    Comment


                      Päivällä hopeinen B6 Avant n. 10km Vaskikelloilta Jyväskylään päin. Alunen näytti olevan, mutta eihän siinä lapasta ehtinyt nostaa. HiTec?

                      Comment


                      • Musta b6 sedani tarroilla ja clubikilvellä Rauhalahden keilahallilla ilta 8 aikaan.

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja Olspa Näytä viesti
                          Tuliko Hartsi tänään Poitsilan rampista (Itäväylän) jälkeen motarille aamulla (noin 8:40)??
                          Varmaankin olen tullut:)

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja korvenherra Näytä viesti
                            Harmaa b6 sedan Joensuun keskustassa kilvenalusilla päivällä..
                            Varmaankin Tum3.

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja korvenherra Näytä viesti
                              Harmaa b6 sedan Joensuun keskustassa kilvenalusilla päivällä..
                              Todennäköisesti minä olin, koska iltapäivällä tuli siinä keskustassa pyörittyä.
                              Japi tietää :D

                              Comment


                              • Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viesti
                                Todennäköisesti minä olin, koska iltapäivällä tuli siinä keskustassa pyörittyä.
                                Japi tietää :D
                                Okkei. Itsehhän olin ihan kävellen :)

                                Comment


                                • Albanzo taisi olla tänään Forssassa käymässä, auto oli ainakin puolenpäivänaikaan rosson edessä.

                                  Comment


                                  • Päivällä hopeinen B6 Avant n. 10km Vaskikelloilta Jyväskylään päin. Alunen näytti olevan, mutta eihän siinä lapasta ehtinyt nostaa. HiTec?
                                    Oon varmaanki ollu minä. Oliko sulla musta S? En paljo seurannu liikennettä ku katottiin kotimaista sarjaa.

                                    Comment


                                      Semmoisellahan minä. Onhan siellä jonkin verran ollut vastaanottimet auki kuitenkin. :)

                                      Comment


                                      • Ja taas, Joensuun keskustassa tummansininen b6 farkku kilvenalusilla :)

                                        Comment


                                        • Eilen joensuun keskustassa matala, musta A6, clubin tarra oli takaikkunassa.

                                          Comment


                                            Kukas clubilainen ajeli punertavalla uudemman korimallin A6 sedanilla minun edellä Joensuussa Koulukadulla tänään noin klo. 12.50? Takana oli clubin kilvenalunen ja tekstit TDI ja Quattro.

                                            Comment


                                              KimmoH. Luultavasti meiksin 4f. Oli jonkun aikaa parkissa torin kupeella.

                                              Comment


                                              • Kylläpäs siellä itä- ja ja eteläsuomessa bongallaan ahkerasti. Täällä pohjanmaalla tulee enempi tuo Kummelin Teiden Ritarit sketsi mieleen jos näkee jengikilvet jossain :D

                                                [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Z29suBVOme8[/ame]

                                                Comment


                                                • Kuopion ikean pihassa s5 tms. Upea hopeinen neljä ovinen kapistus. Rekkarilla rpr-xxx. Oltiin parkissa peräkkäin. Kukaan täältä?

                                                  Comment


                                                    Tänään iltapäivällä klo. 16 jälkeen shellin pihasta bongattu valkoinen S4 B8 avant sekä Japi lyhyemmässä hiustyylissä pyöränsä kanssa :D

                                                    Comment


                                                      Näinköhän oikein? Imola B5 farkku kehä II:lla tänään? Epävarmuutta lisää keskikaiteet puskineen. Saattoihan se tietty olla Seattikin. :D

                                                      Comment


                                                      • Rättivääpelikö se tänään kutosella oli liikenteessä Lempäälässä mantunkulman ympyrässä siin jossai kello kahden paikkeilla??

                                                        Comment


                                                          Minähän se, kerhotuotteita postittamaan menossa. Huomasin madaltuneen autosi.

                                                          Comment


                                                            Olikohan tpv! tankkailemassa Paavolan Teboililla seiskan jälkeen?

                                                            Comment


                                                            • Olihan se joo madaltunu, mut tarttis taakse aavistuksen lisää campperia ja eteen muita kikkoja, ettei raapis kaariin. Ja ennen kaikkea uuden etupuskurin, kun hieman meni päreiksi jäniskolarissa...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X