Alkuperäinen kirjoittaja Killeri
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Jepjep, siellä sitä leipää ansaitaan. Olikohan se joskus aiempana ajankohtana, kun *joku* hyväntuulinen mies ajeli avo-kattoisella Audilla ja tööttäili siinä ohi ajaessaan samalla kun itse puhuin erään kaverin kanssa kännykässä erään eeppisen ryyppyreissun suunnittelusta...tosi hienoa nähdä hyvällä asenteella varustettu Audi-mies porhaltavan ohi, vaikka itse vähäisien yöunien saattelemana patsastelin hölmistyneenä. =D
-
Juuh, kyllähän tuo tuli vielä maanantaina aamupäivästä Mikkelissä pyörittyä joten aika suurella todennäköisyydellä osui ja upposi! Caddy on kyllä jäänyt huomaatta, mutta moro vaan näin jälkikäteen!Alkuperäinen kirjoittaja LipponenViLe tais tulla Mikkelissä vastaan eilen. Nostin lapasta mustasta caddystä.
Comment
-
Vihreä roadster TT sipoossa, käänty vaahteramäen teollisuusalueelle mun perässä. Ollaan ilmeisesti naapureita siellä teollisuusalueella. :)
Comment
-
Olin mammalle muumikippoja hakemassa... :DAlkuperäinen kirjoittaja Olspa Näytä viestiKenen clubilaisen musta b7 avantti oli parkissa Anttilan parkkipaikalla Jumalniemessä Kotkassa? Kello näytti jotain 9:30 tai vähän enemmän. Audin kilven alku on RNF-***
Comment
-
En ollut KimmoH minä. Meikäläisen auto on Sedan, tosin sekin on harmaa. Tunnistaa gekkologosta takaluukussa.
Comment
-
olikos kenties klubilaisia tuossa klo 16:n aikoihin ajamassa Mikkelin eteläpuolella kohti etelää?
Perässä tuli kuorttiin saakka, jossa me pysähdyimme, tumma b6 sedan, tuntomerkkeinä: huulivanteet, cupra-lippa, lisävalot keulassa, jotkut päiväajovalot sumareiden paikalla ja kromipeilit.
Itse menin edellä meidän farmari astralla ja meinasin välillä jäädä jalkoihin :)
Comment
-
-

Comment