Tänään kyllä näin tossa vartin vaille 2 päivällä. Ajelitkos torstaina pusulassa päinkin? Jos ajelit niin bongasin kyllä sillonkin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Ei se ollut minä, vaikka väriyhdistelmä täsmää. Siis onko J.Phoenixin Cabrio kaktuksen vihreä, ruskeilla nahkapenkeillä?Alkuperäinen kirjoittaja jünther Näytä viestiKarkkilassa vihreä cabriolet ruskeilla nahkajakaroilla. Onkos killerillä tuonne päin ollut asiaa?
Comment
-
Terve! :) Hieman myöhässä vastaus :pAlkuperäinen kirjoittaja telpa Näytä viestiViikonloppuna tuli imola gelb b5 ässä bongattua Kalajoen juhannuksessa. Pari sanaakin tuli vaihdettua omistajan löydyttyä. :)
Comment
-
Joo tuli pyörähdettyä.Alkuperäinen kirjoittaja NiGeRi Näytä viestiBones taisi tänään ajella keuruulla? Itse firman portterilla tulin vastaa. Aika hyvässä korkeudessa tuo Audi!
Onko minkälainen alustasarja alla?
Olishan siinä varaa pudottaa vielä reilusti.
Eibach:in madallussarja siinä on ne on mukavia ajaa.
Comment
-
Riippuu siis mitä tarkoitetaan kaktuksenvihreällä, mutta kyllä se metallihelmiäisvihreä on, Gomera Perleffekt. Penkit ovat aika vaaleat rusehtavat enemmänkin vaalea hiekka kuin varsinainen ruskea tietysti.Siis onko J.Phoenixin Cabrio kaktuksen vihreä, ruskeilla nahkapenkeillä?
Comment
-
Minä oon saattanu olla koska olin Oulussa tuolloin.Mahtaakohan olla Sound:in ässä harmaa ja avant mallinen? Vai oliko joku muu sellaisella tänään Oulussa liikenteessä? Kilvenaluset oli ainakin. Tulin vastaan kaverin mantan kyydissä.
Itse bongasin Audi lippiksen Kittilässä Veres-festarilla lauantaina.
Comment
-
Inkoosta saakka veres rockissa? Oli niin väsyny että ei jaksanu ku ratin takaa katsoa kylän raittia.
Comment
-
Comment
-
Se on ollu vvuori.Alkuperäinen kirjoittaja viinikka Näytä viestiImola gelb b5 ässä tuli vastaan Pirkkalan Motonetin kohdalla vähän yhden jälkeen! Itse olin liikkeellä tuolla vaimon punaisella Fiaskolla.
Lähtenyt töistä maleksimasta himaan maleksimaan.
Comment
-
Emäntä varmaan körötellyt... Ite täytys vielä tää viikko kitua töissä.Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiTumppim:n ässän perässä ajoin Tokmannin kohdalla joskus puolenpäivän jälkeen.
Comment
-
Minäpäs taisin olla. Häyty käydä tankilla. Et taissu ite olla ässällä liikkeellä??Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viestiOsalon shellillä puoli kuuden aikaan matalahko punainen b8.
Comment
-
Jälkikäteen tajusinkin että sullahan tais nykyään olla tuommonen. Siisti kampe!Alkuperäinen kirjoittaja kompura- Näytä viestiMinäpäs taisin olla. Häyty käydä tankilla. Et taissu ite olla ässällä liikkeellä??
Joo en ollu ässällä. Olin sillä järkyttävällä mesellä.
Comment

Comment