viininpunanen a6 quattro alusilla ja ässän alalistoilla kuopion risman parkissa IKK-xxx miun hopeisen marchellinon vieressä.. häiritsevästi lasit huurussa miunpuolelta :)

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

- 

No moro moro :) Olikos sun auto klubin naamakirjan seinällä tässä männäpäivinä? Mielestäni olin samailaiset vanteet ainakin huomaavinani, kuin netissä olleessa.Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
Kenenkäs keltainen 8L S3 oli tänään Porvoossa ennen kolmea Mäkkärin kohilla Shellille päin menossa?
HEP! Joonas minä olin menos giganttii ostoksille! :)
Comment
 - 

Jep, ja mulla ei oo muutenkaan toi näkö ihan priima. :D Kiitokset vaan palautteesta!Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viestiAluset oli niin lumen peitossa ettei ihme. Edit. Huomasin sut jo siinä kiihdyttelemässä kun oltiin tulossa Keuruun suunnalta motarille. Hyvän näkönen kutvonen
Comment
 - 

Juu sama kikotin on :)Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiNo moro moro :) Olikos sun auto klubin naamakirjan seinällä tässä männäpäivinä? Mielestäni olin samailaiset vanteet ainakin huomaavinani, kuin netissä olleessa.
Comment
 - 

- 

Minun vanhus se siellä varmaankin oli kuivattelemassa.Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiKenen V8 oli LPR prisman parkkihallissa? Aluset takana.
Comment
 - 

Turussa ONZ-xxx rekkarinen musta pitkäkatto B7. Olin samassa talossa viettämässä vuodenvaihdetta, missä tämä auto on parkissa pihalla.
Comment
 - 

Bongattu Laukaan S-kaupan pihassa 30.12. iltapäivällä musta farkku B7 alusilla. Itse olin jalkapelissä harmaiden lastenvaunujen kanssa :)
Comment

Comment