Karvis tais olla ässällänsä about 7.35 Kaukajärven valoristeyksessä vieressä? Jatkoit matkaa suoraan ja itse käännyin vasemmalle Turtolaan päin.

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Oliko jonkun klubilaisen uusi tummansininen S3. Bongattu Vihdintien tunnelissa ja peräjälkeen ajettu Munkkivuoren ostarin kupeeseen. Rekkari SLN-***, emäntä ratissa. Kerrankin mukava ajaa perässä, kun ei hissutellut turhia :)
Comment
 - 

Monesti oon ajatellut päivittäväni tuoreempaan mutta jäänyt sille tasolle ja b8 kauppaan että en ollu kyllä minä.Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viestiAjelikos Bremeli äskettäin 17 aikoihi olarinluomassa B8:lla vastaan? Audi tarra kuskin puolen sivupeilin kuoressa.
Comment
 - 

Miun yhvi huilailee siellä. Odottelee aikaa / motivaatiota katsastuskuntoon saattamiseen. :)Alkuperäinen kirjoittaja AaaVee Näytä viestiHarvemmin sitä tulee keikkapaikoilla bongailtua alusia mutta tänään eräässä hallissa lpr:ssa yhv-109 alusilla konepelti auki.
Comment
 - 

Kukas ajelee meikän edessä tälläkin hetkellä nelostiellä kohti helsinkiä (40km) valkonen b8 kilvenalusilla. Itse olen punaisen b6 avantin kyydissä. Näki vasta ohituksen jälkeen että oli aluset. Morjensta vaan!
ps. Komea audi vaikka taivaalta saattaakin sontalunta.Viimeksi muokannut Jaakou; 6.12.2014, 13:02.
Comment
 - 

No kyllä, nuorempaa tytärtä menossa noutamaan kun tuli hangosta ottelusta. Katsoinkin että aika pitkään ajettiin samaa nopeutta ja samasta matinkylän liittymästä poistuttiinkin. Sori jos hyökkäsin.Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiHyökkäsiköhän haraldh puolisen tuntia sitten Larun liittymästä Länärille Espoon suuntaan? Emännän A1:llä olin liikkeellä.
Comment
 - 

Tulihan tuota taas teollisuusalue pyörittyä ympäri asioilla. Aina samasta risteyksestä bongaat mutta ite en huomaa sinua :)Alkuperäinen kirjoittaja RHead Näytä viestiTais simo olla tänään a6 4.2:lla tokmannilta tullessa kun kajaanintielle käännytään , valoissa jonottamassa?
Comment
 - 

Eiku noin se kuuluukin vauhti sovittaa moottoritielle liityttäessä. :) Kattelinkin peräpeilistä, että pitkään mentiin tasatahtia, mutta Haukilahden liittymän kohdilla hukkasin ajovalosi, jotka erottui kivasti muista kellertävistä valoista.Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiNo kyllä, nuorempaa tytärtä menossa noutamaan kun tuli hangosta ottelusta. Katsoinkin että aika pitkään ajettiin samaa nopeutta ja samasta matinkylän liittymästä poistuttiinkin. Sori jos hyökkäsin.
Comment
 - 

Laitoinkin huomiolle, että Golffihan lähti hyvin valoista =) Tie oli julman liukas ja pitoa ei ollut millään vaihteella eli ajelin hyvin nätisti. Kävin tallilla hakemassa hiukan osia ja päätin ulkoiluttaa Riesaakin...Jari74 tuli joskus 3 korvilla kuusamontiellä hintan valoissa vierelle :) oltiin golffilla liikkeellä nii heti ku huomasin kuka kyseessä niin yritin hyvin vähä härnätä että oisit polkassu :D
Comment

Comment