Tuli vastaan 14.50 tänään sörkassa/kalasatamassa metroradan alla musta ttrs joka tuli tukkutoriltapäin. Kuskilla pää kääntyi, ehkä tunsi tuijotuksen? Mä olin sillä just pestyllä valkoisella a3 sb:llä.

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Jep ja mulla likainen beefemma. Morjensta vaan!Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiJos tony punainen B7 avant niin _o/
Comment
 - 

Kenenkä luona olit? Se S2 on minun naapurin auto :)Alkuperäinen kirjoittaja ilyx Näytä viestiEilen muijalassa musta S2? avant clubialusella rivarin pihassa. Kuka tunnustaa? Olin naapuritalossa nauttimassa virvokkeita.
P.s. se on paritalo.
Comment
 - 

- 

Eilen Auranlaakson ABC:n P-paikalla oil jonkun puhdas A6, clubialusilla. Kuski istui ratin takana. Morjenstelin ohi ajaessani sillä Euroopan likaisimmalla mustalla A4:lla. Kuka mahdoit olla?
Comment
 - 

Kuka omistaa punaisen A4?sen, joka meni tänään Tuupakan suuntaan Vehon kohdalla klo 15:45 aikaa?
Suorastaan kuola valui kun meni niin maataviistäen edestä :P
Comment
 - 

Ai paritaloko se olikin.. :D Jos se S2 oli sun naapurissa niin olin siitä sitten seuraavassa kämpässä tien perälle päin. Samassa pihapiirissä taisi muuten majailla myös joku lötkön raato.Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiKenenkä luona olit? Se S2 on minun naapurin auto :)
P.s. se on paritalo.
Comment
 - 

Ehkä minä... aika ja paikka sopii, mutta auto kylläkin musta A4 b8 avant.Alkuperäinen kirjoittaja PercaFluviatilis Näytä viestiEilen Auranlaakson ABC:n P-paikalla oil jonkun puhdas A6, clubialusilla. Kuski istui ratin takana. Morjenstelin ohi ajaessani sillä Euroopan likaisimmalla mustalla A4:lla. Kuka mahdoit olla?
Comment
 - 

Valkoinen uudehko Sportback A3 quattro. Heimokilvet ja gekko vasemmalla puolella rekkaria perässä. Perjantaina jossain Messukeskuksen lähettyvillä kiihdyttelit parit liikennavalot joskus 16-17 aikoihin. Ajoin perässä vuokra-Vectralla.
Ja sininen B7 RS4 hotelli GLO:n Lönnrotinkadulla parkissa. Ei clubitunnuksia. Vakiokunnossa olevan näköinen
Comment
 - 

No olisinko niin mallista erehtynyt. Clubialusia kai tuijottelin niin tarkasti ja keskityin myös kuskille morjenstamaan, että kun tänne aloin kirjoitella jotenkin mielessä oli vaan A6. Ja samalla häpesin oman auton likaisuutta kun sun auto oli niin puhdas :) . Olit siellä hiukan etäämmällä ABC:n sisäänkäynnistä, keula kohti Trafotekia? .Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo666 Näytä viestiEhkä minä... aika ja paikka sopii, mutta auto kylläkin musta A4 b8 avant.
Comment
 - 

Tunnustan!! Himaa päin olin parhaillaan ajamassa! Moro vaan :DAlkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viestiKuka omistaa punaisen A4?sen, joka meni tänään Tuupakan suuntaan Vehon kohdalla klo 15:45 aikaa?
Suorastaan kuola valui kun meni niin maataviistäen edestä :P
Comment
 - 

Juu, tuli käytyä elävissä kuvissa katsastamassa Jim Carreyn uusin "komediapläjäys".Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiEilen vlamingon parkkihallissa musta 8L a3 kilvenalunen takana ja poislähtiessä ek keimon B7 parkissa.
Comment

Comment