Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Auto on talviseisonnassa ja odottelee allensa uusia Eibacheja, iskareita ja etupään tukivarsisarjaa, joten ajattelin että ensi viikonloppuna olisi varmaan opinnoista ja muusta elämästä sen verran aikaa, että ehtisin 16 vuotta elämää nähneen ratin uudelleen värjäillä. Tilasin hyvissä ajoin (pari vk sitten) Ledertechnic-shopista Saksasta Audin soul schwarz -sävyistä mustaa nahkamaalia ja tämän päälle UV-suojapinnoitteen. Ainut toimitusvaihtoehto oli DHL:n 15€ maksava kansainvälinen paketti. Firma ei kuitenkaan laittanut seurantakoodia ja pakettia ei vieläkään näy, perkele. Eivät edes vastaa Ebayn viestiin. Siinä meni sekin projekti taas vähäksi aikaa jäihin :D

    Comment


    • Kusisinta paskaa on kaataa B8 pissapoikaan nestettä. Toiseksi kusisinta paskaa on säätää B8 pissapojan suuttimia.

      Comment


        Ihmettelen jos on enemmän kusista paskaa kuin C5 shitterin pissapojan säiliön täyttö. Siinä on vetoisuus jotain 10 litran luokkaa ja täyttöaukon halkaisija noin kaksi tuumaa. Tähän asti kaikki hyvin mutta sitten joku ranskalainen hanhennussija on keksinyt tehdä täyttöputkeen sellaisen lavuaarin vesilukon näköisen mutkan joka kuristaa täyttöputken noin 2cm halkaisijaan ja täyttäminen pitää tehdä pirun varovasti liruttamalla tai kaikki nesteet on kengillä. Aiheuttaa myös sen että säiliötä ei tule ikinä tankattua täyteen asti kun ei vaan jaksa varttia seistä siinä auton vieressä moisen takia.

        Comment


        • Allekirjoitan ainakin nestesäiliön sijainnin, aivan idiootissa paikassa -.-

          Comment


          • Hovihankkijaltani Biltemasta löytyi suuttimien säätöön toimiva työkalu. Ei onnistunut säädöt millään ompelutarvikkeella.

            Comment


              8V:ssä on pissapojan täyttöaukko oivallisella paikalla, mutta täyttäminen samoin kusisinta paskaa. Pitää pikkuhiljaa liruttamalla täyttää, muuten kusee yli. Menee hermo huonoon kuntoon.

              Comment


                Yleensä pussimallin pesunesteellä saa kohtuu siististi täytettyä B8:n säiliön, kun pussin voi kuristaa kasaan korkin alta ja säännöstellä kaatoa. Eilinen Nesteeltä ostettu tuote oli kuitenkin siten muotoiltu ja kovempaa muovia, ettei sitä pussia saanut puristettua kunnolla kasaan korkin alta kaatamista varten. Kyllä oli ihan joka paikka pesunesteessä ja allekirjoittaneella aika ohut hermo, voin kertoo.

                Comment


                • Mun autossa on se verkko rikki, liekkö jollakin mennyt hermo ja pistänyt nesteet ratin kanssa sisään

                  Comment


                  • Olisikohan tästä apua pissapojan ongelmiinne. 3D-tulostettu suppilo..

                    https://www.thingiverse.com/thing:2140853

                    Comment


                    • Niin tai sitten vaan ostaa jonkun pidemmällä nokalla varustetun 5 litran mittakannun ja pesunesteensä tiivisteenä. Saa helposti haluamansa vahvuuden, eikä kaataminen B8:iin ole ongelma.

                      Comment


                      • Helvetin kätevää kulettaa semmosta kannua mukanaan kun neste loppuu tuonne maakuntiin

                        Comment


                          Jos niin paljon ottaa päähän, aja talvet B6:lla, housujen lahkeetkin pysyvät paremmin puhtaina :D !

                          Comment


                            TtuPrklStna!
                            Ei pitäisi luottaa peruutustutkiin. - Heikintorin parkkiruutujen takaseinä on niille näkymätön.
                            Kauppareissun jälkeen tarkastamme vahingot...

                            Minkälainen homma olisi asentaa peruutuskamera ilman tv-viritintä olevaan MMI:hin?
                            Attached Files

                            Comment


                            • Näissäkään tilanteissa tutka ei piippaa.

                              Comment


                                Ja kamerakaan ei auta.

                                Comment


                                  Olen Heikintorilla ajanut kertaalleen ihan samaan miinaan, sittemmin olen valinnut ne parkkiruudut, joissa suora seinä takana.

                                  Comment


                                    Minäkin uskon oppineeni kerrasta. - Onneksi tällä kertaa pahimman kolauksen koki itsetunto, eikä likaisessa autossa ainakaan näkynyt vahinkoja: Takaluukun kansi istui nätisti paikoillaan, pellit olivat muodossaan eikä maalipinnasta puuttunut paloja tai pistänyt silmään naarmuja.

                                    Mieli olisi kyllä tehnyt syyttää arkkitehtiä, pysäköintilaitoksen omistajaa ja huoltoliikettä, mutta kai se varsinainen syyllinen istui ratin takana. Parkkihalli kyllä raikasi, kun päästelin suustani edustavan valikoiman suomenkielen ikivihreitä kirosanoja.

                                    Edit: Osumakohta löytyi. - Kuten T.Hell tuossa alla epäilikin, löytyi vetokoukun alapinnasta tuore raapaisujälki merkkinä kosketuksesta betoniin. - Tällä kertaa kävi onni onnettomuudessa ja auto selvisi vaurioitta.
                                    Viimeksi muokannut kvande; 29.1.2018, 10:12. Perustelu: Osumakohta selvisi.

                                    Comment


                                    • Olisiko Karilla ottanut tuo koukku osumaa ensin? Kuvan perusteella näyttäs että koukun alapinta osuisi ekana tuohon reunaan. Ei olisi eka kerta kun koukku pelastaisi isommilta vaurioilta...

                                      Comment


                                        Kerran vanhassa työpaikassa meni jonkun kauppakeskuksen uuden parkkihallin rakentajan piikkiin pakun katon maalaus. Auto 10 senttiä alle sallitun ja kolahti ilmastointikojeeseen keskellä käytävää. Oli vissiin halvin kohta se maalaus :D vielä oli opastettu ajamaan sinne kauppakeskuksen toimesta, kun jotain juhlallisuuksia sinne oli jätkät menossa kasaamaan.

                                        Comment


                                          Ensimmäiset ja viimeisiksi jäävät Run flat-renkaat autossa alla. Kai se ajatus noissakin ihan hyvä on ollut...

                                          Comment


                                            Kertoisitko vähän enemmän?

                                            Comment


                                              Varmasti ihan ok vaihtoehto pehmeä-alustaiselle autolle ja hyvälle tielle. Ovat siis erittäin jäykkärunkoiset ja seokseltaan kovat; nuo ei pahemmin anna periksi vaan ennemminkin löytävät kaikki epätasaisuudet ja urat. Onhan noilla toki jo kilometrejä takana, mutta ei lähellekään elinkaarensa loppua.

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja vV8m5 Näytä viesti
                                                Ensimmäiset ja viimeisiksi jäävät Run flat-renkaat autossa alla. Kai se ajatus noissakin ihan hyvä on ollut...
                                                Eikä se ajatus ole turvallisuudessa ettei lähde rengas "alta" kun baanalla 250 mittarissa.

                                                Comment


                                                • Edellisellä naapurilla oli 135i ja haukkui nuo run flatit lyttyyn. Reippaassa kiihdytyksessä vetää estot heti päälle. Normaaleilla kumeilla toimi kuulemma normaalisti joten vaihtoi sellaisiin. Suomessa 250 ei ole sallittu. Toki helppo vetää.

                                                  Comment


                                                    Niin se ajatus on että pääsee autobahnilta ajamalla pois jos kumi puhkeaa 250 vauhdissa eikä tarvi jäädä sinne penkalle tunkkaamaan autoa ylös ja aiheuttamaan vaaraa itselleen ja muille.

                                                    Comment


                                                    • Itse heitin ilmeisesti vajaan vuoden ajetut runflätit v***uun avo-bemarin alta aikanaan ja vaihdoin Michelinin tavalliset tilalle. Kulutus putosi, melu väheni, jousitus toimii niinkuin Horsti on sen speksannut ja kabiinissa mukavampaa kun ei tärise koko ajan.

                                                      Olikohan reilu neljä kiloa painavampi runflat / kappale verrattuna PS2:een.

                                                      Comment


                                                        Autobahnilla ei ruveta tunkkaamaan muun muassa yhtään mitään, joten siellä nuo runflatit säästää hinausautolla poiskuljetuksen kustannuksen.

                                                        Comment


                                                          No sama asia. Pääsee omin avuin pois.

                                                          Kamaliahan ne on ajaa. Ja ostaa.

                                                          Comment


                                                            Ei tule minulle kyllä toisia Nankangejakaan. Yhden syksyn toimivat hyvin, viime kesänä täristi niin että meinasi paikat irrota hampaista. Olivat halvat ostaa, mutta nyt ihan kamalat ajaa. Sääli sinänsä koska pintaa olisi vielä yhden kesän päästellä.

                                                            Comment


                                                            • Ei pidä pienen tärinän antaa haitata ajamista

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X