Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Mjaa purkaamosta laittavat uuden ratin eikä vanhaa tarvitse laittaa takaisin. Hienoa palvelua!
    Viimeksi muokannut Audiowille; 13.2.2018, 13:43. Perustelu: firman nimen poisto

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viesti
      Kannattaa huomioida, että jos käyttää noita yhteydenottolomakkeita kaupan teossa verkossa, niin itselle ei jää tapahtumasta mitään spostia/dokumenttia!
      Ainakin varaosahaku.fi (ja ruotsalainen versio) jää käyttäjän omille sivuille koko tilaushistoria kirjeenvaihtoineen. Ilmoitus toki poistuu.

      Comment


      • Tabletti joka oli B6 mediasoittimena ei lähde enää päälle. Kyllä se vaan näköjään vielä kummittelee

        Comment


          Purkaamo laittoi vieläkin väärän ratin - taas tuli B5 ratti. Vaikka pyysivät ekan väärän ratin jälkeen kuvan halutusta ratista. Silti laittoivat taas samalaisen väärän. Surkeaa :D

          Sanoivat, että kyllä heidän tietojen mukaan pitäisi käydä. No olin taas liian kiltti ja otin kummatkin ratit vastaan. "Hyvittävät sitten seurvaassa kaupassa".

          Luulisi, että autopurkaamossa osattaisiin...

          Comment


            Voi perskele kalusto Pajalla/tallissa levällään toinen oottaa turbiinia retcolta ja toinen on niin levällään että ei valmistu näille lumille.Joutuu vielä ajaan corollalla Eikä pääse tahkolle....Kyllä nyt ottaa pattiin kun varasin vielä viikonlopun varmasti vapaaksi taitaa mennä kaljottelu hommiksi:(

            Comment


            • Tiistaina vaihdettuun tuulilasiin tuli just kivi tai nasta

              Comment


              • Yhdestä 3G+ MMI-yksiköstä tuli tiiliskivi.

                Comment


                • Kaikenlaisia hiippareita sitä vapaalla jalalla onkin. Auto citymarketin parkkihallissa, ja kaupasta kun palaan takaisin niin näen jonkun huru-ukon häärivän ässän takana. Oli isolla kungsin lumiharja-skrabakombolla "hyvää hyvyyttään" tökkimässä ja raaputtamassa jäitä pois minun takakontin päältä. Reaktioni siihen tietysti arvattava, mutta onneksi ei liiemmin väkivaltaiseksi tarvinnut käydä eli ei näkyvää naarmua.Siinä sitten ukolle rähjätessäni alkoi ikäänkuin väittämään vielä vastaan :D olin kuulemma vasta toinen, joka asiasta valittaa.. ohgod.. ja vaikka olin siinä aluksi työntänyt ukkelin sivuun niin yritti salakavalasti vielä palata hipsuttamaan! Liekö joku perversio tyypillä. Ilmekään ei sillä paljon muuttunut :O liekö mielisairaalasta peräisin kysäisin

                  Comment


                  • Ittellä kävi jokunen vuosi sitten rengasliikkeessä hieman saman tyylinen homma. Olin saanut juuri uudet kesärenkaat vanteille ja kantamassa ensimmäistä autolle. Kun sain sen konttiin niin takasin tullessa näin että joku ihan outo gubbe oli nostelemassa niitä mun muita vanteita, "muka auttaakseen"... Tuli heti kyllä avauduttua kohtuullisen vihasesti, niin kyllähän tuo uskoi. Ei vaan jaksa tajuta että mix pitää kajota toisten omaisuuteen, jos asiasta ei ole puhuttu eikä apuja pyydetty. Jotkut vannemallitkin on semmosia, että ei nyt kauheesti tarvii että niissä on skraadut heti pinnassa jos pääsee kaatumaan "naamalleen".

                    Comment


                    • Joo-o, vituttaa. Kyllä pitää olla sairas/höperö/jonkin sortin vammainen jos tuommoisiin puuhiin rupeaa

                      Comment


                        Naarmut etulokarissa, millä lie hinkutettu. Kiitos Harjulalle jälkien bongaamisesta, olisin voinut elää ilman tätäkin tietoa :D

                        Comment


                        • Ei olisi pitänyt yllättää, mutta vähän kuitenkin, kun luulin että olisi jäänyt edes pikkusen enemmän näppiin palkasta, kuin viime vuonna. Mutta kiitos kaikkien kiristyneiden maksujen, tulee "persnettoa" yli satku per kuukausi :( ja tuohan on siis kaikki suoraan pois siitä (pienestä) ostovoimasta, mitä tällä hetkellä on. Mutta kaippa nuo päättäjät tietää mitä tekee... vituttaa silti.

                          Aamu edit: Ai hitto, otetaan sen verran takaisin että onneksi talvilomaraha sekoitti tuon minun laskemisen sen verran, että meni väärin. Ei sentään taida miinukselle netto mennä, mutta ei paljoa plussallekaan... Ei vituta enää niiin paljoa ;)
                          Viimeksi muokannut T.Hell; 21.2.2018, 08:16. Perustelu: Lisäys

                          Comment


                          • Itse olin tyytyväinen viime vuoden palautuksiin, mutta koneremppa vei kaiken ja ei edes riittänyt. Joku uskonto täytyy varmaankin keksiä ja olla itse syylinen. Itse pistän 2% aina suoraan palkkikseen lisää ennakonpidätystä ja yleensä pystyy tekemään tarvittavan määrän ylityötä. Päättäjät tekee sellaisen ohjelman, kuin enemmistö haluaa eli äänestäjät.

                            Comment


                            • Rupes 1.8t vilkuttelemaan öljynpaineesta ja vaimolla 60km ajoa että saa auton kotiin.
                              Vois nää vehkeet pysyä nyt edes hetken nipussa.

                              Comment


                                Taloyhtiön yhtiökokous, vaikka kaikki oli taas tehty väärin tai jätetty tekemättä tai jos tehty niin vääriä asioita. Silti uutta hallitusta koottaessa vanhalle ei löytynyt vaihtoehtoa.
                                Pihassa väärin pysäköity auto, jonka unohdin omasta ruudusta peruuttaessa, taitaa olla paikkamaalin paikka.
                                Työpaikan työvuorosuunnittelu, ei tarvi enää kuin yö- ja työvaatteet.

                                Comment


                                  Amerikan Joet ei vastaa puhelimeen saati s.posteihin, vaikka ulkomaalaisella olis rahat kourassa ja valmiina antamaan ne vastikkeeksi isosta kasasta rautaa ja alumiinia. Ei sitte osteta.

                                  Comment


                                  • Ruoka-apu jonot, joissa on Suomalaisia vanhuksia. Sehän ei ole heidän syy.

                                    Comment


                                    • Usa harrasteeseen osia tilatessa jenkeistä on tullut tutuksi tuo niiden "asiakaspalvelu". Sitä voisi ennemmin kutsua "asiakaskohteluksi.."

                                      Esim ss396.com on paikka josta vastaukset asiallisiin kysymyksiin oli suoranaista vittuilua, jos siis vastausta sai ollenkaan.

                                      Comment


                                      • Kyselin kanssa jarrupäivitystä jenkeistä. Kyselin vähän lisätietoa osista ja lähetyksestä jne sähköpostilla. Paluupostina sain hyvin passiivis-aggressiiviseen sävyyn kirjoitetun viestin siitä, kuinka 90% international customers ei kuitenkaan osta mitään. Esittämiini kysymyksiin ei kuitenkaan vastattu. Kuitenkin jos oikeasti kiinnostaa, niin onnistuu kyllä sitten laskea lähetyskulut jne. Vastasin tähän viestiin, että "selvä, tutkin vaihtoehtojani. Onko ns. fitment templatea saatavilla?". Tähän vastattiin sitten jotain aivan ihmeellistä eri shipping firmoista ja siitä, kuinka kallista tulee olemaan. En jaksanut tähän viestiin enää edes vastata ja ajattelin, että olkoon sitten.

                                        Tästä menee noin viikko eteenpäin ja sähköpostiin oli pamahtanut viestiä, että mikä on kun ei kuulu mitään. Perässä vuodatusta siitä, että kaikki kansainväliset asiakkaat on perseestä. Ja minäkin kuulemma olin perseestä, kun en vastannut sähköpostiin. Vastasin sitten, että voi unohtaa kaupat tältä istumalta, kun tuollaista alkaa suoltamaan. Todella ammattimainen kuva jne. Vielä tuli sitten yksi sähköposti, jossa puolusteli omaa tomiintaansa ("I'm not rude, I'm just being honest jne").

                                        Että se niistä Porschen satuloista. :D

                                        Comment


                                          Nyt tuli vastaus, laitoin pari tarkentavaa kysymystä, katsotaan kauanko menee vastauksessa. Kohta on muutenkin kiire osien kanssa kun kyyti lähtee vajaan 2vko päästä.

                                          Comment


                                            Oon aina luullut, että huono aspa on enempi kotimaan ongelma, vaikka itsekin tilannut jotain satunnaista Usoista. Ilmastoinnin osia muistaakseni, mm. kompuran. Sillä kertaa ilman ongelmia, jotka alkoi muistaakseni vasta kotopäässä, kun joku kelatäti soitti tullista ja kyseli kompurapaketin yksityiskohtia. Liikenneympyrässä työmatkaa siinä samalla tehdessäni tokasin justiinsa jotain, että "siellä on kompura". No eihän rouva sattunut tietämään, että mikä se on, niin muistan istuneeni hetken bussipysäkillä selitellen tarkemmin, etten ole tekemässä pommi-iskua kyseisellä kompuralla. Kaikki kehuu aina jenkkien asiakaspalvelutaitoja, niin mielenkiintoista kuulla risujakin.

                                            Comment


                                              Naamatusten se onkin 10+. Summit Racingin chat on kyllä aivan h*lvetin hyvä, toki firma on iso ja siellä on varmaan kymmeniä aspassa. Nyt kyseessä pienempi moottoripaja etelässä mistä yritän konetta ostaa.

                                              Comment


                                              • Mulla kanssa kyseessä pieni yhden miehen yritys.

                                                Aiempaa kokemusta esim Bagridersin kanssa toimiessa ja silloin oli palvelu sähköpostitse niin hyvää, että vähän harmitti kun ei sieltä kannattanut ostaa.

                                                Comment


                                                  Keularupitartunta iski

                                                  Hiihtoloma alkoi ja iltakuuden ruuhkajonossa edellä seissyt auto peruutti takanurkallaan keskelle keulaa. Löysi kuulemma parkkipaikan, eikä nähnyt, että takana oli auto... Sen koko kaksi metriä se ehti peruuttaa vaikka painoin torvea koko ajan! Onneksi on nyt mustaa valkoisella, että hän peruutti ja minä olin pysähtyneenä.

                                                  Ja tietenkin olin vaimon autolla liikenteessä. Piti lähteä omalla, mutta vaimo tyrkytti omaansa, kun oli valmiiksi lämmin. Tästä saa kuulla sitten seuraavat 50 vuotta - toivottavasti :D
                                                  Viimeksi muokannut pta; 24.2.2018, 02:41.

                                                  Comment


                                                  • Passatin kauheen kiljumisen syyksi paljastui moniuran kiristimen rulla. Laakerit aivan loppu, ihme ettei vielä leiponut kiinni. Rullastahan napsahti tietenkin pultti poikki. Poraamalla ja naputtamalla jämät irti niin sai onneksi paikalleen. Hetken kyllä mietin taas että pistänkö osiksi, myynkö, poltanko, vai paalaanko koko rakkineen. Kiukku kun laantui syömällä ja rulla paikalleen, niin ehkä mä tätä jaksan taas seuraavaan remppaan, jota toivottavasti ei koskaan tule. Vesipumppukin kun on jo 340tkm kohta pyörinyt koneessa, niin vaihan samalla varuiksi senkin. Hieno moottori, kun kotimaasta tähän ei näköjään saa mitään osia edes merkkiliikkeestä.

                                                    Comment


                                                      Jep, tuollaisen Passatin ostin kerran projektiksi. Rulla leikannut kiinni, hihna poikki ja ajettu niin pitkälle kuin kulki vesipumpun pyörimättä...

                                                      Comment


                                                        Tiistaina huomasin nettiautoa selatessa mielenkiintoisen ja hyväkuntoisen vm.2011 kulkineen myynnissä eräässä liikkeessä Kuopiossa. Tarjosin omaa kulkinetta vaihdossa ja sovittiin alustavaa välirahaa sekä sovittiin että lauantaina eli tänään menisin sen koeajamaan ja tekemään kaupat. Eilen vielä soittelin sinne ja kerroin oman aikataulun ja lupasivat pitää auton varattuna mulle. Tänään aamusella kymmenen nurkilla olin jo 50km päässä Kuopiosta, kun liikkeestä soittelivat ja kertoivat toisen myyjän myyneen kyseisen auton eilen ja ostaja tulossa Seinäjoelta. Ilmeisesti olin vaihtoauton kanssa se alempiarvoinen asiakas, vaikka olinkin se ensimmäinen autosta kysellyt ja sen alustavasti varannut ostajaehdokas. Suoraan rahalla auton ostava on siis se jota autoliikkeet palvelevat mieluummin...

                                                        Comment


                                                          Vastaava tilanne kävi minulle vuosi sitten. Kaupat sovittu perjantaina ja lauantaina aamulle auton haku. Kesärenkaat ja muut varusteet noudettuna varastoista olin matkalla liikkeeseen, niin tulee soitto että auto on myyty jo.
                                                          Tilalle tarjottiin sitten muita autoja, mutta kaupanteko fiilis oli aika nollassa tuon jälkeen.

                                                          Comment


                                                            Jep, sanoin heti suoraan että te korvaatte polttoainekulut (300km turhaa ajoa) ja ainakin puhelimessa tuohon jo suostuikin. Saas nähdä ämpyileekö tuostakin vielä...

                                                            Comment


                                                              Vou, vou, vou aamulla. Kaapeleilla piti laittaa käyntiin. Lämmitin kävi kyllä, mutta ei jaksanut pöyrittää. Saa aika vähän latausta näillä pakkasilla, mutta on tuo ollut vähän laiska jonkin aikaa jo. Nyt tulee AGM tilalle jos ei tuosta tokene.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X