Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    80 lämpöongelmat, talvella ei meinannu lämmetä, termarinvaihto helpotti siihen, ei sillonkaan tahtonu lämmetä viellä täysin, nyt lämpenee sit jo vähän liikaa, ostakaa joku tosta rojekti prkl...

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viesti
      Mä korotan kahdeksaan vuoteen.
      Lapsia on valtava ikävä kun ei olla yli viikkoon nähty, eikä niitä tänne tyhjään kämppäänkään voi ottaa.
      Vituttaa edelleen. Nyt tämä on eskaloitunut univaikeuksiksi ja kolmisen kuukautta on vedetty 4-5h yöunilla, jonka takia pinnakin on aika kireellä. Töissä on hyvä olla kun ei ehdi ajattelemaan mitään muuta, mutta loput 16h vuorokaudesta on aina täyttä paskaa. Ja viikonloput. Kaikki valveillaoloajat menee aivan saatanan väsyneenä, paitsi kun koittaa se hetki, kun pitäisi mennä nukkumaan.

      Ja pahoittelut eilisille esson kahvittelijoille kun lähdin niin äkäisesti pois. Meni taas kerran vieteri poikki.

      Comment


      • Voin hieman samaistua edelliseen.
        Tosin lusikat jaettiin jo 7 vuotta sitten ja koko ajan menty epämääräisillä hoitovuoroilla.
        Ei mitään viikko/viikko juttuja. Tai muutakaan. Äiti on tärkeämpi ja asunhan minä 200m päässä. Melko kaukana? Tuo epämääräisyys johtui toisen säännöttömästä vuorotyöstä. Ei tule helpottamaan kun toisen työt muuttuvat nyt ma-pe aamuvuoroiksi. Ennen minä hoidin iltavuorot yleensä. Parasta että asun seudulla jossa mitään muuta ei lasten lisäksi ole, ja lisäksi paska ja pitkähkö työmatka. Välillä sitä arvuuttelee omaa tarpeellisuuttaan vaikka välit kuitenkin hyvät ovat aina olleet.

        Comment


          Kolmisen vuotta samassa suossa tarvottu, tosin sillä poikkeuksella että pojat jäi pääasiassa mun luo asumaan. Vituttaa silti aivan armottomasti, taitaa olla pää syy sun unettomuuteen myös se. Ihan puhdas vitutus ja kun alkaa kelata sit asioita kun pääsee rauhottuu. Aikalailla samoja tuntemuksia kun sulla VMP...


          Ehkä se sit joskus helpottaa. Zemppii vaan sinnekkin päin.

          Comment


            Kaksoismassa..

            Comment


            • Kirjaimellisesti kattoverhous. Auto seisoi reilun viikon mökillä helteessä ja auringossa ja sisäkaton liimaus sitten petti ja alcantara hivelee hiuksia.

              Comment


                Käytin auton ilmastointihuollosa. Puolet aineista puuttu ja täyttö meni hyvin eikä vuotoja mutta siltikään ei puhalla kylmää ja nyt ilmesty vikakoodiki paineanturista g65 :/ iloista oli hinta mihin tekivät huollon

                Comment


                  Tuohan ei ole edes kallis anturi. Vaihtoon vain, aineetkaan ei tule pihalle kun anturin ottaa irti.

                  Comment


                    Eipä tuo joo, vähä toki joutuu töitä tekemään (puskurin irroitus) sen eteen että saa vaihdettua.

                    Comment


                      A6 4B C5 piti irrottaa oikea umpio, niin sai vaihdettua.

                      Comment


                        Ja B8 kopassa tarivtsee irroittaa yksi muovi, mutta sekään ei liity B7 vaihtoon mitenkään.
                        mk5 Golfissa ei tarvitse irroittaa kuin anturi, mutta sekään ei liity B7 anturin irroitukseen mitenkään.

                        Comment


                        • A8 D2 joutu kaksi pulttia avaan et sai puskurin edestä pois. Ei tosin lopulta ollut anturi rikki vaan vähän matkan päästä johto taitoksesta murtunut.

                          Comment


                            Jos ei vielä tullut selväksi, niin ei tarvi erikseen joka korimallista tähän luetella miten missäkin se anturi vaihdetaan.

                            Comment


                            • Vuokra kuorma-autosta perälauta oksensi öljyt kaverin pihakiville kun letku antautui.

                              Comment


                                TTq-kuume. Yritin lääkitä itseäni ottamalla rahat taskuun ja ajamalla 200 km lääkkeen luo - turhaan. Positiivista asiassa on, että rahat lämmittävät yhä omaa taskua.

                                On se vaan ihme juttu, ettei myyjä osaa kertoa ilmoituksessa tai puhelimessa, että tuulilasi on halki, etupuskuri kappaleina ja sivuhelmakin ajettu mutkalle. Kuitenkin olin myyjälle puhelimessa kertonut, että edellinen lääkitysyritys kaatui ruosteiseen ronkin kanteen, josta minulle ei etukäteen kerrottu. Jos silloinen myyjä olisi kertonut ruosteesta etukäteen, niin kauppa olisi syntnyt, mutta paikan päällä se ruosteen päälle ruikittu vannehopea jätti niin pahan maun, että traileria ulkoilutettiin tyhjänä kotiin saakka.

                                Ja sitten myyjän asenne: ei näin halpaan autoon kannata tehdä kalliita remontteja... Ei mun mielestä 150 000 km ajettu TTq vielä terminaalivaiheessa ole. Ja jos myyjän mielestä repsottava puskuri ei haittaa ajoa, niin jonkun muun mielestä sellaisella autolla ei kehtaa ajaa.

                                Comment


                                  Kysyitkö puhelimessa onko siinä jotain muuta sanomista mitä ilmoituksesta ilmenee? Ei sillä, ei kaikki sano vaikka kysyykin, mutta osa edes omaa selkärankaa.

                                  Comment


                                    80 on niin cool, että veden lämpötilan mittarin neula ei edes nouse! Taidan vain jatkaa ajamista.

                                    Comment


                                      Kysyin Mika Salo-tyylisesti: Onko siinä vielä jotain muuta, mitä minun pitäisi tietää...?

                                      Jos joku tulee minun autoa katsomaan 200 kilometrin päästä, niin minulle on itsestään selvää, että kuvailen autoa mahdollisimman tarkasti, ettei paikan päällä tule minusta johtuvia pettymyksiä.

                                      Comment


                                      • Pieni asia mutta uusien vanteiden hankinta tuntuu olevan äärettömän haastavaa. Suomesta ei löydy keltään mitään tai online-kioskeista ei huvita vastailla tiedusteluihin. Tai sitten yhteinen tekijä on ettei tiedetä mitään tai osata palvella asiakkaita.

                                        Comment


                                          Jos et oo vielä kysyny niin kysy http://www.roihupellonrengas.fi/ Saatat yllättyä.

                                          Comment


                                          • Tää oma on kyllä aika mitätön ongelma, mutta olen 99% varma, että tuolla passatin kontissa on ollut aiemmin vararenkaana semmonen priima V6:n orkkis aluvanne. Nyt siellä on tommonen hiekkanen peltivanne, vaikka tuota ei ole koskaan käytetty tai edes otettu pois tuolta.
                                            Missähän välissä joku ehkä tehnyt pikku vaihdon tuolla?

                                            Ei siis mikään iso tai vakava juttu, mutta että joku omin luvin mennyt tuon ohimennen tuolta vaihtamaan, niin vähän ketuttaa.
                                            Attached Files

                                            Comment


                                              Jekku

                                              Mulla vastaava kiva jekku paljastui Lapissa alapuolelta tyhjää rengasta täyteen vaihtaessani. Kun kolme eri henkilöä oli yrittänyt sovittaa vararengasta paikalleen, niin sitten huomasimme peltivanteessa Fordin ovaalin...

                                              Kyllä nolotti, kun olin jo ehtinyt paukutella henkselitäni, että isä muisti ennen matkalle lähtöä tarkastaa myös vararenkaan paineen juuri tällaisia tilanteita silmällä pitäen :D

                                              Ei kellään satu olemaan Mondeon vararenkaan tarvetta?

                                              Comment


                                              • Auton hinnottelu. Ja perusteiden puute.

                                                Comment


                                                  Itsellekin oli tehty tuollainen vararengasjekku. Ex Omistaja pisti vahingon kiertämään...

                                                  Comment


                                                  • Jarruremontin yhteydessä sain kuningasidean kirrata olka-akselin pultin(oli muuten aika löysällä) ja halkihan se olka napsahti. Päähän ottaa ja maanantaina voisi huollosta ujosti kysyä, että montako rahaa uusiminen vaatii.
                                                    Olisiko foorumilaisilla arvauksia?

                                                    Comment


                                                      Vähän huono vastata mitä maksaa, kun ei ole tietoja mistä kulkuneuvosta kyseinen olka-akseli on rikki?

                                                      Comment


                                                      • Vuoden 12 A5 sb 1.8 tfsi.

                                                        Comment


                                                          Jos nyt oli kyse kuvassa numerolla 19 olevasta osasta, niin hinta on luokkaa 500€
                                                          Attached Files

                                                          Comment


                                                          • Akka! Ja tavallista enemmän...

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja jta Näytä viesti
                                                              Itsellekin oli tehty tuollainen vararengasjekku. Ex Omistaja pisti vahingon kiertämään...
                                                              Mun farkusta puuttuu vararengas kokonaan, kuten myös se työkalusetti jonka pitäis kai majailla vararenkaan päällä.

                                                              nimim. vedettiin auto lavetille vanteesta kun hinauslenkkiä ei ollut missään

                                                              Uusi maksoi 15 euroa, nyt se on hanskalokeros.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X