Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    On. Sellaisen pistin tuohon nykyisen päälle, mutta en saanut pysyväksi. Tuossa putkessa on noita haaroja, joten koko letkun uusiminen haitarilla ei onnistu + motonetiltä ei ainakaan löydy sopivaa väli soviketta, jolla olisi saanut tuon uuden letkun liitettyä tuohon vanhaan ja halvemmaksi tuleekin hakea jostain romikselta yms. Yksi putki onkin nyt tiedossa ja varmaan ensi viikolla tulee :).

    Seuraava projekti onkin keksiä, miten saisi tuon kampiakselin asentotunnistimen pultin auki...

    Comment


      Jostain metalliliikkeestä sopiva putkenpätkä sisälle ja pätkä uutta kumiletkua perään?

      Comment


        Eipä kerennyt matkahuolto toimittaa eilen jeepin osia. Maanantaina jos tuli, pääsis tekemään ns. viimosen retken jeepin kanssa...

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viesti
          Jostain metalliliikkeestä sopiva putkenpätkä sisälle ja pätkä uutta kumiletkua perään?
          Sitä kaverinkin kanssa pohdittiin, mutta kun purkuautosta löytyi kohtuu hintaan osa, niin turha nähdä sitten tuo vaiva :).

          Comment


          • Vajaa neljä tuntia pesin ja vahasin autoa ja alta paljastui talven jäljiltä sellainen maalipinta, kuin ois leijonat n*ssinu...
            Lakka lohkeilee puskureista, konepellistä, ovista ja sitten on vielä syvät naarmut ja kiveniskut.
            Plus, että takalunkan merkistä lähti puolet maaleista, kun painepesurilla putsailin liuottimet pois.
            Onneksi uudet merkit on jo hyllyssä ja tuo kyseinen merkki ois pitänyt vaihtaa, kuitenkin kohtapuolin.

            Surkean näköinen laitos ja varmaan maalin puolesta huonoin yksilö, mitä minulla on koskaan ollut.

            Maalautuksellahan siitä selviäisi, mutta ei nyt nappaisi yhtään.

            Comment


              Tuo on just niitä näkyjä mitä ei halua omasta autosta löytää. Siellä on ollu taas sähkömies asialla. Omasta coupesta poistin lähes saman näköisen arsenaalin.

              Comment


                Siellä ei nimenomaan ole ollut sähkömies asialla:)

                Comment


                • Juu - harvempi sähkömies abikoja noin rakastaa, ja yleensä värit eivät vaihdu ryöstöjen jne jäljiltä, toisin kuin tässä n. puolissa tapahtuu - ei sentään ollut yhtä väriä koko helahoito, notta veetutus ei ollut täysin maksimoitu.

                  Comment


                  • Viimeinen ilta ayia navan auringossa. Huomenna kohti kotia ja tiistaina taas paluu duunarin arkeen. No onneksi vain 7viikkoa töitä ja pääsee kesäloman viettoon..

                    Comment


                      Heittomerkit jäi ympäriltä pois. Myöskin johtimen koko olisi hyvä pysyä suunnilleen samana.

                      Comment


                      • Faak, avosta katkes lasinnostimen vaijeri.

                        Comment


                        • Joku talipallo oli kolhannu Diudin kylkeä Lippulaivan parkkihallissa. Maukas valkonen jälki siihen jäi kuskinpuoleiseen kylkeen. Jaksas ny ollenkaa lähtee maalailee ainoastaan yhtä pellinpalaa, olis ny maalaillu jokasta peltiä.

                          Comment


                            Taas maanantaiaamu ja ruokakaupassa kaikki tampiot kerralla. Yksi kassa auki, ei paljon jonoa mutta vanha herra päättää maksaa kortilla jota ei osaa käyttää. Täysin kuurokin vielä kun kassaneiti moneen kertaan joutui huutamaan ohjeet miten sitä korttipäätettä käytetään. Vaikka olisi kuinka pöhkö muuten niin mihin se luetun tai kuullun ymmärtämisen taito häviää? Jonoa kertyy ja ukko tokaisee sen kaiken parhaan "Noh minä oon niin hätäinen, vaikka eihän tässä mikään kiire ole."

                            Voi perkele että teki mieli taas avautua. On jokseenkin itsekkäintä ikinä jos omalla perseilyllään laittaa muut jonottamaan. Niin ja se jonohan kasvoi tässä välissä minun takana jo kymmenen ihmisen verran. Ei ole näköjään sen kassalikan vika jos ei jono vedä.

                            Tiedetään tiedetään, kaikki me ollaan vanhoja joskus. Toivon että olen lukittuna johonkin laitokseen siinä vaiheessa kun itse olen siinä kunnossa etten pysty enää yhteiskunnassa itse toimimaan.

                            Comment


                            • Maanantaiaamulle källi - vissiin siivooja viikonloppuna käynyt officella ja vetänyt "ylimääräiset" RJ-45:set, aka verkkojohdot, irti päästäkseen luuttuamaan koneiden ympäriltä. Ei muistanut mikä kuului minnekin, niin jätti sitten irti. Ei ihmekään etteivät etäyhteydet onnistuneet ja exchangelle kuuluneet mailit jäi spoolaamaan www-palvelimille talon ulkopuolella...

                              Comment


                              • Hopsis: Mä raivosin lauantaina miksi ne hitaat eläkeläiset änkee laivasta ulos ensimmäisenä ja jumittaa sitten rollaattoreineen ym. koko kapean maihinnousuputken...

                                Comment


                                • Tuli vaihdettua värinänvaimenin kun se vippasi, ajattelin että vulkanointi on sökönä...
                                  No se mitään vaikuttanut kun uusikin vippaa %¤&%¤%

                                  Comment


                                  • Bisnekset kusee. Meni yhet hyvät kaupat vituiks. Vaikka mitäs sitä moottorikelkalla kesällä :D Vetten päällä :D

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja TN69 Näytä viesti
                                      Hopsis: Mä raivosin lauantaina miksi ne hitaat eläkeläiset änkee laivasta ulos ensimmäisenä ja jumittaa sitten rollaattoreineen ym. koko kapean maihinnousuputken...
                                      Itse olen kans kirronnu monet kerrat niitä kiirellisiä vanhuksia mut kuulin et ne pelkää jäävänsä sinne laivaan ellei ne änkee ensimmäisten joukossa =)

                                      Comment


                                        Kehäteillä vasenta kaistaa köröttelevät. Aina ja ikuisesti, tänään normaalia enemmän.

                                        Comment


                                          Hyttyset, tuo maailman turhin eläinlaji. Tutkitusti ei ole minkään muun lajin pääasiallista ravintoa eikä muutenkaan ole löydetty yhtään mitään hyötyä moisista munapäistä. Voiton veivät minustakin, siellä lepää ässä pihassa ilman takapyöriä tunkkien varassa, toisen puolen pyöränripustus vaiheessa kun oli pakko tulla sisälle.

                                          Comment


                                            Taitaa vaan olla melko monen eläimen ruokaa. Periaatteessa kalastajan parhaita kavereita.

                                            Comment


                                              Whatever. Mosquito Magnet kilahti äsken nettikaupan ostoskoriin.

                                              Comment


                                              • :D Mä en pystynyt edes ovipahvia irroittamaan mökillä, noiden v-päiden innostuttua veren mausta - oli ku Lapin kesä, ja valehtelematta joku viissataa tikkausta ympäri kroppaa, vaikka pitkät löysät vaatteet päällä ja thaimaalaista myrkkyä jolla lähtee moni maalipintakin kupruilemaan - no dice, voittivat perkeleet. Samanlaisia aatoksia notta useampi ansa pitää hakea pihapiiriin.

                                                Comment


                                                • Ite tossa perjantaina olin asiakkaalle porakaivopumppua vaihtamassa ja hyttysiä oli enemmän kun paljon. Meinasivat elävältä syödä. Perääntyäkään ei oikeen voinut kun piti vesi saada takaisin päälle. :D

                                                  Ja on sitä muutakin vitutuksen aihetta. Kävi pussihousut "ostamassa" romukuparia. Kyttäs jokapaikan ja olis halunnu käydä toisellaki hallilla kattomassa rautaromua. Oli niin "pitkä matka" ettei viittinyt lähteä näyttämään.
                                                  Tarvii laittaa ensyöks kaikki maholliset ovet lukkoon.
                                                  Viimeksi muokannut jünther; 28.5.2013, 12:55.

                                                  Comment


                                                  • Alla olevat kuvat.. Piti alunperin vain käydä huollattamassa ilmastointi, noh ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä. Perjantaina Audille, jotta paikantavat vuotopaikan. Tunnistin 82,- jos oikeasti rikki ja lauhdutin, jos vuoto johtuu siitä 450,- tottakai töitä vielä päälle useampi tunti, ja järjestelmän täyttö ym. ym...

                                                    Kiva ostaa liikkeestä ehjä auto.. Tasan kaks kertaa, kun olen liikkeestä ostanut Audin, niin molemmissa ollut vikaa. Tuonneissa ja yksityiskaupoissa ei koskaan...
                                                    Attached Files
                                                    Viimeksi muokannut KuiKelo; 30.5.2013, 22:12.

                                                    Comment


                                                    • Bilteman painepesurin ja meikäläisen yhteistyön takkuaminen. Kyllä se muiden kanssa toimii, mutta annappa ku mika menee ja pesee autoa niin paskanmarjat toimi kun hetken :o

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti
                                                        Alla olevat kuvat.. Piti alunperin vain käydä huollattamassa ilmastointi, noh ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä. Perjantaina Audille, jotta paikantavat vuotopaikan. Tunnistin 82,- jos oikeasti rikki ja lauhdutin, jos vuoto johtuu siitä 450,- tottakai töitä vielä päälle useampi tunti, ja järjestelmän täyttö ym. ym...
                                                        Samalla kun vaihtavat anturin, niin pyydä että katsovat anturin johdon heti liittimen jälkeen, kun menee maskin muovin läpi. Siitä on mennyt enemmän kuin yksi johtosarjaa poikki ja tuo vikakoodi tulee. Tulee muuten turha anturin vaihto.

                                                        Comment


                                                          Golfiin vaihdettu kampiakselin asentotunnistin, eikä silti lähde käyntiin. Kohta alkaa jo omat taidot prkl loppumaan tuon kanssa.

                                                          Comment


                                                          • Kiitti. Vähän tällaisia apuja kalastelinkin.. ;) Toivottavasti myyjäliike tulee edes vähän vastaan kustannuksissa...

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X