Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Nyt kyllä laitto vähän hymyilemään.

    Comment


      Pääsääntöisesti samaa mieltä. Onneksi tuossa omassa on sentään apulämmitysjärjestelmä, ilman sitä palattaisiin asiaan varmaan keväämmällä...

      Tähän ei bensammoottori pysty: https://www.youtube.com/watch?v=ixAMwN11cfQ

      Comment


        Mihin tuohon moottorin pyörittämiseen tarvitaan valtavasti sähköä? Tuossa pihassa parikin autoa, missä sähköä ei käynnistymisen jälkeen mene moottorissa kuin sammutinsolenoidille, senkin voi purkaa pois jos tuntuu pahalta :)

        Comment


          Startatessa lähinnä tarkoitinkin.:) Kyllähän dieselin starttaaminen 32 asteen pakkasessa jonkun verran virtaa haukkaa. Niin tuossa vekottimessa kun ei ole lohkolämmitintä vaan pelkän eberin varassa ollaan. Ei olisi pahitteeksi lisänä lohkolämmitin näillä pakkasilla. Muina aamuina on kyllä vielä lähtenyt käyntiin. En tiedä olisiko johtaja eilen ajanut lyhyttä ajoa ja käyttänyt eberiä sen verran suhteessa ajomatkaan että on jäänyt vähän vajaavirtaiseksi. Eilen kun jouduttiin vaihtamaan autoja iltapäiväksi. Otti kyllä ankarasti aivoon tuolla pakkasessa teluta noiden kaapeleiden kanssa käsikopelolla kun vielä taskulamppu tilttasi.

          Comment


          • Tuli vältettyä nokkakolari ja oma kutonen ajettua ojaan. Nainen keskellä tietä vastaa itsellä alle 20kmh vauhtia väistöliike ja niin liukui kutonen ojaan. Vahingot omaan autoon onneksi vain vääntynyt vetokoukku ja takapohjapanssari. Koukku vääntyi ojasta vedossa oli mahasta kiinni.
            Attached Files

            Comment


            • Vain vääntynyt vetokoukku? :) Sanoisin että kori vääntyy ennen kuin vetokoukku. Jos on suomalainen laatukoukku, niin sitten voi koukkukin antaa myöten. Millä te veditte, että saitte koukun vääntymään?

              Comment


                Se on kyllä kumma kun talvisin kaksikaistainen tie muuttuu 1,5 kaistaiseksi. Tai ihan yksikaistaiseksi vaikka kuinka olisi aurattu.

                Comment


                • 4x4 valmetti veti koukusta, pikku majori piti etupyörästä ettei kylki hiero vasta penkkaa. Käytänössä tuo kouku on rhs putkessa kiinni vain 2 lattaraudalla, niin vääntyy se kun vinoon pitää vetää. Bosal merkkinen.Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1452951883293.jpg
Views:	1
Size:	87,6 Kt
ID:	1629771

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja ^^BeBe Näytä viesti
                    Se on kyllä kumma kun talvisin kaksikaistainen tie muuttuu 1,5 kaistaiseksi. Tai ihan yksikaistaiseksi vaikka kuinka olisi aurattu.
                    Samaa olen itsekin ihmetellyt. Kaipa pelkona on tieltä putoaminen. Mielenkiintoinen kohtaaminen, kun vastaantulijoilla on vasemmat renkaat samalla uralla. Kumpi uskaltaa tai kykenee väistämään?

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viesti
                      Tuon sylinteriehdotuksen hyväksyn poislukien ehkä kuitenkin moottoripyörät ja pienkoneet. Vaikka kyllähän 5-sylinterinen ruohonleikkuri olisi upea.
                      En kyllä pysty ymmärtämään miten joku jaksaisi leikata nurtsia tuollaisella vajaapyttyisellä tuhnulla. Kyllä se pitää olla aito murray isolla hemillä vähintään. Mielellään ahdettuna. Vitonenhan tukehtuu heti kun vähän isompi tupsu märkää nurmea tulee eteen [emoji2]

                      Toki oma murray on yksipyttyinen mutta putken hajusta, kuumuudesta ja äänestä päätellen sillä on ameriikan meininki polttoaineen käytössä.

                      Comment


                      • Audin V-kone ei ominaisuuksiensa puolesta sovi avolaitteeseen. Vaatii sen aktiivihiilellä varustetun raitisilmasuodattimen ohjaamon ilmanottoon. Samoin remmiveto ja nurmikko pitäisi suojata öljyroiskeilta.

                        Niin märkää tupsua ei olekaan, että vitonen siihen tukehtuisi. :)

                        Comment


                        • Nostin kutosen nosturilla ylös oli sitä muutakin vahinkoa, takapohjapanssari ja tankin nurkassa lommo ei sentään vuoda.[emoji20]

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja audiq Näytä viesti
                            Talviaikaan ei +100km/h nopeuksia saa ajellakaan, että taida haitata mitään. Kesäksi tuo ongelma todennäköisesti sulaakin pois. :)
                            On se tallissa sulanutkin eikä ainakaan sillä ongelma poistunut.

                            Comment


                              Miten voi elohiiri kestää koko päivän??! :o
                              Välillä vaihtaa olkapäästä ranteeseen ja takas. Sahaan ton käden kohta irti, ärsyttävää. :(
                              Viimeksi muokannut Juha|; 16.1.2016, 19:57. Perustelu: Ei oo rapulavapinaa!

                              Comment


                                Et uskalla.

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viesti
                                  Taitaa olla uusintoja nuo Fast & Loudit? Aikoinaan kirosin tuota samaa pöljäilyä, mutta tuon jälkeen kyllä skarppasivat huomattavasti, enkä uudemmissa jaksoissa enää törmännyt vastaaviin aivopieruihin.
                                  Sama juttu oli silloin, kun Top Gearit alkoi pyöriä MAXilla. Käännöskukkasia vilisi oikein urakalla. Sittemmin taso parani. Suuri osa noista on jo unohtunut. Päällimmäisenä jäi mieleen, kun BMW 728 käännettiin 7-8 (seven to eight).

                                  Comment


                                    Juutuben automaattikääntäjä on kanssa hauska. Jos videolla on vaikka jotain taustahälinää / epämääräistä ambienttia, niin se arpoo ihan hihasta niitä käännöksiä. Joku taustahumina "hmmmmmm..." kääntyy esim. "God" jne. Hetken päästä klikkaa sen sitten pois päältä, kun tekstiä seuraamalla toteaa, että nyt on kyllä tekstillä ihan eri merkitys.

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viesti
                                      Sama juttu oli silloin, kun Top Gearit alkoi pyöriä MAXilla. Käännöskukkasia vilisi oikein urakalla. Sittemmin taso parani. Suuri osa noista on jo unohtunut. Päällimmäisenä jäi mieleen, kun BMW 728 käännettiin 7-8 (seven to eight).
                                      Muistaakseni juuri jossain MAX:n Top Gearissa oli aikanaan supercharged käännetty luontevasti "superisti ahdettu".

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7 Näytä viesti
                                        Samaa olen itsekin ihmetellyt. Kaipa pelkona on tieltä putoaminen. Mielenkiintoinen kohtaaminen, kun vastaantulijoilla on vasemmat renkaat samalla uralla. Kumpi uskaltaa tai kykenee väistämään?
                                        Olin juuri kirjoittamassa samaa, mutta näyttää se ihmetyttävän muitakin :D

                                        Comment


                                          -25C ja muovin näpertely on huono yhdistelmä. Moottorin muovit halkes kunnolla MAF:n irrotuksen yhteydessä sen putsausta varten.

                                          Comment


                                          • Emäntä vinkkasi että nyt voisi olla hyvä aika tehdä lumityöt. No, otin traktorin ja perälevyn ja kolusin pihan ja ajoväylät ympäriinsä. Kiitokseksi sain kuulla vain, että jälki on kamalan näköistä ja sammaleet on rullalla. Voipi olla kynnys noihin hommiin pikkusisen korkeampi tästä lähin.

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7 Näytä viesti
                                              Samaa olen itsekin ihmetellyt. Kaipa pelkona on tieltä putoaminen. Mielenkiintoinen kohtaaminen, kun vastaantulijoilla on vasemmat renkaat samalla uralla. Kumpi uskaltaa tai kykenee väistämään?
                                              Syitä on varmaan monia.
                                              1. Irtolumi ajautuu penkan viereen ja saattaa pahimmillaan imaista penkkaan tai ainakin vaikeuttaa auton hallintaa. Kesällä hiekkatiellä irtokivet ajaa saman asian.
                                              2. Pikkutiellä usein oiotaan mutkia enemmän tai vähemmän. Kai se ajolinja jää sitten päälle suorallekin. Mutkissä tiukasti omalla puolella pysyen käännöksistä tulee jyrkempiä ja luistoon lähtee helpommin.
                                              3. Auraus ei välttämättä noudata sentilleen tien reunoja. Välillä penkka tulee reilusti ajoradalle ja välillä on aurattu liian leveästi tyhjän päälle.

                                              Kohtaamistilanteessa ei auta oikein muu kuin molempien reilu nopeudenalennus ja tähtäys omaan reunaan.

                                              Comment


                                                Mun karvalakki on hukassa

                                                Comment


                                                  Panun hyvään listaan lisäisin vielä yhden, eli kuljettajien halun pitää yksi pyörä (tai etu ja takapyörä) pitävällä pinnalla (vaikka ei se kiillottunut asvaltti sen paremmin välttämättä pidä). Ensin alkuun noita puhtaita linjoja on siis vain yksi, reunimmaiset tulevat kun ajetaan tarpeeksi.

                                                  Juuri 30 km tulin tuttua mutkatietä kärryn kanssa, ja monessa kohtaa aurausmerkit ja auraus oli kyllä paikassa, johon en väistäisi.

                                                  Comment


                                                  • Joku halus tulla kolmion takaa kylkeen.Etu lokari, puskuri ja vanne+rengas otti kipeetä.missäs olisi hyvä käydä näytillä ?

                                                    Comment


                                                    • Merkkiliike. Niiden korjausarvio pitäisi kelvata vakuutusyhtiölle.

                                                      Comment


                                                        Ja suurella todennäköisyydellä lunnaiksi, pelkkä puskuri on melkein 2k€.

                                                        Comment


                                                        • puskurin kuori etkasta kurkkasin ni 453e riittänee pelkkä kuori vai vaihtaako koko roskan?"puskurin " ja lokari 225e vanne 328. + työt

                                                          Comment


                                                            Maalaukseen saa myös varata useita satasia. Mut ei kai tuollainen -05 C5 vielä lunnaisiin asti tuosta mene?

                                                            Comment


                                                            • -03 vuosimalli

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X