Lotus Evora oli tosi hyvä tuohon seasonal event: 500pp British Lighweightiin! 460-470pp säädöillä tuli voitot suht helposti, ainut ns. apu oli abs:1
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
X
-
Laitoin nyt ainakin Jusabergille ja tumpsille kaveripyynnön niin voisi joskus itsekkin osallistua noihin ajeluihin :) PS-tunnus: Raitoniemi
Comment
-
Pikkusen puisevaa hommaa noi endurancet, varsinkin A-specin puolella. Tsukuban 9h kisaa takana 6,5h ja kalenteriaikaa on mennyt jo reilu viikko. Joka päivä on tullut ajettua puolesta tunnista tuntiin, mutta tuntuu, ettei kisa lopu koskaan.
24h kisoja varten pitänee pyhittää ainakin kolme tai neljä päivää, joina ajaa sen 6-8h/päivä pienempinä pätkinä.
Comment
-
No joo. Toi oli puheena parin kaverin kanssa jo vuosi sitten, että järkkäis LeMansin ajot samaan aikaan, kuin ne on oikeastikin. Sitä varten pitää kyllä ajosetti virittää kuntoon ja hankkia kunnollinen jakkara ja kiinnityssysteemit polkimille ja ratille. Nykyinen setuppi (ikean halpis konttorijakkara ja ratti-poljinyhdistelmä kiinni silityslaudassa) ei oikein ole ergonomisesti optimaalinen ratkaisu. Toisaalta pakottaa pitämään taukoja riittävän tiheään, kun persus puutuu.
Comment
-
Historic Cup oli lopulta helppo kun sain kaverilta jonkun vanhan Ferrarin lainaan.
Tuo F1 Championship sensijaan oli yllättävän kova pala. Viimeisimmällä yrityksellä kolmesta ekasta voitot. Nyrrellä johdin vikalla kierroksella vajaalla sekunnilla muutama mutka ennen maaliviivaa. AI päättää että nyt ajaa sälli liian kovaa sarjaa -> joku v*tun supersankari ajaa kolmeasataa mun perään tiukassa mutkassa -> noin kilometri turvahiekalla. Sieltä radalle viimeiseksi, kiukulla kaasu pohjassa shikaanin läpi hirveällä tuurilla kahdeksanneksi :D. Monzasta taas voitto, Suzukan jätin ajamatta kun voitto tuli ilmankin.
Ajamatta vielä;
A-Spec Endurance Series
B-Spec kokonaan
Special Eventsistä (läheskään kaikki ei oo kyllä kultasia) Loebin lumipätkä ja Vettel kokonaan
Seasonal Eventsejä oon ajanu vasta yhden
Korteista suurin osa pronssilla
Level taitaa olla 30, on tota vissiin jonkun verran tullut tahkottua, kun konsoli on ollut omistuksessa juuri ja juuri 2kk ajan.
Comment
-
Nostellaanpas taas aihetta. Tulin hankkineeksi itselleni joululahjaksi Logitech Driving Force GT -ratti- ja poljinsetin. Jotenkin tuli heti peliin tavallaan lisää vaikeustasoa tuon Force Feedbackin myötä. Jotenkin oudosti vispaa myös suorilla ajaessa. Onkohan minulla jotkut asetukset väärin vai noinko sitä "realismia" synnytetään?
Comment
-
http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...ition-PS3-peli
Onkos tuo nyt pelkkä lisäosa, mikä vaatii alkuperäisen pelin?
Vai riittääkö ostokseksi tuo, ja sitten on koko paketti kasassa?
Pitäisi pikkuhiljaa ostaa tuo turismo, tuli joskus hakattua noita alkupään turismoja siihen malliin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiRenkaita huonommaks, ni onnistuu helposti myös B5 S4:lla tuo räppäily ;)
Comment
-
Mikä helkutti siinä on että takatuupparilla ei onnistu driftaus sitten yhtään... jotenki kummasti aina kun meinaa lähteä lapasesta niin lämä pohjaan ja sitten viedään kuskia... hermot menee tuon seasonal driftin kanssa missä pitää amg mersulla ajella.
Jotenki kummasti se Chamonix rata nelikolla meni tosta noin vaan :D
Comment
-
-
Lemansin 24h:ta takana 7h. Meinaa puuduttaa, vaikka olen ajanut vain 30min-2h/päivä. Pimeällä ajaminen on lopulta yllättävän helppoa, kun rataa on kiertänyt riittävän monta kertaa ympäri ja jarrupaikat sekä ajolinjat tulevat selkäytimestä.
Toi Corvette oli ainakin prototyyppinä yllättävän mukava ajettava Nyrrellä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiEilen taas puoltoista tuntia jauhoin amg mersulla, ilman tulosta. Sanokoon kuka tahansa mitä tahansa takatuuppareista, ne on silti aivan hanurista!!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mehtala Näytä viestiJuurikin samaa miettinyt usein... Nelikko pysyy kivasti hanskassa, mutta takaveto ei vaan tahdo pysyä.
Initial lock 30-40
Acceleration 60
Braking 30-40
Negatiivista camberia 6 deg tai yli. Alustan perussäätö hieman puskevaksi ja viedään kaasulla, heittämällä tai kärmällä auto sladiin. Oikeilla säädöillä helppoa kuin mikä.
Comment
Comment