Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Loppuviikosta saadaan priva-foorumi auki KFINille. Pidetään siihen asti lapsen nimi salassa ;)

Comment

• Mites tuo kisojen järkkäys tietylle porukalle gt5:ssä toimii? Ei ole onlinena tullut pelailtua ollenkaan tota. Muutenkin aika vähiin on jäänyt.
      Jos se nyt ei hirveää säätöä vaadi, niin voishan sitä osallistua skaboihin perjantaina tai lauantaina.
      Pitääkö siinä siis valita omasta tallista auto, ja kisata sillä vai miten menee? Jos mennään omilla autoilla, niin kisakirein taitaa olla joku melkein vakio skyline. =D

Comment

• Ei ala tuota lunta tulemaan taivaalta niin pitää kyllä kaivella ratti ja polkimet pleikkariin ja purkaa turhautumia vähän GT:n merkeissä. Minua myös toki kiinnostaa tuo foorumilaisten kanssa kisailu. :)

Comment

• Perjantain kisaan pistetään kaikille samat autot, joten ei tarvitse murehtia oman tallin valikoimaa. Kisaan valittuja autoja ei myöskään tarvitse olla unlockattuna tai omassa tallissa.
          Liittyminen tapahtuu seuraavilla ohjeilla:
          GT Mode -> Community -> j-filth -> Lounge -> Join

Mikä olis perjantaille sopiva aloitusaika? Joku sanoo 21 ja joku sanoi 23?
          p.s. Äänichat toimii pelatessa jos sitä haluaa käyttää.

edit: Aloitellaan 23 harjotuksilla, kun sillon porukat tuntuu pääsevän paremmin paikalle. Voi olla että onpi viinaa koneessa siihen aikaan :)

edit2: Rata on Nürburgring GP/D 3,63km 40 kierrosta. Avaan pelin joskus 21-23 välissä jolloin voi alkaa reenaamaan. Kisa alkaa viim. klo 24.00. Autona kaikille sama Audi R8 ilman virittelyitä.
          Viimeksi muokannut Jusaberg; 25.10.2012, 22:25. Perustelu: infot

Comment

• Hyvä juttu, täytyy siis ottaa osaa. Täältä ääni klo 23 aloitukselle. KFINiin tunnaritkin löytyy.

Comment

• Juu käypi tuo aika, tosin täytyy katsoa kuinka on silmät ristissä kun joutuu olemaan ylitöissä ja lauantaina joutuu vielä hommiin menemään joten itselle käy kyllä aikaisempikin ajankohta ;), ellei sitten järkätä lauantaina session nro. 2?

Comment

• Hyvältä kuulostaa, katotaan ehtiikö mukaan sähläämään. Just tuli hommattua R8 LMS mutta eiköhän sitä eteenpäin pääse normi ärrälläkin. Pistelen muutamat kaveripyynnöt taas etiäpäin, lisäilkää jos näettä tarpeelliseksi. :D

Comment

• Avasin kisan, joten sinne vaan reenaamaan. Olen varmaan ysiin asti poissa "linjoilta".
                  edit: Saiko tuon kisan jotenkin salasanan taakse?
                  edit2: Ei tarvii saada, kun tekee session My Loungen kautta, niin sinne pääsee vain kaverit
                  Viimeksi muokannut Jusaberg; 26.10.2012, 19:50.

Comment

• Olipahan kunnon ajot :)

Comment

• F40 FTW :)

Comment

• Millon seuraavat ajot?

Comment

• Jos sitä tänään vähän kurvailis. Tuleeko muita?

Comment

• Tänään ei ehdi, mutta huomenna illemmalla vois olla aikaa. Olisko joku 20 kierrosta ja renkaiden kuluminen tappiin niin tulis rengas/varikko taktikointi mukaan. Quattroilla Le Mans niin on suorilla ruuhkaa....

Comment

• Mihinkä aikaan ois tänään? Oon tänään luultavasti myös selvänä! en onnistunu saamaan itteäni radalle eilen ja voip tais kusta kanssa. Suoraan baarista on ehkä huono tulla konslin ääreen. Voisin veikata et ajolinjat ei ois ehkä ihan osunu kohalleen.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja ziree Näytä viesti
                                Mihinkä aikaan ois tänään? Oon tänään luultavasti myös selvänä! en onnistunu saamaan itteäni radalle eilen ja voip tais kusta kanssa. Suoraan baarista on ehkä huono tulla konslin ääreen. Voisin veikata et ajolinjat ei ois ehkä ihan osunu kohalleen.
                                Oisit käskeny emännän ajaa. Sehän mun viestiinkin vastas :)
                                Varmaan tossa 21.00 jälkeen käynnistelen konsolia...

Comment

• Ai sä senkaa kerkesit juttelee. Eli B-spec on sallittu näihin kisoihin. Pitää vaan hävittää mikki ni teijän ei tartte kuunnella sitä valitusta. :D

Comment

• Laitoin sulle viestä, niin sielt tuli vastaus "Miika on baarissa".
                                    Kyl juttuseura aina kelpaa :)

Comment

• Itse voisin mahdollisesti myös huomenna illalla liittyä seuraan. Menee viikonloppu nyt kotoa poissa niin ei tänään voi/eilen voinu

Comment

• Aamuyöstä vielä muutama erä bulletstormia =)

Comment

• Minäkin voisin ajella tänään jos ehdin mukaan, mutta se tulee olemaan melkoisen myöhään, ehkä yhden kahden aikaan yöllä.

Comment

• Eipä ole vielä KFIN:lle auennut foorumia.
                                            Perjantaina klo 22 eteenpäin järjestän taas ajosession. Radaksi voisi laittaa monesti ehdotetun Laguna Secan ja siihen joku näppärä auto.

Comment

• Onkohan lauantai illalle tiedossa ajoja? Silloin itse pääsen taas rattiin :)

Comment

• Perjantaina messissä!

Comment

• Mulla on lauantaina bäfä matsi klo 21, enkä uskalla luvata että hermot ovat enää sen jälkeen kasassa. Voin toki loungen avata joskus 22 jälkeen mikäli halukkaita on tarpeeksi. En varmaan pääse perjantainakaan itse ajamaan, mutta pistän kuitenkin systeemit pystyyn.

Comment

• Töissä perjantai - lauantai yön :(

Comment

• Minä myös noh, jos sitä joku toinen ilta ehtisi pelailemaan.
                                                      Viimeksi muokannut Sleepy2; 31.10.2012, 22:47. Perustelu: Hymiöiden käyttö kielletty.

Comment

• Pitää yrittää tälläkertaa päästä oikein kisaan asti mukaan. Viimekerta meni vähän puihin, kun kisat oli niin myöhään ja pomo ilmoitti perjantaina että lauantaina saisi tulla töihin. Päätin sitten mennä tienaamaan lauantaina -> aikaisin nukkumaan.

Comment

• Meneepä vielä tämäkin perjantai ohisektoriin, mutta sen jälkeen voisi jo alkaa osumaan. Oonkohan mä ainoa jonka mielestä voisi pelata vähän inhimillisempäänkin aikaan, kuin keskellä yötä?

Comment

• Voisi ajella aikasemminkin jos ei olisi lapsia.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja tumpsi Näytä viesti
                                                              Oonkohan mä ainoa jonka mielestä voisi pelata vähän inhimillisempäänkin aikaan, kuin keskellä yötä?
                                                              Et oo ainut. Meikäläinen ei ainakaan pysty pelamaan iltayöstä jos vaimo on kotosalla = nukkumassa. Ratti kun ääntää sen verran, että kuuluu kyllä liian hyvin viereiseen huoneeseen.

Comment

Working...
                                                              X