Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Se on kyllä totta että se on vähän haastava, mutta ilman damagea kisasta häviää jännitys.
    Sit vaan lisäämään tumpesteria listoille.
    Eilinen taisi olla ihan sopivan pituinen sessio?

Comment

• Joo kyllähän se näin on, tarvis vaan valita se auto omien taitojen mukaan =)

Vois kyllä olla ihan mielenkiintonen kisa ajaa jollain vähän rahvaanomaisemmalla joskus, eikä aina noilla tykeillä. Lyhyemmällä radalla toki. Tulis rattimiehet ihan eri tavalla esiin.

Comment

• Tänään vois itekki keretä :D Tokyo R246 on ihan kelpo rata.

Comment

• Tänään pelejä? Mihin aikaan?

Comment

• Voin mä loungen pistää vaikka heti pystyyn, mutta itse tuskin ajan tänään.

Comment

• Itse tupsahdin loungeen idlailemaan.
              Voisin itse tuossa tunnin päästä ajella jos muita näkyy.

Comment

• Väsymys ja eilinen auto varioilla ei ollut hyvä yhdistelmä, nimimerkillä kolme kierrosta 30:stä ehjällä autolla :D

Itse olen myös noiden aikasempien kisojen kannalla. Itselle sopii arkisin 16-> ja viikonloppusin myös päivällä/aamupäivällä.

Ja palatakseni itse aiheeseen, talvea kun ei täällä etelässä ole, niin piti lääkitä sitä Chamoniin Main radalla ja S4 ´98:lla :) kyllä se vaan on hauskaa!

Comment

• Mä ajelin tänään aikani kuluks loput ajokortit. Laittakaa mulle friend requestia jos aiemmat ajoajat kiinnostaa.

Comment

• Eilen opin sen, että pädillä ei pärjää rattimiehiä vastaan. Muutaman kerran kun lipsahtaa kaiteeseen, niin nilkuttavalla autolla ei paljoa juhlita. Miten sen auton saa kuntoon, kun tuntui että varikkokäyntikään ei auttanut?
                    Jos ratin saisi, niin voisi osallistua ajoonkin, eilinen meni katsellessa.

Comment

• Kyllähän se varikkokäynnillä korjaantuu. Näkyy mm selkeästi siitä pienestä auton kuvasta jossa näkyy rikkoutuneet kohdat punaisella ;)
                      Viimeksi muokannut Sleepy2; 5.11.2012, 07:29. Perustelu: Hymiöt kielletty.

Comment

• Tuosta auton valinnasta... Ennen muinoin ajelin nettikisoja enempikin yhdessä porukassa, ja siellä oli tapana päättää esim. vetotapa ja laittaa Performance Point -raja, jonka yli ei auton viritysaste saa mennä. Tuolla systeemillä kukin saa itse valita ja säätää autonsa mieleisekseen, ja ne pysyvät kuitenkin PP-rajan vuoksi (säätäjän taidoista riippuen) jotakuinkin tasaväkisinä. Aloittelevillekin pelaajille tämä systeemi sopii, jos PP-rajaksi vain laitetaan joku kohtuullinen esim. 400-500 PP, niin auton ja palikoiden ei tarvitse olla mitään ökykalliita.

Kokeillaanko ensi kerralla, esim. FR ja 450 PP?

Toinen juttu: Voisikos tähänkin ketjuun tehdä alkuun stickyn, johon saisi noita PSN-nikkejä listata? Olisi helpompi lisäillä kavereita... siihen voisi laittaa myös tiedon siitä, mihin aikaan tuppaa ajelemaan.

Comment

• Tuo PP-raja voisi olla ihan toimiva systeemi. En vain osaa autoa muuten säätää ollenkaan, mutta jospa sitä oppisi kunhan kokeilee eri säätöjä. Jos porukkaa on linjoilla tänään tai huomenna, niin minä ainakin voisin osallistua peliin. Pääsisi ensimmäistä kertaa kokeilemana online-peliä.

Comment

• Kansa on puhunut ja tämä toteutukoon.
                            Koska haluutte ajaa?

Comment

• Voin tulla kanssa linjoille tänään jos porukkaa löytyy. Ajalla ei niin väliä

Comment

• Tänään vois tulla kääntelen rattia :D Jos jotain äksöniä on? Eilen piti tosta PP limitistä sanoakkin mut pääs unohtumaan, mut lisättävää vois olla viel et renkaat rajotetaan? esim. sport soft. Toiset jos vetää racing s. ja toiset normi sport m. Ni onhan siinä iso ero kierrosta kohti.

Oisko vaikka 450PP, FR, SS? Mitenkä lumirataa jossai vaiheessa?

Comment

• Voisin myös varauksella olla illemmasta ajelemassa.
                                  Minut löytää PSN:stä nikillä novatroni

Comment

• Kysymys itse PS3 konsolista.

Meillä tuon pelikonsolin käyttö (PS2) on ollut ja varmasti tulee olemaankin 100% pelaamista, ja 100% autopelit, tähän saakka GT4.

Onko tuolla muistin koolla merkitystä pelikoneena. Elokuvia tms sisältöä ei tallettaa tarvitse. Eli riittääkö hinnat alkaen malli 12Gt vaikkapa GT5:llä pelaamiseen?

Pojan synttärit tulossa parin viikon sisään, tekis mieli laittaa lahjaksi PS3. Sanotaan puolustukseksi, että 7v täyttävä poika kuluttaa rattia/polkimia kyllä ahkerammin kuin minä=).

Comment

Tuon perusteella voi tulla ahdasta tilan puolesta: http://www.fudzilla.com/home/item/20...all-takes-10gb

Comment

• Todennäköisesti ei riitä. Itsellä taisi GT5 + päivitykset viedä jo ~9 Gigaa. Siihen jos asentaa vielä toisen pelin kaveriksi, niin se alkaa olemaan siinä.
                                        Omaan pitäisi kovo päivittää isommaksi. Kasikymppinen levy alkaa olemaan jo aika turvoksissa, vaikka sinne on asennettu pelkästään pelejä, eikä mitään videota, eikä musiikkia.

Comment

• Hyvä että tuli kysyttyä, isommalla muistilla sitten täytyy todellakin olla.

Comment

• Nythän on kaupoissa se uusin facelift, joka julkaistiin lokakuun alussa. Kaikista koneista pienin ja pieniäänisin, ja 500GB limpulla. Itse ostin sellaisen reilu kuukausi takaperin. Pelit toimii HUOMATTAVASTI jouheammin, kun ne asentaa kovolle, eikä pelaa levyltä.

Comment

• Itsellä on se iso möhkäle vielä, ja siinäkin tais olla vaan 40 giganen kovo sisällä. Pitää jo kyllä aikamoista ääntä. Vissin tuuletin, tai siltä ainakin kuulostaa.

Comment

• B-spec kuskeja share to onlineen jos palkintorahat kiinnostaa!
                                                Qutfo, Same ja Atenator, teillä rahaa b-spec kuskien tileillä jo kivasti. Lunastakaa pois!
                                                Arvatkaa kuka ajelee nykyään vain remote raceja..

Comment

• Katsoinkin jokin aika sitten, että olit kilpailuja järkännyt. Täytyy käydä keräämässä roposet talteen.

Comment

• voin minäkin vaikka heti neljän jälkeen aamusta pistellä kisoja pystyyn jos on sellaisia, että öövuorun jälkeen haluaisi kisailla.

Joudun vain tarkistelemaan, että mikähän mun tunnus oli :D

Comment

• Isänpäiväajot sunnuntaina 19:00 alkaen, kisa 20:00? Mä voin hostata jos tarve vaatii.

Comment

• Sunnuntai vois toimia ainakin täällä.

Ja huomennakin alkuillasta vois huristella. Tosin nukkumaan pitäis päästä viimestään 23 pintaan, eli jos sitä ennen kerkeis kisan tai kaks :)

Comment

• Päivitystä pukkasi kun laitoin pelin tulille. Koko on 102 Mt, eli ei ole liian iso, mutta jos on hidas yhteys niin voipi latailla ennakkoon jos meinaa huomenna pelailla illasta.

Comment

• Tais tulla jo eilen tai toissa päivänä itselle tuo päivitys.

Comment

• Tulen töistä tänään klo 22 aikoihin ja sen jälkeen voisin hieman kisaa ottaa. Huomenna sama juttu. Olisiko tänäiltana tai huomenna muita kisaajia paikalla? Isänpäiväajot ei valitettavasti minulle käy, on muita menoja silloin.

Comment

Working...
                                                              X