Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
    Et oo ainut. Meikäläinen ei ainakaan pysty pelamaan iltayöstä jos vaimo on kotosalla = nukkumassa. Ratti kun ääntää sen verran, että kuuluu kyllä liian hyvin viereiseen huoneeseen.
    Korvatulpat on toiminu! :D

Comment

• Joo joskus se vaimo huutaa takaisin että älä huuda. Ei nuo luurit päässä osaa omaa ääntään säädellä aina. Laittaa se tulpat omatoimisesti korviin sitten =) joskus jo nukkumaan mennessään.

Comment

• Joo joskus se vaimo huutaa takaisin että älä huuda.
        Mulla rupee olkkarin valot vilkkumaan jos huutelen mikkiin liikaa :)

Comment

• Itse en viikolla valitettavasti aikaisemmin pääse ohjaimeen kiinni, kun täällä etelässä tullaan tunti Suomea perässä ja kun töistä pääsee paikallista aikaa klo 19, kotimatka kestää tunnin ja pitää syödäkin, niin johan se Suomessa on myöhä. Mikkijorinoita on kyllä hauskempi kuunnella kun porukka on jo valmiiksi maistissa kun itse pääsee linjoille ;)

Comment

• Mitä, pelaako joku muka näitä pelejä humalassa? Ei toiminut itselläni "tähtäysjuoma" gt5 parissa. Meni enemmän romurallin puolelle :D. Minäkin olen joskus kuullut tuon: älä huuda, varmasti kuuluu naapuriin asti. Toivottavasti ei sentään kuulu Laurille asti...

Comment

• Suunnitelmien muutos; ei onnistukkaan itsellä ajot. Jos on sunnuntaina meininkiä ajella tai viikolla joku ilta niin onnistuu.

Comment

• Toivottavasti ei sentään kuulu Laurille asti...
                En mä mitään kuule omalta möykältäni =) Tähtäysjuomasta huomasin että ajan näköjään maistissa suunnilleen yhtä hyvin kun ilmankin. Eli huonosti. Pädillä ajo on kyllä vähän haitarista tuossa pelissä ja ei, en vaan osaa =) Juoksu ja ampuminen on enemmän minun heiniä.

Comment

• Hyvät väännöt eilen loppua kohti ekassa kisassa.. Harmi kun heti alussa meni vähän kolaroinniksi ja tuli kaula taakseppäin(onnistuin tietenkin itse ryssimään "varman" voiton :D). Olisko paha ajatus jos olis esim. 3 kilpailua ja pikkasen vähemmän kierroksia? Esim 15 min per kisa niin ei olisi niin veemäistä jos kämmää heti alussa?

Comment

• Kyllä 15min on onnettoman lyhyt rypistys. Esim. eilisessä kilpailussa se olisi tarkoittanut kymmentä kierrosta.
                    Pidemmässä kilpailussa on paremmat saumat saada kaverit kiinni, mikäli sattuu jotain pientä kämmiä. Tollanen 40-60min alkaa enemmän tuntumaan kilpailulta.
                    Eilen otettiin jälkkäriksi 20 kierrosta grand valleyta ja se oli vallan mukavaa, vaikka meitä olikin vain neljä radalla.

Comment

• Nojoo. Ehkä tuli ajeltua harjotuksissa niin paljon, että kisa tuntu pitkältä. Toinen ehdotus mitä mietittiin, olisi jos voitaisiin sopia auton mikä viritettäisiin etukäteen niin saataisiin muitakin kuin "pakotuslistalta". Tietty vähän hankalaa, kun ei tiedä kellä paljonkin CR / leveliä, mutta jos valittaisiin joku esim. m3/c63amg/challenger mitkä on hauskoja ajaa.

Comment

• Siksi olen ottanut listalta autot, koska parilla kaverilla peli on ollut vasta muutaman viikon eikä talliin ole kertynyt kalustoa. Myöhemmin vois katella vapaampaa autovalikoimaa. Saatais nyt se oma foorumi auki niin vois suunnitella lisää.

Comment

• Onkos tänään mitään ajoja?

Comment

• Tänään ehtis kanssa ajelemaan, jos vaan saadaan kisat järkättyä. Eilen oli kyllä hyvät väännöt. Itsellä vaan meni vaan turhan usein offroadin puolelle :) . Eilen oli hyvä veto vaihtaa renkaat sportin puolelle niin oli huomattavasti enemmän ajamisen meininkiä.

Comment

• Jos tässä kohtapuoliin on ajelua niin mäkin voin osallistua.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viesti
                                Voisi ajella aikasemminkin jos ei olisi lapsia.
                                Mä taas en voi kukkua yöllä sen takia että mulla on lapsia :)

Comment

• Äkkiseltään vois kuvitella että porukkaa siis on tulossa ajamaan jos vaan lounge saadaan pystyyn. Itse en ole tuota nettipeliä pelannut kuin pari hassua kertaa, eli jos vain löytyy kokeneempia niin aina parempi.

Comment

• Pistän joskus 22 jälkeen Loungen pystyyn.

Comment

• Mikä rata/auto? jos yrittäis taipua mukaan

Comment

• Pitääpäs tulla kiertämään rataa :)

Comment

• Itse tulen kanssa kokeilemaan kuinka tuo sujuu porukassa :)

Comment

• Voisin kokeilla pysyä kisassa mukana. Hetkeen ei ole padiin tartuttu, mutta katsotaan mitä seuraa. Onnistuuko hommat ilman mikki/kuulokesettiä vai täytyykö lähteä kaivamaan sellainen jostakin?

Comment

• Eipä löydy headsettiä minultakaan, joten ilman pärjää. Ylempää löytyy ohjeet loungeen liittymiselle uusille tulijoillle.
                                              Viimeksi muokannut ramp; 3.11.2012, 20:58. Perustelu: lisäys

Comment

• Ei ole mullakaan mitään höpöttelyvälineistöä. Yksinäistä on loungessa toistaseks, mutta onpahan pystyssä jo =)

Comment

• jusabergille laitoin kaveripyynnön, jos hän järkkää kisat. Muutkin saavat lisätä minut listoille, niin voi ottaa satunnaisesti kisaa, jos siltä tuntuu. Löydyn melkein samalla nimimerkillä kuin täällä eli maspeo.
                                                  Viimeksi muokannut maspe; 4.11.2012, 13:38. Perustelu: korjattu nick oikeaksi

Comment

• Meni taas auton puunauksen ja juomisen puolelle.

Comment

• Väsy vei voiton ennen kun ehdittiin edes kisaamaan. Ei kyllä sovi meikäläisen unirytmiin noi teidän yöajot :)

Comment

• Tuli tuota itsekin vähän kokeiltua. Meni vain jo alussa reisille kiitos alkoholin ja taidonpuutteen takia. Ja voisihan ne kisat tosiaan vähän aikaisemmin alkaa, tosin on varmasti mahdotonta löytää sellaista aikaa joka kaikille sopisi...

Comment

• Mikään ei onneksi estä pelaamasta kahdessa, tai vaikka kymmenessä erässä. Itselleni sopisi parhaiten 19-21, niin arkena kuin viikonloppunakin. Jos tuollaiseen aikahaarukkaan riittää väkeä, niin ei muuta kuin loungea tulille ja friend requestit matkaan. Itse pelailen nimimerkillä tumpester. (Rasittavaa btw. kun ~kaikki järkevät nickit on jo ryöstetty:)

Comment

• Tossa itsekin pyörittelin ajatusta, että joku voisi järjestää noita päiväajoja. Kuka haluaa olla aktiivinen? Mä voin hoitaa noita yökkösiä.
                                                            Eilinen Tokyo oli kyllä mielekäs veto ainakin omasta mielestä.

Comment

• Mä voin järjestää jos kiinnostusta piisaa. Tokyo R246 on yksi omista suosikkiradoista, mutta aika hc rata ajaa tommosilla tykkiautoilla damaget päällä, kun turva-alueita ei ole ollenkaan. Vikahan on toki vain omissa taidoissa, mutta minkäs sille mahtaa.

Comment

Working...
                                                              X