Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
X
-
Itse en viikolla valitettavasti aikaisemmin pääse ohjaimeen kiinni, kun täällä etelässä tullaan tunti Suomea perässä ja kun töistä pääsee paikallista aikaa klo 19, kotimatka kestää tunnin ja pitää syödäkin, niin johan se Suomessa on myöhä. Mikkijorinoita on kyllä hauskempi kuunnella kun porukka on jo valmiiksi maistissa kun itse pääsee linjoille ;)
Comment
-
Toivottavasti ei sentään kuulu Laurille asti...
Comment
-
Hyvät väännöt eilen loppua kohti ekassa kisassa.. Harmi kun heti alussa meni vähän kolaroinniksi ja tuli kaula taakseppäin(onnistuin tietenkin itse ryssimään "varman" voiton :D). Olisko paha ajatus jos olis esim. 3 kilpailua ja pikkasen vähemmän kierroksia? Esim 15 min per kisa niin ei olisi niin veemäistä jos kämmää heti alussa?
Comment
-
Kyllä 15min on onnettoman lyhyt rypistys. Esim. eilisessä kilpailussa se olisi tarkoittanut kymmentä kierrosta.
Pidemmässä kilpailussa on paremmat saumat saada kaverit kiinni, mikäli sattuu jotain pientä kämmiä. Tollanen 40-60min alkaa enemmän tuntumaan kilpailulta.
Eilen otettiin jälkkäriksi 20 kierrosta grand valleyta ja se oli vallan mukavaa, vaikka meitä olikin vain neljä radalla.
Comment
-
Nojoo. Ehkä tuli ajeltua harjotuksissa niin paljon, että kisa tuntu pitkältä. Toinen ehdotus mitä mietittiin, olisi jos voitaisiin sopia auton mikä viritettäisiin etukäteen niin saataisiin muitakin kuin "pakotuslistalta". Tietty vähän hankalaa, kun ei tiedä kellä paljonkin CR / leveliä, mutta jos valittaisiin joku esim. m3/c63amg/challenger mitkä on hauskoja ajaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiVoisi ajella aikasemminkin jos ei olisi lapsia.
Comment
-
jusabergille laitoin kaveripyynnön, jos hän järkkää kisat. Muutkin saavat lisätä minut listoille, niin voi ottaa satunnaisesti kisaa, jos siltä tuntuu. Löydyn melkein samalla nimimerkillä kuin täällä eli maspeo.
Comment
-
Mikään ei onneksi estä pelaamasta kahdessa, tai vaikka kymmenessä erässä. Itselleni sopisi parhaiten 19-21, niin arkena kuin viikonloppunakin. Jos tuollaiseen aikahaarukkaan riittää väkeä, niin ei muuta kuin loungea tulille ja friend requestit matkaan. Itse pelailen nimimerkillä tumpester. (Rasittavaa btw. kun ~kaikki järkevät nickit on jo ryöstetty:)
Comment
Comment