Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• No perkele :D Pitääki pistää aikanen joululahja tilaukseen heti ku vaa rahatilanne sallii :)

Edittiä: Jos jollain sattuu oleen ylimääräsenä ps3 nii sitä voi opiskelijaystävälliseen hintaan yrittää tyrkyttää meikäläiselle ;)
    Viimeksi muokannut Janne__; 29.9.2012, 09:02.

Comment

• Itse innostunut nyt pariin otteeseen ajelemaan onlinessa Nyrrellä. Eilen oli jopa mukavaa ajelua jonkun ranskalaisen kanssa, kun ei ollut tönimistä eikä mitään muutakaan törkyä, mitä nyt hiukan pelkäsin onlinepelissä.

Oma nimimerkki on Skull__Hunter (kahdella alaviivalla) jos jota kuta kiinnostaa ajella kilpaa tai muuten vaan, ja viestiin acf, itse kun oon tuon pleikan kaverilistan pitänyt erittäin suppeana, niin ei tule hyväksyttyä ihan ketä vain listoille ilman tarkempaa tietoa. Ja ajotaito on sitä luokkaa että apuja on oltava päällä, jotta radalla pysyy :(

Comment

• Nyt on tuota Wheel Standia tullu testailtua ja todella mukavalta vaikuttaa. Hyvin on ratti pysynyt kiinni vaikka välillä tulee epähuomiossa hieman enemmänkin puristettua/veivattua rattia. Karting kisoissa rupesi jo sormiin sattumaan kun puristin ratista liian kovaa :D oli se vaan hermoja raastavaa kun oli 5 kierrosta, neljännellä kierroksella pääsin ensimmäiseksi, viimeisellä kierroksella en malttanut ajaa tarpeeksi rauhallisesti niin tietenkin vipassa mutkassa spinnasin ja kaikki lipui ohi.

Olen nyt siis level 10 ja rahaa on noin 120k. Olen ajanut kolme ensimmäistä ajolisenssiä. Yhtään autoa en ole vielä ostanut, mutta näitä ilmaisautoja olen käyttänyt. Huomasin tuossa etten päässyt itse ajamaan kun special eventtejä. Mitäs tuossa pitää tehdä että pääsen itse ajamaan B ja A luokan kisoja? Muitakin neuvoja aloittelijalle otetaan vastaan :)

Comment

• B-specci on AI-kuskeja varten. Jos ei ole kaava tuttu niin pelissä voi siis myös ajattaa AI-kuskeja, ja sitä kautta kerryyttää varoja/autoja.
          A-specci taas itseä varten. Sieltä voi aina kisoista katsoa specsit autolle, ja sitten vaan sopivaa autoa alle ja kisaamaan.

Kisoissa siis tätyy olla sopiva auto kuhunkin kisaan valittuna, muutoin ei pääse ajamaan niitä. Ja myös level-rajoituksia on. Eli kunhan kaikki edelletykset täyttää, niin kyllä siellä kisaamaan pääsee.

Comment

• Lisenssit kannattaa ehkä hankkia kaikki het pelin alkuvaihees, ja jos lisenssit sai ihan kullalle asti niin sai palkinto autoja. B-speckin puolella kans palkinto autoja jaossa kunhan kultaa tulee tarpeeksi. Ja toki kavereilta voi lainata autoja jos niitä on jaossa. :)

Jää rahaa virittelyn puolelle kun malttaa aluksi olla ostelematta joka autoa mitä vastaan tulee.

Comment

• Löysinpäs hauskan bugin tuolta. Beginner seriesissä kun on tuo compact rally, niin siihen ei ole asetettu mitään speksejä autolle :D noh, onhan se ihan mukavaa ajella tappiin asti viritetyllä B6 S4:llä niitä Starletteja vastaan.

Tosiaan minut voi myös lisäillä kaverilistalle. Käyttäjänimi Ukkopaha ja jos siihen viestiksi laittaisi vaikkapa acf niin tiedän että mistäpäin kaveripyyntö on tulossa.

Comment

• Eilen otettiin vähän vaihtelua Battlefieldiin ja pistettiin Audit tulille, mutta oli se vähän nihkeetä kolmella kisaajalla. Olisko tällä viikolla joku ehtoo aikaa ottaa porukalla skabaa? Otetaan vaikka puoli tuntia reeniä ja sen jälkeen joku inhimillinen rata 10-20 kierrosta skabaa.

Comment

• Loppuviikosta passaa mulle.

Comment

• Laitoin myös tuonne battlelogiin infoa tästä, suuremman osanottajamäärän toivossa.

Comment

• Mulle käy keskiviikosta eteenpäin. Pitää ottaa vähän vähemmän tähtäys juomaa niin pysyy ajolinjat. Ei tuntunu oikeen toimivan GT5 kanssa samalla lailla kun BF

Comment

• o/ ilmoittautuu. Pitänee huomenna jo harjotella. :D Oisko Laguna Seca?

Comment

• Vois tulla muuten mukaan, mutta 4 tunnin kisa kesken eikä kyllä pysty ajamaan viä hetkeen loppuun.. :P Ja pyörisin siä vain jaloissa.

Comment

• o/ ilmoittautuu vaikkei hetkeen olekaan tullu ajeltua ja käytössä vaan padi. Täytyyhän jonkun olla se hitain. Käy tällä viikolla joka ilta.

Comment

• Mukana.

Comment

• Oma ajatus oli to tai pe iltana 21.00 jälkeen järkätä skaba. Perjantai on ehkä vahvin vaihtoehto, niin ei tarvitse murehtia, jos ilta venyy pitkäksi.

Comment

• Perjantai kyllä ois kyllä hyvä juu

Comment

• Jos ei vielä ole, niin lisätkää mut PS-listoille. ID: j-filth
                                    Teen kisan vähän ennen klo21 ja reenataan jonkun aikaa. Liittykää sieltä mun loungen kautta.
                                    Ajoavuista ABS on päällä. Myös damaget ja penaltyt on päällä. Kaikille pistetään samat autot vailla viripalikoita, niin homma pysyy tasaväkisempänä.

E: Onko GT5:lle olemassa omaa "battlelog"-korviketta? Aattelin vain että jos näitä kisoja järjestää enemmän niin ei tarvis tänne spämmäillä.
                                    Viimeksi muokannut Jusaberg; 23.10.2012, 06:59.

Comment

• Täytyy pistellä pleikkari telkkuun kiinni jos sitä kerkeisi kanssa tulla ihmettelemään muiden takavaloja :)

Comment

• Itselle ei tuo perjantai kyllä taida sopia, mutta tänään taidan haahuilla jossain online peleissä.

Comment

• Voisin osallistua kisaamaan viimeisestä sijasta Lampisen kanssa ;)

Comment

• Mä en ehdi tämän viikon karkeloihin mukaan, mutta joskus myöhemmin varmasti. Nimimerkillä tumpester löytyy, saa lisäillä.

Comment

• Enpä itse taida päästä tuolloin pelailemaan, metsästämään olisi lähdettävä kun se olisi tämän kuun ainoa vapaa viikonloppu töistä. Mutta ensiviikolla alkupuolella ehtisin illemmalla pelailemaan jos muita kiinnostuneita löytyy.

Comment

• Onko porukkaa rekisteröityneenä KonsoliFiniin? Jos ei ole, niin nyt olisi korkea aika.
                                                Pyysin nimittäin ylläpidolta omaa priva-aluetta KFIN-foorumille näitä GT5 kisojen järjestelyä varten niin ei tarvitse tänne postailla jatkuvasti. Toinen syy siihen oli, että meidän BF3 possut eivät taas seuraa Audifinssiä. Ajatus oli Qutfon a.k.a zireen kanssa järkkäillä näitä ajohetkiä vähän tiuhempaan tahtiin. Jatketaan siitä lisää kunhan oma foorumi aukeaa ja mikäli sinne väki jaksaa liittyä.

Comment

• On tunnukset sinne, samat kuin tänne. Ihan hyvä idea. En olekaan aikoihin käynyt autokisoja häviämässä.

Comment

• Pitipä tuonne rekisteröityä, eli Skull Hunter onpi käyttis tuolla konsolifinissä.

Ja takaisin aiheeseen, oonko mä vaan paska kuski kun en pärjää tuolla onlinessa vai pitäiskö ajaa joillain muillakin kun Audeilla?

Comment

• Kävin ite kokeilemassa sillä perus tappiviri rs6:lla jolla oon ajellu. Lähtöviivalla kattelin kun muilla oli jotain siipihirviöitä, että ehkei tämä olekaan paras vaihtoehto. Ruudusta lähdin nopeiten, mutta ekassa mutkassa totesin että se siipi auttaa selvästi downforcessa, kun menin muiden perässä ja olin ainoa joka löysi ittensä hiekalta.

Comment

• Samaa ongelmaa siis havaittavissa. Ruudusta lähtee ku hauki rannasta, mutta mutkat onkin asia erikseen. Kai se pitää kokeilla johonkin pistää sellaista lintulautaa ja katsoa sujuisko paremmin ajot :(

Comment

• En pääsekkään perjantaina, ainakaan alku illasta. Meen kattomaa Jokerit - Ilves matsia. Sen jälkeen vois harkita, en tosin tiedä oonko enään ihan täydessä ajokunnossa silloi :D

Comment

• Saakos tuota loungea mitenkään privaatiksi?

Comment

• muistaakseni sai salasanan taakse

Comment

Working...
                                                              X