Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Foorumin parannusehdotukset (lue ohjeet ensimmäisestä viestistä)

Collapse
Tämä on kiinnitetty aihe.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    On siitä se, että lainaukset joutuu aina lukemaan että näkee mitä lainataan, ja jos se on edellinen viesti niin se on aivan turhaa. Esimerkkiä voi katsoa vaikka Audizinelta, jossa lainataan rutkasti edellisiä viestejä. Hankala lukea kun lainauksia on toinen toisensa perään.

    Comment


      Hei, olen törmännyt outoon ongelmaan. Foorumi ilmoittaa minulle uusista postauksista jotka eivät ole uusia. Olen nyt pari kertaa vahingossa vastannut niihin ja huomannut myöhemmin että vastasin postaukseen vuodelta 2018.

      Ja kun olen vastannut, sitäpä ei saakaan enää postattua. Vastaukseni ovat aivan outoja koska ovat kolmen vuoden päässä aiheesta.

      Eli, olenko yksin tämän kanssa vai onko muillakin samaa ongelmaa? Ja miten kummallisen oman postauksen saa poistettua?

      Nytkin ilmajousitus-keskustelussa mulla on uusi vastaus vuoden 2018 postaukseen.

      Comment


        Kylla on. Randomisti foorumin etusivulla nakyy, etta aihealue on sinisena, mutta kun menen katsomaan niin ei siella mitaan uusia viesteja ole. Lisaksi sivun alareunan "Merkitse aihealue luetuksi-linkki" ei talloin tee mitaan. Tapahtuu varsinkin "Wanhat Audit" -aihealueen kanssa.

        Comment


          Huomannut että välillä kun joku alue näyttää olemattomia viestejä ja merkitse luetuksi nappi ei toimi silti etusivun merkitse kaikki alueet luetuksi toimii

          Comment


            Mulla tulee siis Viestikeskukseen ilmoitus uudesta viestistä. Ja kyllä aihealueessa on silloin uusia viestejä. MUTTA kun klikkaan Viestikeskuksen "Uusi ilmoitus" -tekstiä, se vie todella vanhoihin viesteihin. Ja epähuomiossa sitten olen vastannut niihin.

            Comment


              Tuossa Wanhat Audit osastossa näkyy mullakin usein että on uusia viestejä vaikka niitä ei olisi kuukauteen tullut

              Comment


                Ei ehkä vielä ajankohtainen aihe mutta kohta joskus.

                Tuo tekniikan jaottelu. On moottori ja voimansiirto, diesel, turbot, kori valot ja renkaat, sisusta ja sähkö, jne...

                Tartteeko jossain vaiheessa sähkö osaston sähkömoottoreille ja toisaalta pitäisikö bensiini (ja RE85) eriyttää voimansiirrosta?
                Viimeksi muokannut Lipponen; 16.10.2021, 13:23.

                Comment


                  Turha hajauttaa liikaa. Bensa/viina ei ainakaan tarvitse eri osastoja (minun mielestä). Sähköautot varmastikin ansaitsevat oman osaston tai osastoja.

                  Comment


                    Joo siis tarkoitinkin että bensa/viina samalle osastolle. Ottomoottorit siis. Diesel omalleen ja sähkö omalleen. Voimansiirto joko omakseen tai yhdistää sitten kori, valot ja renkaat.

                    Comment


                    • Jos noihin kuviin olisi etes etäisesti joku logiikka niin parantaisin käytettävyyttä. Nyt ne avautuu "ikkunana" tekstin päälle tai uutena välilehtenä. Joko tai, eikä mitään randomia.

                      Comment


                        Sanos muuta! Jos porukka laittaisi liitteenä, thumb nailina olisi aika hyvä.

                        Comment


                        • "Osanumeroita"- aloitukseni siirretty Esson baariin josta löytyy tyhjä aloitus.

                          Comment


                            Johtuu siitä että siirron jälkeen yhdistetty vanhaan lankaan. 24h:n jälkeen tulee muut viestit näkyviin.

                            Tässä vastaus mikä tuli sinulle. https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...44#post1945444

                            Comment


                            • Olen seurannut foorumia noin 15 vuotta, ja ainakin ennen Esson baarissa kyseltiin sitä sun tätä. Eilen auto teki temput tien päällä, oudossa kaupungissa ja yritin saada paikallisiin harrastajiin yhteyttä tätä kautta.

                              Joku modeista käänsi viestin ketjuun jossa käsitellään periaatteessa eri aihetta + eri auton ketjuun. Mun mielestä ei oikein palvele tarvetta jos avuntarve on akuutti ja pyyntö hukataan johonkin ikivanhaan ja pitkän ketjuun jossa otsikko ei puolla oireita.

                              Comment


                                Pahoittelut ylläpidon puolesta.
                                En ole itse ihan vielä perillä keissistä, mutta keskustellaan aiheesta ylläpidon kesken.

                                Lievästä ironian riskistä huolimatta siirrän tämän avauksen tuonne foorumin käyttäjäpalautteeseen.

                                Comment


                                  Kerho & tapahtumat -osion alla on jonkun aikaa näkynyt tyhjä "New Channel". Vahinkoklikkaus, vai mikä juttu? Näkyy sekä kirjautuneena, että kirjautumatta.

                                  Comment


                                    Se on joku huti. Ei niin kauhean aktiivisen selvityksen alla on, kenellä on lisenssissä virtaa sen poistamiseen.

                                    Comment


                                      Mistähän johtuu että "merkitse kaikki luetuksi" kestää 20sek ennenkuin se tapahtuu?
                                      Sama juttu win10 edge/chrome, android edge/chrome/samsung internet.

                                      Ja sitä nappiahan ei saanut sinne yläpalkkiin viimeisin toiminto jatkeeksi. Joskus se siellä kävi...

                                      Comment


                                        Olisiko netti hidastellut? Minä testailin, ja ihan nopeasi se toimi. Ja on ainakin minulla toiminut aiemminkin.

                                        Tuon napin kyllä luulisi saavan sinne, se näkyy minulla. Taitaa olla joku oikeus/profiili-juttu. Sehän näkyy eri osastoissa vähän eri kohdassa (toivottavasti muillakin)

                                        Comment


                                          Kyllä itsellänikin on tuollainen pitkä viive, kun merkkaa topikit luetuiksi. Tekee saman ihan joka kerta.

                                          Comment


                                          • Täysin sama ongelma täälläkin. Olen huomannut, että alueet kyllä merkkaantuu luetuiksi vaikka ei odota loppuun asti sen ilmoituksen poistumista. Joku muutama sekunti riittää, niin ne on oikeasti merkattu luetuiksi, vaikka se ilmoitus ei siitä olisi poistunutkaan.

                                            Comment


                                              Joo kyllä tuo viive on ihan ominaisuus. Tuntuu siltä että päivittää tilanteen aina seuraavalla tasaminuutilla.

                                              Comment


                                                Kyllä minulla se on aika tarkkaan 19-21 sekentiä joka kerralla. Netti on kuparia, 300M, latenssi <10ms.

                                                Nappi näkyy vain forumilistassa, ei missään osastoilla.

                                                Comment


                                                  Tuo hitaus tuli itsellä muistaakseni loppukesästä kuvioihin. Jokin peruspäivitys vissiin vähän rikkonut jotain foorumin softasta?

                                                  Kyse on vain sen tekstin häipymisestä. Tekee kyllä viestien merkkaamisen luetuiksi, vaikka ei odottelisi ja loggaisi suoraan ulos.

                                                  Comment


                                                    OK, tällä mennään, mihinkäs tässä kiire, valmiissa maailmassa.

                                                    Täsmennyksenä vielä että kyllä se ottaa aina sen 20sek. ennenkuin kuittaa luetuksi. Kyse on siis siitä forumin yläätason napista, alueiden alla oleva "Merkitse kaikki alueet luetuiksi".
                                                    Kussakin alueessa on sitten se nappi että merkitse tämä alue luetuksi kuten Mikon viestissä.

                                                    Edit: postauksen lähetyskin kestää muuten 20 sek...

                                                    Comment


                                                      Täytyy yrittää löytää aikaa tutkia tuota. Itse en ole käyttänyt tuota toimintoa, vaan sitä osastokohtaista joka toimii nopeasti. Käsitin vähän väärin aiemmin. Tuo koko forumin "merkkaa luetuksi" ei toimi minulla ollenkaan :)

                                                      Comment


                                                        Nyt on hiljattain luetuksikuittaaminen muuttunut ainakin itselläni nopeammaksi. 20 s sijasta menee n. 2 s.

                                                        Comment


                                                          Juu, niin on nopeutunut. Kiitos ylläpidolle!

                                                          Comment


                                                            Annoin serverille bootin, näköjään voisi boottailla useammin :)

                                                            Comment


                                                              En ole mitään ATK asiantuntija mutta mielestäni useampi henkilö on nykyään sanonut tehneensä tuplapostauksen.

                                                              Itse olen huomannut että jos jotain kirjoittaa ja lähettääkin keskustelu ketjuun niin sama teksti jää myös draftiksi muistiin. Kun ketjuun menee uudelleen viestin kirjoituslaatikko kysyy "palautetaanko aikaisempi teksti" tms.

                                                              Ovatko muut huomanneet samaa? Vai osasinko selittää koko asiaa ymmärrettävästi.
                                                              ​​​​​

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X