Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Huijari liikkeellä!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Samasta numerosta ?

    Comment


    • Sähköpostilla lähestyi joonas ja tekstiviestillä eero.
      Voi olla hätäinen johtopäätös että sama hemmo kyseessä, mutta lähestyi samanlaisella viestillä ja hinta oli sama sis.pk jne.

      Comment


        Mulle lupas kuvia ottaa renkaista ja vanteista, ja hakukin sopisi joten ei vielä maalailla piruja seinille.

        Comment


          Sitä ihmettelen miten tämmösille tyypeille ei löydy rotia ja mitään niiltä ei saa takasin.

          Comment


          • Mulle tarjottiin myös Oulusta Golf IV:n ilmastoinnin osia. Kuulemma purettuna autosta, mutta kuvat ei onnistu koska käytössä on vanha Nokia. Numero ei valitettavasti jäänyt muistiin.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viesti
              Sitä ihmettelen miten tämmösille tyypeille ei löydy rotia ja mitään niiltä ei saa takasin.
              Sanopa. Ihmetelly samaa jo pitkään.

              Comment


              • Oisko jäänyt nyt kiinni? http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa...oleita/645356/

                Comment


                  Olisikohan ihan aiheellista tuonne osto palstalle laittaa muistutus /kehotus että kaupat tavaroista kannattaa tehdä ainoastaan noutamalla ja maksu heti kouraan, postiennakolla, tai matkahuollon paketti ennakolla. Ei siis kannata koskaan maksaa mitään etukäteen kellekään jos ei tunne ja vaikka tunteekin niin silloinkin harkiten, tavaran myyjä voi kyllä odottaa maksua sen aikaa että ostaja saa tuotteen hyppysiinsä ja maksaa sitten siinä yhteydessä. Itse mitä olen tavaraa myynyt en ole olettanutkaan saavani mitään ennakkoon, vaan sitten kun ostajalla on tavara saatavilla. Samoin jos mitä olen ostamassa en halua maksaa olemattomasta mitään vaan täytyy saada edes paketti hyppysiin, ennen kuin raha vaihtaa omistajaa, isommat investoinnit käyn hakemassa, pääsääntöisesti kun summat kohoaa yli tuhannen euron niin mieluiten vain hakemalla tavara koska menetys alkaa tuossa kohtaa rahallisesti jo oikeasti kirvelemään jos maksaa tyhjästä.

                  Comment


                    Tätä ketjua on nyt luettu rapiat 84000 kertaa ja viestejäkin on vajaat 600, joten en usko että yksi ostopalstan ohjeistus enää auttaa asiaa. Eipä se toisaalta mitään maksakaan laittaa muistutuksia.

                    Comment


                    • Voi,että minäkin melkein jäin huijarin nalkkiin.Olin ostamassa tulpanjohtoja ja heti osto ilmoitukseni kautta otti tämä Joonas tekstiviestillä yhteyttä ja kertoi,että hänellä on juuri sellainen.Hälytyskellot soi,kun kysyi mikä pankki minulla on.Jätin siis kaupat tekemättä ja haen osani liikkeestä.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja TN69 Näytä viesti
                        Tiedot ei ainakaan Sinisaloon täsmää.

                        Comment


                        • Kuten sfk78 jo kirjoitti, niin matkahuollon tai postiennakon kautta. Itsellä on edelleenkin paha tapa ostaa turhaa romua nurkkiin pyörimään, mutta ei ole tarvinnut kertaakaan jäädä ilman tuotetta, kun en ole ennakkoon maksua hoitanut. Jos se maksu pitää ensin saada, niin voi minun puolestani pitää romunsa. Erästä moottoria tarjottiin vähän pitemmän matkan päästä halpaan hintaan. Kuljetus kuulemma järjestyy, mutta kerroin tulevani sen itse hakemaan ja maksan siellä. Yllättäen olikin juuri myyty, toki voihan se tottakin olla. Kyllä noissa kaupoissa pitää peiliinkin katsoa, jos sitä rahaa sokkona syytää.

                          Comment


                          • Niin ja mitäs sitten kun armon veli kulta ei hae pakettia joka on lähetetty mh/postiennakolla? Aivan, myymäsi tavara makaa viikkokaupalla jossain ties missä, ja kaupantekijäisiksi saat maksaa tyhjästä tuplarahdit. Jos multa jotain ostaa, eikä tule noutamaan, niin se on sitten rahat tilille ja paketti postiin. Pari kertaa riitti oppimaan em. kuvion.

                            Comment


                            • Kyllähän se nykyaikaisesti taitaa yleinen kaupankäynti tyyli olla, että rahat tilille tavara postiin. Itse en ainakaan lähetä mitään postiennakolla. Harmi vaan, kun noita mätiä tuolla seassa pyörii. Oppiipahan olemaan tarkempi jatkossa jos on sinisalo päässyt vedättämään. Itse pyrin ainakin kalliimmissa tuotteissa aikapaljon esittämään tyhmiäkin kysymyksiä ja jos niihin vaivautuu vastaamaan kunnolla, niin melkeinpä riittää perusteeksi kaupat tehdä. Toki soittamalla. Ei txt.

                              Comment


                              • Ihan ok kompromissi on laittaa 2xpostikulut tai vähän enemmän ennakkomaksuna ja loput sitten postiennakkona. Ja tosiaan pyytäkää se kuva tuotteesta jollain yksityiskohdalla höystettynä (esim. sinun puhelinnumerosi kirjoitettuna lapulle)

                                Comment


                                • Rohkenen epäillä, että joku jäsen olisi jättänyt paketin noutamatta. Toki varmaankin on paikasta kiinni, missä tavaraa kaupittelee. Ymmärrän kyllä pointin. Ennakkoon olen maksanut vain Tepolle :)

                                  Comment


                                    Siihen voisin itsekin taipua että maksaisin postikulut etuseen, mutta kyllä sekin hieman hämmästyttää ja nostaa epäilystä jos tavaran myyjä yleensäkään pyytää rahaa ennakkoon. Joskus on jäänyt paketin haku itselläkin aika viime tinkaan, mutta en silti ole koskaan ajatellutkaan että vaatisin itse tavaran ostajalta mitään ennakko maksuja, vaikka tavaraa olen myynyt paljonkin. kyllä se posti kulun menetys on vaan aina yleensä paljon pienempi menetys kun ennakkoon maksettu raha tavarasta jota ei ole olemassakaan. Eli siinä missä joku on joutunut maksamaan turhat postikulut niin vastaavasti tavaran ostaja voi kummastella samaan tapaan miksi joutuu maksamaan vaikka ei ole mitään takuuta saako tavaraa.

                                    Comment


                                    • Onko tuo saatanan Eero kallio sodankylästä ja caddy78 kenties sama henkilö?
                                      Kovasti tuntuu olevan kavereilla myytävää mutta kuvia ei löydy mistään tuottteista.

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja sfk78 Näytä viesti
                                        Olisikohan ihan aiheellista tuonne osto palstalle laittaa muistutus /kehotus että kaupat tavaroista kannattaa tehdä ainoastaan noutamalla ja maksu heti kouraan, postiennakolla, tai matkahuollon paketti ennakolla. Ei siis kannata koskaan maksaa mitään etukäteen kellekään jos ei tunne ja vaikka tunteekin niin silloinkin harkiten, tavaran myyjä voi kyllä odottaa maksua sen aikaa että ostaja saa tuotteen hyppysiinsä ja maksaa sitten siinä yhteydessä. Itse mitä olen tavaraa myynyt en ole olettanutkaan saavani mitään ennakkoon, vaan sitten kun ostajalla on tavara saatavilla. Samoin jos mitä olen ostamassa en halua maksaa olemattomasta mitään vaan täytyy saada edes paketti hyppysiin, ennen kuin raha vaihtaa omistajaa, isommat investoinnit käyn hakemassa, pääsääntöisesti kun summat kohoaa yli tuhannen euron niin mieluiten vain hakemalla tavara koska menetys alkaa tuossa kohtaa rahallisesti jo oikeasti kirvelemään jos maksaa tyhjästä.
                                        Sama ongelma on ollu aina, mutta kusetus vähemmän järjestelmällistä, itse en lähetä postiennakolla muutakun "tunnetulle" kaverille, esim vanhalle foorumilaiselle, joka tunnetaan hyvin foorumilla.

                                        Mieluiten pitäisi vielä saada edes kohtuullinen etumaksu,joka kattaisi postikulut kahteen suuntaan, koska liikkeellä on ihan liikaa "mä haluun ton" kakaroita, jotka tilailee kaikkee mahdollista eikä sitten lunastakkaan, koska ei ollut rahaa, ei saanu äitiltä/isältä rahaa jne.

                                        Nimimerkillä kerran "sijotusmielessä" hankitut vanteet kävi kääntymässä itäsuomessa ja ostaja" oli ettiny vuosia just sellasia" ja mikään liike ei edusta lähistöllä ko merkkiä. Kuinka ollakaan, kun vanteet oli matkahuollossa noudettavana, niin myyjä olikin löytäny paikallisesta liikkeestä melki samanlaiset (kuvastossa viereinen malli) ja itse jouduin maksamaan tupla rahdit, että sain omat vanteet takaisin! Ei ollu kovin iso kate enää "sijotuksessa"
                                        Viimeksi muokannut okkim; 19.10.2013, 09:13. Perustelu: Älä rivitä itse, anna softan hoitaa se.

                                        Comment


                                        • Joonaspoika se kauppaa mullekin aitoja 19x9 RS6 vanteita hintaan 400e sis. rahdin. Taidanpa vähän vedättää sälliä. Ellei tietysti lue tätä threadia paraikaa. puh nro siis. 044 9538680. Ja kamerakännykät eivät kuulemma kestä raksahommissa, siksi ei moista omista :)
                                          Viimeksi muokannut risu; 19.10.2013, 17:05. Perustelu: täydennystä.

                                          Comment


                                          • Eero Kallio Sodankylästä yritti kaupata myös minulle hakemaani tuotetta bmw clubilla,onneksi puh numero löytyi täältä ja kaupat jäi siihen:)

                                            Comment


                                              Menee tämäkin samaan kastiin huijareiden yms kanssa.
                                              Suurin osa nettiä/sähköpostia käyttävistä ihmisistä osanneekin näitä varoa mutta laitan tähän silti kun en itse osannut.

                                              Eli sähköpostissa oli tullut viesti että joku Tapani tahtoo lisätä minut kontakteihinsa Twoo nimisellä sivustolla. Menin sitten aukaisemaan tuon postin ja nyt on ilmeisesti vaarana että kaikille minun sähköpostin yhteystiedoissa oleville lähtee samainen kutsu minun nimissä. Jos siis olen jonkun palstalaisen kanssa sähköpostia lähettänyt ja mokoma kutsu minun nimissä tulee niin elä avaa viestiä vaan poista suoriltaa.

                                              Kiitos ja anteeksi.

                                              Comment


                                                Mulle tänään kans tarjottiin suht. edukkaaseen hintaan bemarin etuvaloja Ulvilasta. Prepaid liittymä ja sankarin nimi "Mats Eriksson". Kuviakin tuli valoista sähköpostiin ja kaikki näytti hyvältä.

                                                Mutta sama sinisalo tuo oli! nro: 044 9538680

                                                Onneksi tuli googletettua tuota numeroa!

                                                Comment


                                                  Jaa, tämä Mats ei taida työskennellä enää raksalla ku saa kuviaki pantua :D

                                                  Comment


                                                    Jahas, toinen kerta osui omalle kohdalle noutamattoman paketin kanssa.

                                                    Herra nimeltä :
                                                    Ville Kauraoja
                                                    Vanhatie 11c
                                                    29630 Pomarkku
                                                    Puhelinnumero 041-3100770

                                                    Tilasi bussiennakolla kaiuttimia 50e arvosta ja ei noutanut. Rahti tulee luonnollisesti myyjän maksettavaksi molempiin suuntiin. Syyksi ilmoitti että ei ole rahaa
                                                    Silloinhan se kannattaa tilata...

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Coupevesqu Näytä viesti
                                                      Jahas, toinen kerta osui omalle kohdalle noutamattoman paketin kanssa.

                                                      Herra nimeltä :
                                                      Ville Kauraoja
                                                      Vanhatie 11c
                                                      29630 Pomarkku
                                                      Puhelinnumero 041-3100770

                                                      Tilasi bussiennakolla kaiuttimia 50e arvosta ja ei noutanut. Rahti tulee luonnollisesti myyjän maksettavaksi molempiin suuntiin. Syyksi ilmoitti että ei ole rahaa
                                                      Silloinhan se kannattaa tilata...
                                                      Juuri tästä kirjotin ylempänä, eli tuokaan ei kannata, jos ei saa vähintään toimituskuluja x2 etukäteen. Vaikeeta on nykyään kun on persaukisia ja huijareita, kun ei oo täydellistä vaihtoehtoa...

                                                      Comment


                                                        No joo,ei kai maailmasta täydellistä tule koskaan. Tällä hetkellä suhde on suunnilleen 2 mätämunaa 100:aa onnistunutta kauppaa kohden kolmen vuoden aikana eli maailmassa on vielä rehellisiäkin ihmisiä..Sylettää, mutta minkäs teet.

                                                        Comment


                                                          Eipä tullut tarpeeksi hyvin googletettua ja pääs toi Sinisalo huijaamaan tuolla osto topikissa, ilmeisesti siis lukee jonkun muun tunnuksilla?
                                                          Noh täytyy varmaan väsätä rikosilmoitus, jos siltä nyt koskaan mitään takas saa...

                                                          Comment


                                                            Kyllä, sinisalo käyttää muita nimiä. Ja ottaa yhteyttä tekstareilla.
                                                            Tee rikosilmotus.

                                                            Comment


                                                              On muuten useamman hengen porukka jokakäyttelee samoja puh. numeroita ja tiliä. Ja oli reilusti syytöksiä petoksista kun kävin itetekemässä rikos ilmotuksen.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X