Ympyrä toistaiseksi erikoisesti sulkeutuu, autoilu tuli aloitettua vuonna 2005 Renault 19:lla ja nyt on sitten tilattu Renault 5. Työsuhdeautoksi tulossa sininen Roland Garros. Jo aiemmin katselin tätä sähköistä piinattua Rellua, että hyvännäköinen retro-sähkäri. Työsuhdeautoilua sähköautojen osalta tuetaan valtioin toimesta hyvin veroeduin. (En nyt ala sitä tähän kertomaan miten se muodostuu). Sen lisäksi auto on muutenkin "melko edullinen", suhteellista se.... Kävin koeajolla ja ihan hauska peli oli ajaa, tätähän on aika paljon koeajettu Youtuben puolellakin. Sähköauto on melko edullinen käyttöautoedulla varusteineen ja sähköautonlataustolppineen mulle tuli hinnaksi 412€/kk
Vihreä tai keltainen olisi ollut paras väri, mutta päädyin tuohon siniseen Roland Garrosiin paremman äänentoiston vuoksi sekä paremmmannäköisten vanteiden vuoksi. Roland Garros värivaihtoehdot sisä- ja ulkovärin suhteen vähän maltillisemmat. Sinisestä tulee mulla mieleen kuitenkin ysärillä julkaistu taskuraketti Clio Williams :)
Vihreä tai keltainen olisi ollut paras väri, mutta päädyin tuohon siniseen Roland Garrosiin paremman äänentoiston vuoksi sekä paremmmannäköisten vanteiden vuoksi. Roland Garros värivaihtoehdot sisä- ja ulkovärin suhteen vähän maltillisemmat. Sinisestä tulee mulla mieleen kuitenkin ysärillä julkaistu taskuraketti Clio Williams :)

Comment