Alkuperäinen kirjoittaja niksu
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 facelift
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja miiahone Näytä viestiKatos, sullehan Kimmo tulee aika nopsaan. Mulle ei ole vielä vahvistettu toimitusaikaa, kunhan nyt ennen veromuutosta sais kilpiin. Toki otan ilolla vastaan heti kuin mahdollista. Sopiiko kysyä millainen paketti on tulossa ja milloin laitoit tilauksen sisään? Mulle tulee 2.0tdiq Avant joillakin "pakollisilla" lisävarusteilla
Comment
-
Osaatteko muuten sanoa jos ostan vaikka comfort varustepaketin mikä pitää sisällään Audi Sound Systemin, mutta haluan myös ostaa B&O:n, niin saanko väliä etc tuosta ASS systeemistä? Eihän sitä muuten tod kannata.
Ja vastaava jos ostaa sport-paketin, niin saanko business paketin mukana tulevasta 4-puolaisesta monitoimiratista väliä kun haluan sportin mukana tulevan 3-puolaisen monitoimin?
Comment
-
mulle tulee sport-paketilla eikä ratista mitään alennuksia saa. Varmaan sama sääntö pätee poppikonden päivittämiseen. Tekniikan Maailma muuten A7 parivertailun yhteydessä muutama numero sitten arvioi myös BO laitteet eikä ainakaan heidän mielestä anna rahalle vastinetta. Audi Sound System sen sijaan kuulostaa yllättävän hyvälle verrattuna vakiolaitteisiin
Comment
-
Tekniikan Maailma muuten A7 parivertailun yhteydessä muutama numero sitten arvioi myös BO laitteet eikä ainakaan heidän mielestä anna rahalle vastinetta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jjaaskel Näytä viestiKellään tietoa mahdollisista quattro tarjouksista?
Muuten uskoisin että helmikuussa tulee jotain quattro-kuun erikoissettiä tarjolle mutta uusilla autoveroilla.
Comment
-
Ai miksei sais? Jos liisinkiyhtiö saa auton halvemmalla niin luulisi sen vuokrankin silloin olevan halvempi? Nostaahan lisävarusteetkin vuokrahintaa ja verotusarvoa niin miksei alennukset ja kampanjat laskisi sitä?
Liisarisopparit tosin vaihtelee suuresti riippuen työnantajasta eli voihan asia olla toisinkin.Viimeksi muokannut miiahone; 3.1.2012, 07:51.
Comment
-
Luulenpa että tuon otaksutun quttro-kuun kanssa tilanne on joko:
- halutaan myydä kamaa ennen veronnousua joten laittavat tilauksia ennakkoon putkelle ja täten rekisteröinnit ennen 1.4. mahdollisia
tai
- ollaan autuaan 'tietämättömiä' taas tästä tarjouksesta ja rekisteröinnit menee uuden veropolitiikan mukaan.
Katsotaan kuinka käy.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viestiUusi Avant 2.0TQ Stronic tilattu. Varusteiksi tuli
Alpine Pro paketti
Comfort varustepaketti
Musta sisäkaton verhoilu
Panoraamakatto.
Varaosista tilaan mustan maskin vielä.
Lupasivatko vielä ennen veromuutosta?Viimeksi muokannut miiahone; 17.1.2012, 14:33.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jjaaskel Näytä viestiJoko tuo q kuukausi tarjous on voimassa? En ole nähnyt ainakaan mitään infoa..
http://info.vv-auto.fi/ViewInBrowser...D5.z.C.nJXl9y0
Comment
-
Miiahone. Juu juttelin myyjän TK kanssa Airportilla ja maanantaina oli kuulema viimeinen päivä jättää tilaus, että saa varmasti auton vielä "vanhalla hinnalla" ennen verouudistusta. Voihan sitä vieläkin saada, mutta takuuta ei ole enää. Onhan tuo panoraamakatto hemmetin kiva etenkin kesällä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tontsa Näytä viestiLuulenpa että tuon otaksutun quttro-kuun kanssa tilanne on joko:
- halutaan myydä kamaa ennen veronnousua joten laittavat tilauksia ennakkoon putkelle ja täten rekisteröinnit ennen 1.4. mahdollisia
tai
- ollaan autuaan 'tietämättömiä' taas tästä tarjouksesta ja rekisteröinnit menee uuden veropolitiikan mukaan.
Katsotaan kuinka käy.
Comment
-
Eipä sitten ollut Quattro tarjouksissa havittelemaani TDI 105kWsta mukana kuten viime keväänä. On kuulemma tulossa vasta kesäkuussa hinnastoon. Joku muuten kyseli ylempänä 1.8 TFSI Quattrosta, se on kuulemma tulossa hinnastoon helmikuussa eli ehtii mukaan tuohon Quattro "kuukauteen".
No täytynee varmaan sitten tilailla tuo nuhadieseli ilman quattroa. Varusteista hieman miettinyt tuota sportpakettia. Onko porukalla kokemuksia A4 sportpaketista? Eli kuinka jäykkä se alusta / jousitus on (Itsellä tällä hetkellä Passat Sportline VW:n sporttialustalla ja ei ole mielestäni ollut liian jäykkä)?
Itseasiassa eniten paketissa kiinnostaa ne sportpenkit (jos yhtään yhtä hyvät kun nykyisessä autossa) sekä 17" vanteet (kesärenkaissa)..ja vanteet kun maksaisi yksinään lähes tuon sportpaketin verran. Mitään käsitystä miltä auto näyttäisi & tuntuisi jos ottaisi sportpaketin normialustalla?
Comment
-
Juha, jos haaveilit quattroa muttet saa sitä kesymmällä koneella, niin mun mielestä kuulostaa oudolle että olisit valmis luopumaan nelivedosta. Tai näkyyhän se tietysti hinnassa.
Alustasta... Mulla on B7ssa sporttialusta mikä vastaa aika hyvin B8n vastaavaa. Vaikka rengastuksena on 235/40/18 ei se mun mielestä mikään kivireki ole vaikka ottaahan se terävät montut terävemmin kuin vakio. Mutta jämäkkä ajaa eikä turhia kallistele. Nyt tosin otin uuteen sporttipaketin vakioalustalla, jos se olisi pikkaisen pehmeämpi (ja vaimon painostuksesta ;)
Sporttijakkarat on ehdottoman hankinnan arvoiset. Mutta nykyisessä nahka-alcantara-verhoillussa on jopa hieman napakampi syleily kuin kangasverhoilluissa. Mutta nyt ei budjetti antanut myöten enempään
Comment
-
Alustasta... Mulla on B7ssa sporttialusta mikä vastaa aika hyvin B8n vastaavaa. Vaikka rengastuksena on 235/40/18 ei se mun mielestä mikään kivireki ole vaikka ottaahan se terävät montut terävemmin kuin vakio. Mutta jämäkkä ajaa eikä turhia kallistele
Tämä kehittyminen korostuu erityisesti kaupunkiajossa, jossa jokaista kaivonkantta ei tarvitse varoa sekä hidastetöyssyjen ylitys on kertaluokkaa helpompaa. Renkaatkin voi pitää 19 tuumaisina.
Onkohan tähän alustaan tullut muutoksia faceliftissä, vai onko edelleen samat palikat kuin edeltäjä B8:ssa.
Comment
-
Itse ajellut reilun kuukauden tdi quattro b8:lla ( vm.2011) ja tuo perus sporttialusta on yllättävänkin jämäkkä. Ei omasta mielestä liian jäykkä, mutta pystyn hyvin kuvittelemaan että joku voi olla toistakin mieltä. S-line alusta lienee vielä pykälää urheilullisempi. Se ainakin perusdiiseliin lienee tarpeeton.
Sporttipenkit ovat ehdoton varuste. Säädöt ovat huomattavasti monipuolisemmat kui peruspenkeissä, ja pykälää paremmat kuin passatin vastaavissa.
Comment
-
A4 Sedan Business 1.8TFSI 125kw quattro, CO2 144g. Ennakkohinta 42 530,06e
A4 Avant Business 1.8TFSI 125kw quattro, CO2 149g. Ennakkohinta 44 425,95e
A4 Sedan Business 2.0TFSI 132kw quattro Flex Fuel, CO2 154g. Ennakkohinta 45 418,81e
A4 Avant Business 2.0TFSI 132kw quattro Flex Fuel, CO2 157g. Ennakkohinta 47 567,22
Huom! edellä mainitut hinnat laskettu uudella autoverolla. Mallit tulevat hinnastoon helmikuun alussa, joten Alpine Pro kampanja hyödynnettävissä nelivetoisiin, mutta vanhalla verolle ei ehdi. Toimitukset varmaan huhti-touko ensimmäiset.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja OliverS Näytä viestiMulle lupailtiin maaliskuun puoleen väliin autoa pihaan. Onkos näillä audeilla usein pitänyt nämä toimitusajat?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viestiItse jätin vasta 2 viikkoa sitten, mutta en ole vielä saanut vahvistusta tarkemmasta ajankohdasta milloin auto olisi tulossa.
Summa summarum. Mahdoton luvata tarkkaa aikaa tilausta tehdessä. Mulla on sellainen ymmärrys, että kun auton hetki koittaa tehtaan linjaston alkupäässä, siitä menee n 4 viikkoa luovutukseen jos kaikki menee lapaan.
Toivotaan että saataisiin ennen veromuutosta.
Comment
Comment