Tuttu aihe, mutta kysellään nyt kuitenkin. Satku päätti yllättää näin hyvien kelien kunniaksi ryhtymällä laskemaan hydraulinesteitä alleen. Pienen tutkinnan jälkeen paikansin todennäköisimmän lähteen, ohjausvaihteen/hammastangon vasemmanpuoleinen kumi on rikki aika ikävästi ja tuota puristelemalla sisältä valuu nestettä käsille.
Pelkän kumin vaihto kun ei taida riittää, nesteen jostain sinne sisälle eksyessä, niin onko kellään viimeaikaisia, tai vaikka vanhempiakin kokemuksia noista korjaussarjoista, ainakin Motonet näkyy kauppaavan 30 eurolla tehostetun ohjausvaihteen hela+tiivistesarjaa. Onko tuollaisen vaihtaminen millainen homma ja onko siitä hyötyä?
Tehdaskunnostetut ohjausvaihteet taitavat maksaa nekin aika mukavasti? Näin kesätyöttömänä opiskelijana hieman ahdistaa tuollaiseen 20 vuotta vanhaan autoon kovin suuria rahoja tässä kohtaa pistää. Harmi vaan ettei tuosta raaski luopuakaan kun sitä nyt on tullut kunnostettuakin, ja mukava on ajella :)
Pelkän kumin vaihto kun ei taida riittää, nesteen jostain sinne sisälle eksyessä, niin onko kellään viimeaikaisia, tai vaikka vanhempiakin kokemuksia noista korjaussarjoista, ainakin Motonet näkyy kauppaavan 30 eurolla tehostetun ohjausvaihteen hela+tiivistesarjaa. Onko tuollaisen vaihtaminen millainen homma ja onko siitä hyötyä?
Tehdaskunnostetut ohjausvaihteet taitavat maksaa nekin aika mukavasti? Näin kesätyöttömänä opiskelijana hieman ahdistaa tuollaiseen 20 vuotta vanhaan autoon kovin suuria rahoja tässä kohtaa pistää. Harmi vaan ettei tuosta raaski luopuakaan kun sitä nyt on tullut kunnostettuakin, ja mukava on ajella :)
Comment