Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Yks ässä lisää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kilu7
    vastasi
    Siitä sitten kaasuläppä haaroineen ja hintaa laskemaan, niin se hinta etenee :)

    Leave a comment:


  • tuxo
    vastasi
    teile-profis näytti 984,4eur satsille hintaa, ei muutaku tilaukseen?

    Leave a comment:


  • Kilu7
    vastasi
    Siitä uutta tilalle. Itsekin maksoin hunajaa omasta käytetystä setistä. Noissa vaan on myyjän markkinat, joten kalliilla käytetty tai vielä kallimmalla uusi.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Joo on aika suolainen hinta vaikka siinäkin oli kaasuläppä ja bipipejen lähtö mukana..

    Leave a comment:


  • jsahlman
    vastasi
    Tuohon 1300 hintaan myyn omastanikin sen imusarjan sulle kaasuläpän kera :D
    Ja y- haara kaupan päälle.
    Viimeksi muokannut jsahlman; 17.11.2017, 08:35.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Saksan ebays olis rs4 imusarja 1300e mut ei anna lompakko periks kun Tuli tuossa taloKin ostettua, vihdoin pääsee vuokratalleista eroon....

    Pakonokka tuli tänään ja kiikutin sen kansityölle, herrat lupas ne ensviikoks valmiiks.

    Leave a comment:


  • -OOOO-
    vastasi
    Sen ainakin tiedän, että torvet vähentävät turbulenssiä noin niinkuin yleensä

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    En tiiä pitäskö hioo ton imusarjan sisältä ne torvet pois? Onko siitä sitte niin paljo hyötyä tuolla tehopuolella..

    Leave a comment:


  • Kilu7
    vastasi
    Kun saan risan imusarjan asennettua, niin saat uudemman täältä, toki maksua vastaan :) Mutta halvalla, kuten nämä projektit tehdään :)

    Leave a comment:


  • ittnah
    vastasi
    Mieki tuunasin imusarjaa hitusen. Päivitin samalla a6:sen. Ei vaan perse kestäny vielä risan sarjaan.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Imusarja tuunattu

    http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1510328151

    Tuli vähä tuunattua imusarjaa, harmi vaan että on tuo laatikkomalli. Täytyy sama käsittely tehdä sit uudelle imusarjalle kun sen jostai löytäis..
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Kannet saatais perjantaiksi kotiin ja siitä sitte alkais yläkerran kasaus, saadaan siis kone kasattua kokonaan. Sitte olis projektina tuo vaihdelaatikon huolto... Imusarja olis edelleen hakusessa että saa vinkata tai ilmoittautua jos löytyy rs4 tai A6 bitin ylimääräisenä...

    Oliko näin että rs4 vetarit on vahvemmat kun s4 omat?

    Kansihommat vähä venähti kun huomattiin että mulla on 2kpl kuskinpuolen pakonokkia, apparinpuolen nokkaa ei mistään löytyny mutta tänään löysin eBaysta nokan siihen, toivottavasti on ihan kunnossa oleva nokka ettei tullu ostettua kasaa paskaa 150 eurolla :D
    Viimeksi muokannut Jesse87; 3.11.2017, 07:28.

    Leave a comment:


  • vayne
    vastasi
    Juu mulla oli nipat omille egt antureille (eli mittarille kabiiniin) suht lähellä auton omia eli ennen ahdinta. Auton omat sitten hoiti suojat, toiset taas mittareille. Topiaksen auto kertonee kestävyyden piirilevyillä hyvin :)

    Leave a comment:


  • -OOOO-
    vastasi
    Joo suosittelen EGT:eiden jättämistä paikalleen. SID:in kolvatut piirilevyt toimineet, kelatkaa, jopa minun autossa jo hyvän aikaa! :D

    Leave a comment:


  • MikaSS
    vastasi
    Pakosarjoista oikea pakolämpö. Ennen ahtimia tai ahdinta.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Joo no ehkä ihan järkevä pointti sille että jättäis ne toimintoon, jokatapauksessa haluan mittarit näkyviin että näkee missä lämmöissä liikutaan...

    Mistä kohtaa putkea noi lämmön nyt sit kannattaa ottaa mittarille että näyttää tarkasti todellisuuden? Dp:n yläpäästä niinkuin egt:Kin on?

    Leave a comment:


  • vayne
    vastasi
    Nämä on näitä tulkintoja joo, kukaan harvemmin sata varma mitä tuhossa käynyt oikeasti ja missä järjestyksessä. Kuitenkin todella korkeita pakolämpöjä ollut viinapeleissäkin, jotka sulanut.

    Omassa viinalla saa kovat lämmöt kyllä, samoin toki bensalla tai jos joku menee pieleen, niin sitten varsinkin.

    Anyway, lähtökohtaisesti turvarajojen kokonaan poisto ei ole fiksua.

    Leave a comment:


  • Lupe-81
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viesti
    On täällä viinallakin sulanut paikkoja eli en jättäisi pois koskaan.
    Eikös ne viinalla sulamiset tapahdu matalilla pakolämmöillä (--->korkealla tulpan lämpötilalla liian korkeilla ennakoilla, ensin sulaa tulppa --->preignition, ja tuho valmis) eli orkkis pakoantureista ei ole mitään hyötyä siinä vaiheessa?

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Voi niistä mittareista vilkaista sitten että paljonko oli lämpöä kun männät suli ;)

    Leave a comment:


  • vayne
    vastasi
    Ok, mitä niillä mittareilla meinasit ehtiä säätää, kun vedossa meneekin yllättäen kuumalle ? Egt on yksi turvaraja muiden joukossa, ei mikään kiusankappale.

    Ei tehokas auto voi olla niin, että pitää jatkuvasti ajossa kytätä mittareita, ei siitä tule mitään. Varorajat pitää olla niin, että systeemi itse katkaisee paniikin kohdalla menon ja kuski voi keskittyä ajamiseen ;)

    Vakio egt toimi kuin junan vessa piirilevyn vaihdolla. Sitä ennen ei.
    Viimeksi muokannut vayne; 29.10.2017, 08:16.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Ihan bensalla mennään ja egt:t ohitetaan, mittarit tulee kabiiniin..

    Leave a comment:


  • vayne
    vastasi
    On täällä viinallakin sulanut paikkoja eli en jättäisi pois koskaan.

    Leave a comment:


  • Kilu7
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Jesse87 Näytä viesti
    https://m.youtube.com/watch?v=Zov7ZNGZOmQ

    Mistähä mahtasin saada tälläisen mittarin ässään noille egt:ille? Meinasin ohitella ne sitte ohjelman yhteydessä..
    Muistaakseni et aikonut lähteä E85:lle, joten kannattaako egt:t ohittaa 98:lla? Itsekin uhrasin muutaman kympin ja ostin palstan kautta (myynti ilmoituksen) uuden piirilevyn.

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    En tiedä tuleeko mukana, mutta vakiot ei käy.

    Leave a comment:


  • ittnah
    vastasi
    Tuleekos tuossa anturit mukana? Vai käykö vakio anturit?

    Leave a comment:


  • ViLe
    vastasi
    Täältä tilasin omani www.speedlifemotorsport.com, homma toimi oikein hyvin. Kannattaa muistaa pyytää metriset mittayksiköt.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    This item does not ship to Finland. Please check other sellers who may ship internationally.

    Ja tuohan varmaan tarkottaa että ei saatavilla Suomeen, vähä pidemmällä googletuksella voiski löytyä..

    Leave a comment:


  • andre_
    vastasi
    Videon kommenttien kysymyksistä 10sec googlaus: https://www.amazon.com/VEI-Systems-D.../dp/B00Y9IIGGO

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    https://m.youtube.com/watch?v=Zov7ZNGZOmQ

    Mistähä mahtasin saada tälläisen mittarin ässään noille egt:ille? Meinasin ohitella ne sitte ohjelman yhteydessä..

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Todennäkösesti juuri tuota.. Eli sitte ne pitäs kyllä käydä sinne...

    Leave a comment:

Working...
X