Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Yks ässä lisää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Jesse87
    vastasi
    Kansityöltä tuomio tuli ja joutu varaamaan kampuran tasapainotuksen ensi perjantaille r-koneistukseen.
    Unohtu siinä hässäkässä kysyä ne kiertokangen laakereiden osanumero.

    Ruonkolaakereiden paketissa lukee 2.5l V6 TDi mutta kaipa ne kelpaa sinne. Yks ässä viereisessä hallissa missä ilmeisesti on samat...

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Tuli väännettyä kauppaa tossa a6 bitukan 2001,5 imusarjasta,
    (078 133 201 AC)
    Kuinka moni näistä on tota pohjaa avartanut ja kuinka paljo siitä on hyötyä tällaisessa 550-600hp rakkineessa?

    Ja jos joku on noita tehny ja maistuis vielä yhden tekeminen niin saa ilmoittautua...

    Leave a comment:


  • -OOOO-
    vastasi
    Minulta löytyy juurikin noilla laipoilla olevat. SSAC/XS-POWER tekemäthän nuokin taitaa olla, 99% varmuudella :D Eli kiinalaiset siis. Tulikin suoraan kiinasta vaikka jenkeistä tilasin. Kokeilemaanhan en ole vielä kerennyt, projektiosiostani löytyy kuvia. Sen verran muistan lukeneeni että istuvuus ei välttämättä 100% luokkaa ole mutta mennee kuitenkin. Ja materiaali ainakin tuntu olevan austeniittistä rosteria.. tilasin ihan ilman pinnoitetta ja sain kuitenkin huonosti pinnoitetut tilalle, jotka pinnoitin itse paremmin :)

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Monikin, ja on niistä tälläkin forumilla juteltu paljon.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Onks kukaa kokeillu näitä?

    http://m.ebay.com/itm/3-Catless-Down...257Ciid%253A18

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Meinasin vielä sellasen ratkaisun tehdä että laitan nuo 2.8l kannet kiinni tuohon.
    Onko porukka mistä tilannu noita pakoventiileitä noihin?

    Vastataan itselleni:

    http://www.futurez.fi/fi/shop/mootto...-30v-moottorit

    Suht edukkaat...
    Viimeksi muokannut Jesse87; 5.2.2017, 07:36.

    Leave a comment:


  • amalin
    vastasi
    Mikä käytännön ero noissa vaparin laakereissa on turboon verrattuna?

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    No ainakaan osanumeron perusteella ei ole kuin puoliksi, eli alapuolelle. Yläpuolelle tulee 078105701J GLB.

    Vaparissa on alapuolella samat kuin yläpuolellakin, eli 078105701N GLB.

    On muuten ECS:n kaverit taas jaksaneet kuvata :)
    Viimeksi muokannut okkim; 26.1.2017, 13:01. Perustelu: Lisäystä

    Leave a comment:


  • amalin
    vastasi
    eikös nuo ole oikeat glycot:
    https://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4...and/G-H/Glyco/

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    No kysypä sieltä niiden osanumero. Olisi hienoa jos löytyisi joku muukin vaihtoehto kuin marmori.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    No nää oli jotku glyco punametallilaakerit ja sano että juuri turbomoottoriin tarkoitettu..

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Ne Kansityön laakerit eivät 99% varmasti ole samanlaiset kuin marmorilla. Yleensä varaosaliikkeet yms myy vaparin laakereita (mitkä sopii ässään), mutta ässässä vain puolet niistä on samanlaisia vaikka mitat täsmääkin.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    speediltä noi pultit jäis maksaa vajaa 120e jos muistan oikein että 8 kpl molempia tarvitsee,
    Sieltä pitää tilata vähä muutakin niin siinähän ne samalla sitte tulee.. Kampuran laakerit otin kansityöltä ja jäi maksamaan 45e koko sarja että ei kyllä ole hinnalla pilattu.. Vähä ärsyttää kun ostin laakkoselta kiertokangen laakerit hintaan 362e ja tuolla olisi ollu reippaasti alle satasella, olis kyllä kuitti tallessa että saiskohan palautettua, tuskin..

    Kansityöllä vähä kateltiin noita mun palikoita ja hommaks tuli

    -lohkon hoonaus
    -kampuran kiillotus
    -veivien tasapainotus
    -kampuran laakerit
    -männänrenkaiden asennus
    -Osien pesut päälle.
    Hp: 395e koko setti
    Kampura saattaa joutua vielä tasapainotukseen Keravalle, sanoivat kun veivit vaihtuu nii paino muuttuu tottakai mutta se selviää ens viikolla...
    Viimeksi muokannut Jesse87; 6.2.2017, 17:31.

    Leave a comment:


  • kook00
    vastasi
    Tepoltahan nuo kannattaa tilata. Pidemmät pultit (87mm) 078103039F ja lyhemmät (77mm) 078103039G.

    Täällä hieman juttua noista imusarjoista. Nuo myöhemmät sarjat (AC ja BC) ovat fiksummalla muotoilulla kuin laatikkomalli. AC on taas puolestaan enemmän plug and play laatikkomallin tilalle.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Homma edenny sen verran että moottori saatii purettua loppuun ja tänään olis tarkoitus viedä lohko, kampura, ja veivit kansityölle.
    Lohko hoonataan ja männät saa uudet renkaat.
    Kampuralle yleis tarkastus ja vaativat työt sen osalta.
    Veivit tasapainotetaan.

    Kampuran pukeilla oli erimittaiset pultit, oliko näitä jollain tarjolla?

    Kuinkas paljo tolla s4 vanhalla ja uudemmalla(2001.5) imusarjalla on eroa?
    Viimeksi muokannut Jesse87; 26.1.2017, 07:53.

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    Voi asentaa.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Jaahas jatketaas taas tätä ikuisuusprojektia kun sain tallipaikan itselleni.
    Tarvisin kampuran lukitustappia lainaan, olisko kellään?
    Koneen alakerran kanssa tulin nyt siihen tulokseen että veivit tasapainotukseen ja uusilla laakereilla ja männänrenkailla kasaus.

    Coolereiksi katsoin er:n jäähyjä, jahka budjetti antaa periks. Ei sinne varmaa kannata mitää halppiksia laittaa ettei jää sitte niistä ahdistamaan.

    https://jhmotorsports.com/shop/catal...ouds-p-56.html

    Kytkimeksi tulee rs4+15%(tämä on jo hyllyssä) ja sit vp:n meinasin ottaa autoteileltä:

    http://speed-autoteile.fi/index.php?...&product_id=53

    Bensapumppu myös autoteileltä:

    http://speed-autoteile.fi/index.php?...&product_id=52

    Vähän käytetty Bensapumppu löytyki samalta kylältä, tästä väännettiin jo alustava kauppa.
    Voiko tuon asentaa jo vaikka tulee ensalkuun vakiona liikenteeseen?
    Viimeksi muokannut Jesse87; 19.12.2016, 19:42.

    Leave a comment:


  • porkkis
    vastasi
    Jessen laittamat sopii s4:ään suoraan, mutta muista tosiaan adapterit. O-rengasväli on se noin 50mm.

    Tykkään itse noista 550cc ja siitä tehdystä linkitetystä 1000cc eli ne ovat hyvä valinta aina, jos suunta on meikäläisen palveluiden ääreen. Pätee 2.7 (ei rs4, koska liian pitkä) ja 1.8t sähkökaasuisiin.

    Leave a comment:


  • Niconce
    vastasi
    Muista myös ostaa liitinsovittimet samalla.

    Leave a comment:


  • Carbin
    vastasi
    Tuosta puuttuu korkeus maininta niin ei voi sanoa. Ainakin 61mm o-rengas välillä olevat menee niin että laittaa prikkoja/mutterin suutin kiskon reikien ja imusarjan väliin. Itelläni on nämä

    Leave a comment:

Working...
X