Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Yks ässä lisää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • -OOOO-
    vastasi
    No minulla nimenomaan ainakin on patentti :)
    RS4 MAF (runko + sensori eli koko homma) Ässän vakio ilmaboksiin. Ilmaboksista pitää dremelillä ottaa ne kehää ympäröivät rivat pois vai mitenkä se meni, että mahtuu. Ja Maffin ympärille sitten O-renkaita ja gorillateippiä että on "tiiviisti" :D Maffi yhdistyy vakio Y-putkeen sitten 45-asteen silikonimutkalla. Silikoniletku 89mm tai 3,5" halkaisijalla. Pituutta en muista, mutta ne on aika standardikokoisia. Yksi ylimääräinen löytyy, joka naftisti käy.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viesti
    Kenen ohjelman meinaat laittaa?
    Jos porkkiksen niin porkkis osaa tehdä sulle speksejä vastaa ohjelman jolla voit ajaa hänen luo.
    Ja ecun jos hälle lähetät niin ajaakin sen ohjelman sulle sisään sinne.
    porkkista olen miettiny, toi lähettäminen taitaa olla ainut vaihtoehto tälle setille sitte.

    Olishan tossa kylällä sitte powerpyte kans...

    Meinasin tuossa jos teetättäis 2.5 tuuman imuputket ja bi-pipet, onko ne jo vähä liian isot?
    Kaasuläppä valinta tulee myös eteen. Rs4:n vai Hemi? Hemi kuulemma veemäinen säätää?
    Maffi on myös vielä kysymysmerkki? Millaisia patentteja muilla on ollut?
    Viimeksi muokannut Jesse87; 19.12.2017, 17:48.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Tai käyt Mäntsälässä Terhon luona laitattamassa sen Porkkiksen softan.

    Leave a comment:


  • jsahlman
    vastasi
    Kenen ohjelman meinaat laittaa?
    Jos porkkiksen niin porkkis osaa tehdä sulle speksejä vastaa ohjelman jolla voit ajaa hänen luo.
    Ja ecun jos hälle lähetät niin ajaakin sen ohjelman sulle sisään sinne.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Nyt kun tuo paketti alkaa olla kasassa niin olen miettinyt tota softa hommaa, saako tähän autoon ajettua jonku softan sisään millä pystyisi ajamaan sitte säätäjän luokse? Ei tarvis sitte paikan päällä alkaa suuttimia yms vaihtelemaan ja muutenkin saisi selvyyden että edes lähtee käyntiin, ainakin säästäis hermoja ja lastuttajan aikaa..
    Itse en näistä lastuhommista tiedä oikeen mitään ;D

    Ja jos tämä onnistuu niin pitäisi vielä Lahden päästä saada joku joka osais sen ohjelman laittaa tuohon autoon..

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Vauhtipyöräksi valikoitui Tepolta ostettu Billet pyörä käytettynä (teukka74:lle kiitokset tästä) tämä menee vielä kansityölle tarkastukseen ennen asennusta. Tänään olis tarkoitus mennä laittaa kannet momenttiin ja tarkastella että jako on varmasti kohillaan.
    Vähä vesiputkia yms kiinni, ja ostoslistaa puuttuneista letkuista sun muista..
    Seuraava prokkis olis sitte ostella vaihdelaatikkoon korjaus-sarja, ja löydettävä tälle hommalle tekijä.

    Ps: jos löytyy nurkista ehjiä jakopään muoveja niin saa yvllä tarjoilla..
    Viimeksi muokannut Jesse87; 14.12.2017, 10:56.

    Leave a comment:


  • Fenrir
    vastasi
    Ei jää pinnan yli mitään ku pyörittää sen kierre insertin tarpeeks syvälle. Ite tosin käytin v-coilia mut sama idea kaiketi.

    Korjasin siis yhen koottavan vanteen parit m7 kierteet, en sylinterinkannen. Ettei jää mitää epäselvyyttä. Mutta sama idea että siinä pitää pinnan olla tasainen että vanteen lippa asettuu suoraan.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Tallilla kaverin kaverit oli sitä mieltä että helicoil ei ole hyvä vaihtoehto koska siitä jää "kaulus" kannen pintaan mitä vasten pakosarja tulee, nytkun kävi netistä niitä katsomassa niin näyttää kyllä siltä että ei jää ja sillä saapi nuo laitettua kiinni...

    Leave a comment:


  • jsahlman
    vastasi
    Eiköhän se järkevintä ole korjata ne kierteen vaikka helicoililla.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    3:sta pakosarjan pinnapultista meni kierteet (kannen puolelta) ennen 25nm, mitähän noiden kanssa tekis? Onko kellää ideoita millä sais kiinni ne?
    Viimeksi muokannut Jesse87; 9.12.2017, 21:01.

    Leave a comment:


  • okkim
    vastasi
    En nyt muista onko sisä vai ulkomitta, mutta 50 mm se on.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Paljos on rs4 imuputket/ahtoputket halkaisijaltaan? Sisämitta... Mulla yhdet putket tossa on mutta näinköhän jää liian ahtaaks, tosin ne tuli noiden rs6 ahtimien mukana (josh)lta.. Näyttäs mitta että olis 50mm halkaisija noissa omissa eli 1.5 tuuman putkea suunnilleen, kuulostaa kyllä vähä turhan kapealta..

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Carbin Näytä viesti
    Sehän on sit ajossa jo tällä vuosikymmenellä?

    Ei meinaa muuten nuo wrinklet ja lämpömaalit pysyä alumiinipinnassa. Raportoippas miten tuo pysyy?
    Vauhtipyörä ja laatikkoon korjaussarja niin vois laittaa koneen paikallee autoon, toivotaa että päästää ottaa savut ulos kesällä... Joo ilmottelen miten tuo maali toimii..

    Leave a comment:


  • JM
    vastasi
    Tuo kyllä saattaa pysyä ihan hyvin. Tuo maalihan on yli 90% alumiinia ja loput sidosaineita. Pakoputken saumoja oon joskus tuolla maalannut ja hyvin on pysynyt. Hankausta ei välttämättä kestä kauheesti. Omasta ajattelin tuolla vetää laturin/vesipumpun kiinnityskäikäleen ja ehkä suodattimen jalan. Vois kai tuota testata venakoppaankin.

    Leave a comment:


  • Carbin
    vastasi
    Sehän on sit ajossa jo tällä vuosikymmenellä?

    Ei meinaa muuten nuo wrinklet ja lämpömaalit pysyä alumiinipinnassa. Raportoippas miten tuo pysyy?

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Onneks en kerenny vetää kansia kiinni kun oli jääny laittamatta vesiputki mikä tulee siitä alta, ei olis sopinu siitä välistä enää ku vesipumppukin kiinni jo.. Muutamat tiivisterenkaat täytyy laakkoselta hakea huomenna josko sit uskaltas alkaa kattoo jakoa kohilleen ja pultteja momenttii ..

    EBaysta tilasin AC loppuisen imusarjan, hintaa tuli 125e ovelle tuotuna. (Kiitos janhelle linkistä)
    Viimeksi muokannut Jesse87; 6.12.2017, 23:40.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Löysin jonku ohjeen missä oli vaihe 1: 40nm vaihe 2: 60nm ja sit 2 kertaa 90 astetta.. Tossa jätetään toi 40nm kiristys pois ja mennää suoraan vaiheeseen 2
    Eikai sillä niin väliä ole niin mennää tällä ohjeella..

    Leave a comment:


  • kook00
    vastasi
    Tehtaan ohjeet opastavat kuvan mukaisesti.

    Kannattaa sijoittaa jossain vaiheessa tuo valtaisia 8e ja ladata erwinistä kaikki tarvittavat ohjeet. Ei jätä arvailun varaan..
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Mikäs on kannenpulttien kiristysjärjestys? Keskeltä kai alotetaan ja sit ristiin? Vai onko tolla merkitystä kun 4 kiristysvaihdetta ohjeissa..

    Leave a comment:


  • Kilu7
    vastasi
    Tuota laitoin putkistoon ja siinä toiminut.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Motonetistä sellasta kuin dinitrol alumiinimaali 99.5 prosenttista alumiinia spray pullossa, kestää +800 asteen kuumuuden hp:11.90E ja löytyy maaliosastolta siitä kaapista.. Pinta pitää putsata hyvin...

    http://m.motonet.fi/fi/tuote/609704/...--800-C-400-ml

    Leave a comment:


  • Kilu7
    vastasi
    Miten käsittelit/maalasit? :)

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Kerron sit vuoden päästä kun selviää pysyykö ;)

    Ps: omat nokat olikin oikeat joten ei tarvitse niistäkään vääntää kauppaa..

    Leave a comment:


  • Kilu7
    vastasi
    Miten käsittelit venakopat? Itse olen epäonnistunut kaksi kertaa. Taitaa kolmaskin olla edessä. Näyttää hyvältä asentaessa, mutta ei vuoden päästä.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1512502758

    Huomenna jatketaan, jos vaikka sais jakopään kasattua...

    Ihan Ok näköiset tuli venakopista...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    http://www.audiclub.fi/audifinns/att...1&d=1512489377

    Voi sanoo pojat ja tytöt et tätä on odotettu kuin kuutanousevaa, tämähän alkaa jo näyttää moottorilta...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Joo näin arvelin, yks tossa on tiedossa jo kun vaan kerkiäis tallille tarkastaa vielä..

    Leave a comment:


  • Carbin
    vastasi
    On väärä nokka käsissä.

    Leave a comment:


  • Jesse87
    vastasi
    Katoppas, ISO kiitos jälleen sulle.. ;)

    Tuli muute mieleen että mun mielestä mulla on toi bank 2 pakonokassa merkki samanlailla kun bank 1:ssä eli onko mulla taas väärä nokka pöydällä?
    Viimeksi muokannut Jesse87; 4.12.2017, 06:18.

    Leave a comment:


  • ittnah
    vastasi
    Merkit onkii eri kohdis.
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X