Huonokin originaali on kuitenkin sellainen, jollaiseksi se on tehty ja suunniteltu, sekä parempi kuin "tuunattu". Vähän kuitenkin omalla kokemuksella sanoisin, että kunnossa oleva rs4 on ihan ok laite kunnossa ollessaan. Mutta tämä mielipide minulle toivottavasti anteeksi annettakon.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
UrS4:n pikkuveli RS4
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Vakio rs4 on ok laite toimiessaan, mutta se on suunniteltu kestämään max 100tkm. Sen jälkeen on tiedossa iso remontti. Nokat ja kannet on ne suurimmat ongelmat. Sitten tulee turbot/pakosarjat jne.
Edit. Ei vaadi kovinkaan paljon etsimistä tälläkään sivustolla niin kaikki Risat on vaatineet ainakin täydellisen remontin tai jopa uuden koneen. Uusi kone on mun mielestä jopa huono vaihtoehto koska ne vanhat viat on siellä edelleen. Paras vaihtoehto on tehdä kerralla kestävä moottori. Vaikka saatan kehua omaa niin tämä motti kestää.Viimeksi muokannut Jari74; 8.5.2015, 20:27.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viestiOhhoh, vaikea kysymys. Oisko noin 3t ja sekin siitä että käyn pääkaupunkiseudulla kerran vuodessa. Radalla olen käynyt muutaman kerran. Voisin sanoa että Jani, Repo ym. Tuon auton tuunaajat on sitä enemmän revitelleet.
Eli uskoisin, että melkeinpä kaikki olisi helvetin tyytyväisiä autoosi noilla tehoilla. Itse kun "mopotan" omaa kärryäni vajaa 20tkm:ä/V , niin kyllä kelpaisi sinun autosi :)
Comment
-
Hah... joka ikinen joka on ajanut tätä autoa on ihmetelleet miten tälläistä voi olla olemassakaan. Hyvä esimerkki on b8 rs4 omistajan joka kävi kokeilemassa tätä ja eri voinut uskoa miten tämä vetää koko ajan oli vauhti mikä tahansa. Minä toki tiedän, että Janin Risa on vielä "kamalampi" laite, mutta onneksi se on ruotsin rekisterissä :-) Suomessa olevista rs malleista uskon että tämä on nopein ja teknisesti paras. Jos joku väittää toista niin mielenkiinnolla otan haasteen vastaan.Viimeksi muokannut Jari74; 8.5.2015, 21:03.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viestiSuomessa olevista rs malleista uskon että tämä on nopein ja teknisesti paras. Jos joku väittää toista niin mielenkiinnolla otan haasteen vastaan.
Comment
-
Vieras
En jaksa uskoa tuohon 100tkm kestoon edelleenkään. Ja kai se nyt vetää eri tavalla kuin vakio b8 rs4, suunnilleen kaikki muu erilaista paitsi se että on v-kone.
Edit. Meimaat että kaikki yli 100tkm ajetut, joita ei ole korjattu, on rikki ja vaatii heti kone ja ahdin rempan.
Comment
-
Vieras
Se olis kyllä hieno näky, kun kolmatta kymmenettä 2.7 bittiä olis mittelöimässä. Boxer Speedday on loppukesästä, siinä olis varttimailia. Tänä vuonna maileja taitaa olla aika nihkeästi tarjolla.
Comment
-
No nyt on auto viety säädettäväksi. Odotellaan tuloksia...
Mikko voisi vaihtaa kasinsa tuohon Risaan niin saisi laittaa sen tulevan hirmumoottorin kunnon koppaan =) Nykyiselläkin koneella pysyy kohtuulliseti liikenteen mukana niin voi ihan rauhassa tuunata sitä moottoria.
Joku kyseli mailin aikoja. Tuolla kokoonpanolla ei ole moista päästy vielä ajamaan, mutta tänä kesänä on tarkoitus Pudasjärvelle päästä. Edellisessä ajossa oli vielä "vain" modatut RS4 turbot, nyt on aika paljon muuttunut niitä ajoista. Tarkoitus olisi rikkoa se maaginen 300km/h raja...
Comment
-
Päivitetään tätäkin hiukan. Auto edelleen säädettävänä ja oikein hyviä uutisia sieltä suunnalta on tullut. Bensalla auto kuulemma toimii jo oikein jouhevasti, paljon paremmin kuin aikaisemmin. Mielenkiinnolla odottelen valmistumista.
Viime päivät olen neuvotellut yhdestä uudesta piiitkästä projektista, siis töiden suhteen, en näiden harrastuksien. Näyttää nyt siltä, että poistun suomesta taas vaihteeksi muutamaksi vuodeksi. Lähden nyt ensialkuun muutamaksi kuukaudeksi tutkailemaan haluanko ottaa tuota projektia vastaan. Täytyy miettiä mitä tämän auton kanssa oikein tekisi. Kukaan ei tätä tunnu haluavan ostaa ja varastossa seisottaminen ei kuulosta sekään hyvältä vaihtoehdolta. Tosin minkäs teet. Koetan päästä ajamaan tuon mailin syksyllä ja laitetaan auto sitten pumpuliin ja varastoon odottamaan parempia ajokelejä =)
Comment
-
-
Vieras
Menee toistoksi, mutta Ebay.de on oikea osoite. Hyvät, siis oikeasti hyvät kuvat ja tarkka selvitys mitä auto sisältää.
Toki Mobilea ja Autoscouttia kannattaa kokeilla. Sekä puskaradio harrastajien kautta eurooppaan.
Comment
Comment