Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Fromin opiskelubudjetti A7

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Remontin jälkeen auto vetelee maantiellä kamalasti. Yhtäkkiä saattaa vedellä tienpinnassa olevan pienen heiton vuoksi tms. Rengaspaineet ok, kaikki kireällä ja kulmat säädetty. Vasen etuiskari oli viime leimassa jo melko huono. Olisko voinut kuukauden ojennettuna nostimella ollessaan levitä lopullisesti?

    Comment


    • #92
      Vetelyyn löytyi vika. Edessä oikealla puolella taaempi alatukivarsi aivan väljä.

      Comment


        #93
        Loistava tilaisuus laittaa uretaania tilalle.

        Comment


        • #94
          Tilasin TRW:tä alle. Molemmat alatukivarret molemmille puolille. Toisella puolella se kumi oli hajonnut niin kokonaan, että irroitettaessa se kumilaakeri varmaan tippuu sieltä ittekseen pois :D

          Sitten vein DPF:n pesuun, jossa se otetaan pois kuorestaan ja pestään. Laitan sen takas. Ei kestä suhinaa ja krääsää, enkä jaksa alkaa virittelemän mitään kattia sinne.

          Comment


          • #95
            Pientä updatea maskin suhteen. Vanhassahan ei ollut merkinpaikkaa ollenkaan, ja kromia oli liikaa. Nyt on tummaa henkeä keulassa ja päivitetyllä maskityypillä.

            Kilpikin löysi itsensä oikeaan paikkaa. Vähän tekis mieli ostaa Amarok, ollu sellasta pientä kipinää jonkun aikaa ja tää ollu mulla pian kolme vuotta. Ei oo tullu sopivaa yksilöä vielä vaan kohdalle.



            Comment


            • #96
              Etupäässä joku kolissut ja koiranluut ei voi olla kun hiljan laitettu ja edelleen jämäkät. Pistin molemmat alatukivarret ja alapallonivelet uusiksi. Samalla ruiskein etu- ja taka apurungot Dinitrolin ML kotelosuojalla. Uusia kerroksia aina kun imeytyi ruostepintaan. Pysähtyypähän niidenkin eteneminen sitten, vaikka olikin sellaista perus ruostetta mitä kaikissa tämän ikäisissä nyt on.

              Talvi teki tepposia kahteen kertaan pohjapanssareille. Moottoritie ja routamonttu. Uusia muoveja pitää tilailla.

              Laitoin myös DPF takas paikoilleen kun ei jaksa haistella sitä krääsää enää. Pesetin DPF:n ja hienosti röörit aukes.





              Iski kauhea tauti tuossa joku aika sitten, joka oli itseassa paljon korona-virusta pahempi mikä ei itsellä tavallisesta flunssasta hirvittävän päänsäryn lisäksi kauheammin eronnut. Sinä aikana kerkes leima
              menemään umpeen kun en ollut DPF vaihtokunnossa. Huomenna kokeilemaan tuuria konttorille.
              Viimeksi muokannut Fromi; 19.6.2022, 19:28.

              Comment


              • #97
                Ihan nappiin ei mennyt leimausreissu, moottorin vikavalo päällä kun käynnistin. VCDS varastosta ja lukupuuhiin. Pakolaasun lämpötila-anturi B1 S3 eli anturi siinä katin ja DPF:n välissä. Koitin pistää paperiklemmarin liittimeen muuttuuko koodi, silloin tunnisti oikkarin. Eli johtosarja kunnossa. Anturi näyttää 1000 astetta, en tiedä onko joku ”oletusarvo”. No ei siimä muuta kuin uutta anturia hakemaan ja ehtoommalla kiinni. Paremmalla onnella sitten myöhemmin. Tuohan antoi vikaa jo aiemmin ollessaan korvausputkessa kiinni. Ajattelin vaan sen liittyvän jotenkin siihen että auto saa vääriä tietoja. En silloin katsonut lämpötiloja tai muuta dataa.

                Comment


                  #98
                  Missä pesetit DPF:t?

                  Comment


                  • #99
                    Tuttu kaveri, joka Audi on liikkessä pitkään ollut mekaanikkona, ei perus osavaihtaja vaan tekee ne monimutkaisemmat hommat. Avasi pöntön, pesi filtterin ja hitsas takas kiinni. Ei hifistelty virtausmittauksilla, mutta röörit on auki ja se riittää mulle.

                    Laita YV jos haluat sen yhteystiedot.

                    Comment


                    • Auto vaihtui tänään Cupra Formentor VZ:aan. Saa lukita.

                      Comment

                      Working...
                      X