Samaa mieltä noista penkeistä. Jo vaikka silläkin perusteella että nuo peruspenkit on ihan törkeän rumat.
Kannattaa katella business sport malleja. Niissä on sporttipenkit ja sporttialusta ja jotain muutakin pikkusälää tais olla. Itekkin näitä katellu jo pidemmän aikaa mutta omiin kriteereihin sopivaa ei ole löytynyt.
Käsittääkseni noissa 8V korisissa ei pitäis mitään ihmeempiä olla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nettiauto yms -thread
Collapse
X
-
Ainakin siitä olisi syytä varmistua että autossa on sporttipenkit noiden peruspenkkien sijasta.
Leave a comment:
-
Mäkisen Tompalle uutena rekisteröity D3, lienee hinnassakin vähän puuppolanlisää:
https://www.nettiauto.com/audi/a8/12615809
Jklssä toisaalta muutamakin Tommi Mäkinen niin ei ole aivan varma onko tuo rallimies Mäkisen entinen peli.
E. Tätä myytiin täällä foorumillakin vielä jokunen kk sitten korjattavaksi, jäähd.nestevuoto ja merkkiliikkeen tuomio taisi olla 'lohko tai kansi halki', B8 S4 GON-621:
https://www.nettiauto.com/audi/s4/12936137
Nyt sitä myydään 'ehjänä' eikä mainintaa vuodosta tai sen korjauksesta, termari ja vp vaihdettu mutta tuskin niin helpolla on saatu kuntoon.Viimeksi muokannut vV8m5; 21.6.2022, 10:44.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viestiNäitä ei enää osta kuin tosiharrastajat...noilla ajaminen on nykyaikana jumalattoman kallista eli pidetään tallissa ja ajetaan sunnuntaisin kauniilla säällä...
Leave a comment:
-
Kyllähän se näin on. Harrastajalle yhtä kallista kuin muillekin mutta toisaalta, eipä nuo performanssiversiot mitenkään säästöpossuja ole olleet milloinkaan vaikka maksais euron litra se polttoaine. Kelasin tuossa kun Porschella ajelin muutaman päivän että ei tää varmaan reilun parinkympin keskikulutuksella kovin fiksua ole mutta eipä se tosiaan ole sitä ollut missään vaiheessa. Ihan kaikkia asioita ei voi mitata rahassa. Polttoaineenkulutuksen voi mutta jos siitä kolminkertaisesta kulutuksesta saa kymmenkertaisen ilon niin aika helppoa se on itelleen perustella jonkun isoruokaisen harrasteauton hankkiminen.
Leave a comment:
-
Näitä ei enää osta kuin tosiharrastajat...noilla ajaminen on nykyaikana jumalattoman kallista eli pidetään tallissa ja ajetaan sunnuntaisin kauniilla säällä. Autothan on todella hienoja, mutta ei näissä muutoin enää mitään järkeä ole. Kävin tuossa kuikuilemassa yhtä kulkinetta ja hallissa oli sattumalta S8 4.0 tfsi koneella ja sitä ihastellessa tuli myyjä juttusille ja sanoi, että nämä isokoneiset/janoiset on nyt kyllä haastavia tapauksia. Dieseleistä puhumattakaan...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Tämä on myös erittäin hyvän hintainen jos vertaa Euroopan hintatasoon. https://www.nettiauto.com/audi/rs4/12675379
Leave a comment:
-
Tämän kuntoisena, näillä varusteilla ja tuolla hinnalla tulee todennäköisesti menemään nopeasti kaupaksi:
https://www.nettiauto.com/audi/rs4/12937728
Leave a comment:
-
Vaimon entinen A3 näköjään Sakan rivissä. https://www.nettiauto.com/audi/a3/12913495
Leave a comment:
-
https://www.nettiauto.com/audi/tt/12849623
Mitäs tuollaisessa kannattaa katsoa, jos meinaa heittää ostohousut jalkaan? VR:n jutut on tiedossa mutta mites esim laatikko?
Leave a comment:
-
Ryssä sanos notta traktor. Urakkanuppikin laitettu, kenties noiden kärrynpyörien seurauksena :)
Leave a comment:
-
Onko tästä jyväskylän bitistä kellään mitään tietoa ?
kuitenkaan hinnankiroissa ole, mutta tainnut olla jo pidempään myynnissä.
https://m.nettiauto.com/audi/a6/1266...unt=9&vifNav=Y
Leave a comment:
-
Tuo A8 on aika perusteellisesti vaihtanut väriä koska jos en väärin muista mitä tuota nopee vilkasin pari kertaa parkkiksella taisi olla että on ollut moottorikin pois kun värin vaihto tehty, punainen väri jatkui myös konehuoneessa. Oli kummisedän pojalla useamman vuoden ilman ongelmia kunnes päätyi hetki sitten muuton ja sitä myötä kasvaneiden polttoaine kustannuksien takia vaihtamaan tuoreempaan ja huomattavasti järkevämpään ajoneuvoon (kulutus alle 6l/100km) ?
Leave a comment:
-
Siisti peli on, mutta vm04 ja singleframe herätti jo aikanaan epäilyksiä (vm04 W12 oli ensimmäinen singleframe keulalla), silloin kun tämä oli myynnissä aivan karmeilla vanteilla ja cadillac-klubin kilvenalusilla varustettuna.
VIN: WAUZZZ4E34N014780, rek.tunnus ERO-288
Ja täältä näkee onko esim Viron tuonti:
https://eteenindus.mnt.ee/public/soi...ik.jsf?lang=en
Ja onhan se, 2005 tuotu Viroon ja 2012 tuotu Suomeen. 2011 maalattu punaiseksi ja faceliftattu, ihan muuten vaan tai sitten keulakolarin takia.
First registration: 03.12.2003 Registration in Estonia: 10.08.2005
Registered in Estonia as a used vehicle, country of origin Federal Republic of Germany30.11.2012 Issue of transit plates, Deleted to be taken out of country, Registration plate returned
30.05.2011 Changing users
30.05.2011 Review changes of registration information, Changing body colour
29.12.2010 Exchange of ownership
04.09.2008 Changing registration information
10.08.2005 Registration in Estonia
10.08.2005 Pre-registration inspection of compliance with requirements
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Kai tuosta jonnekin kuluttajaviranomaiselle tms voi tehdä ilmotuksen jos ehjänä pelinä myydään?
Leave a comment:
-
Yllä olevan auton rekkari GOB-949 ja myyjäliike Autopalvelu Markus Soininen Oy.
- Likes 1
Leave a comment:
-
https://m.nettiauto.com/audi/s4/12835135
Kiertäkää kaukaa tuo liike ja auto. Just sain kaupat asianajajan avulla purettua. Käräjäpäivää odoteltiin jo. Syöpi siis öljyä reilun litran tonnille ja jättää kivaa öljypilveä ja pari muuta vikaa löytyy kans. Meni vajaa vuosi myyjän kanssa tapellessa että sain kaupat purettua. Ma 25.4 saatiin omistajanvaihdos tehtyä ja heti myyntiin auto toimivana. Eikö tuo oo jo joku petos?
Leave a comment:
-
Olisko Sharanille 5.7l paperilla luvattu nelivetosena. Tiedän, että se on raskas tila-auto, joten en odota normi sedan tai farmari lukemia. Litra vähemmän Land-Roverille paperilla on aika hyvin about saman kokoiselle ja tehoiselle autolle. Kyllähän minä VAG autoista tiedän, että uutenakin sai laittaa karkeasti 1l lisää luvattuihin. Ja tämä mun ruuhkavuosiauto on moottoriltaan sama kuin meidän 2012 Passat oli.
Sharan on herkkä tuulelle yms, jmutta oskus sillä tosin on jotain kohtauksia ja ajotietokoneen mukaan se on kuluttanut 5.7-5.9l. En ole keksinyt mitään järkevää syytä miksi, kun ajotapa ja tiet on aina samoja. Normaali on se 6.5l.
Leave a comment:
-
S-tronic, sen vioista ja kestävyydestä löytyy oma keskustelu tekniikkapuolelta.
https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...39143-s-tronic
Sen öljynvaihdot ainakin hyvä olla tehtynä säännöllisesti, noilla kilsoilla voi olla jotain tehty jo mekatroniikalle ja kytkimillekin.
Koneeseen tehty kymppitonnilla remonttia niin luulisi ainakin jakoketjun vaihtuneen, ettei olis remontinkorjaus ollut ketjun pomppaamisen seurausta.
Leave a comment:
-
https://m.nettiauto.com/audi/rs3/12832356
Oliko näissä mitä kannatti ottaa huomioon? Yritin pikaisesti haulla ettiä mutta en suoraan löytänyt tästä mallista viestiketjua
Leave a comment:
-
Missä menee katsastuksen hyväksymisraja lokarin ja muovipuskurin silpomisessa? Ainakaan teräviä reunoja ei saisi olla.
Klubilaisellakin kiertänyt t89 cq "S2" jossa vähän samanmoinen keulankokoinen cooleri:
https://www.nettiauto.com/audi/coupe/12817452
eli todellinen S2 Replica mikä ei poikkeaa aidosta muuta kuin papereissa!
Suomessa ainakaan tieliikennekäytössä ei ole kovin pitkäikäinen, tuo välijäähyhän raapii kaikki hidastetöyssyt.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja VilleP Näytä viestiNäin se on edelleen.
https://www.nettiauto.com/audi/a6/12780236
En halua enää elää tällä planeetalla...
Leave a comment:
-
Paljonko Sharanille valmistaja lupaa? Ei ole mitään mieltä verrata valmistajan ilmoittamaa kulutusta tosimaailmassa toteutuneeseen. Kyllä sen Sharaninkin saa menemään alle viiden litran jos ajaa laboratorion testirullilla tasan 80km/h ilman valoja, radiota, ilmastointi ja puhaltimet pois päältä jne.
Oon nyt ajanut kahteen kuukauteen vajaan 7tkm tolla Skodalla jolle valmistaja ilmoittaa vissiin 4.4L/100km maantiekulutukseksi. Parhaat lukemat mitä tankkauksista laskien olen saanut toteutumaan, kun oikein kusi sukassa keskittyen ajaa pitkiä 500-600km päiväsiirtymiä, on ollut 5.4L/100km eli ~23% enemmän kuin valmistaja ilmoittaa. Väitän että sen parempaan ei pysty. Autot myös kuluu käytössä. Pyöränlaakerit, renkaat, kaikki tekee vähän lisää vastusta ja samalla moottori toimii ehkä inasen heikommin mitä enemmän silläkin on käyttöä takana. Maffit ja lambdat ja suuttimet väsyy vanhuuttaan jne jolloin käytetyn auton kulutuksen vertaaminen tehtaan uutena ilmoittamaan on myös ihan turhaa.
Ei tuommonen land rover ole mennyt eikä tule ikinä missään tosimaailman olosuhteissa menemään 4.7L kulutuksella sataa kilometriä.
Leave a comment:
-
Okei otin väärän termin, silti eroa on vain 60kg oma massassa.
FL Sharani on 200kg kevyempi molempia ja sekään ei pääse lähellekään 4.7l
Miten huono tuo VAG 2.0tdi oikein on vai miten tuo lantikan ns pikkuauto kulutus ja päästöt selittyy?
Ilmanvastus tietysti yksi tekijä, mutta maasturit siinä nyt niin paljon parempia ole.
Leave a comment:
-
Tuo land rover ylensä. 2500kg neliveto maasturi ja 4.7l maantiellä? Sharanissa samat speksit, mutta ikinä alle 6 ei sillä pääse.
Leave a comment:
-
Näin se on edelleen.
https://www.nettiauto.com/audi/a6/12780236
En halua enää elää tällä planeetalla...
Leave a comment:
Leave a comment: