Itse kesällä rakensin koneen,alustan puslat ja jarrut uudelleen tuohon harrastelaitteeseen (Golf GTi G60), hintaerot alkoi olemaan sen verran törkeitä paikalliseen varaosaputkaan ja kotimaiseen perheyritykseen että ei jäänyt muita vaihtoehtoja kuin Spareto. Yksittäisillä osilla kun alkaa olemaan hintaeroa 40-90% ja Sparetolta vielä saa yleensä "merkkivaraosan" vs. nevöhöördmerkki varaosaputkasta.
Joitain hintoja mitä jäi mieleen kun kävin pahoittaa mieleni paikallisella tiskillä/perheyrityksessä:
laatikon perän stefat 2,40/kpl vs. mätänet 14,90/kpl
vetarin kumi tarpeineen 3€ vs 15€
vetonivelen hinta oli kolmasosan suomen hinnoista.
Säästöä varmasti tuli 56-60% ellei enemmänkin, jossain mulla on koneella tarkat osalistat johon olen tehnyt myös hintavertailuakin.
Aina tuli kaikki osat mitä tilasin, toimitus 3 päivässä. Ei autojen liikkeelläpito enää ainakaan osien hinnasta jää kiinni.
Ai niin, emännän autoon tuli molemmat takaiskarit kuluineen halvemmalla kuin ois saanut Motonetistä yhden iskarin. Ja sitten joku vielä ihmettelee miksi ei osteta Suomesta...
Joitain hintoja mitä jäi mieleen kun kävin pahoittaa mieleni paikallisella tiskillä/perheyrityksessä:
laatikon perän stefat 2,40/kpl vs. mätänet 14,90/kpl
vetarin kumi tarpeineen 3€ vs 15€
vetonivelen hinta oli kolmasosan suomen hinnoista.
Säästöä varmasti tuli 56-60% ellei enemmänkin, jossain mulla on koneella tarkat osalistat johon olen tehnyt myös hintavertailuakin.
Aina tuli kaikki osat mitä tilasin, toimitus 3 päivässä. Ei autojen liikkeelläpito enää ainakaan osien hinnasta jää kiinni.
Ai niin, emännän autoon tuli molemmat takaiskarit kuluineen halvemmalla kuin ois saanut Motonetistä yhden iskarin. Ja sitten joku vielä ihmettelee miksi ei osteta Suomesta...

Comment