Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lasten suusta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 3v tyttö heitteli kuperkeikkoja sohvalla tyynyjen päälle ja totesi että "Pehmeä laskutus!". Semmoista sitä itsekin toivoisi monesti :)

    Comment


    • Aikanaan tyttäreni oppi yhdestä lastenohjelmasta laulun pätkän ...tohelo ja torvelo ja duppaduudiks myös...

      No yks lauantai katottiin telkkaria ja ovi kello soi, tyttäreni ryntäs ovelle ja avasi oven.
      Vaimo kysyi, että ketä sieltä tuli ?
      Eteisestä kuului tyttären ääni, joka lauloi ...tohelo ja torvelo !
      Ovella oli mun isä ja äiti !!!
      Isä nauroi ja äiti kysyi, että kumpi muuten on tohelo ja kumpi torvelo.

      Comment


        Oltiin kylpemässä tänään anoppilassa ja kysäisin 4v kaverilta saunassa että mikä hänestä tulee isona.
        Kaveri pohti hetken ja latasi: "avaluustaisteluinsinööli, ja mulla on sellanen samanlainen valomiekka kun staaal valsin jodailla, joka on palas jedi!"
        Nuorella miehellä on selkeät sävelet tulevaisuuden varalle. Mistäpä sitä tosin tietää mihin meitä koulutetaan 15-20v kuluttua =)

        Comment


          Makoilin sängyllä ja kattelin kun pikkulikka nojaa oven karmeihin vuorotellen ihan voimiensa pohjista ja puhisee jotain koko ajan. Kysyin sitten että mitä tekee, vastaus oli hyvin lyhesti ja ytimekkästi: "Kaadan seinää."

          Mitäs siinä sitten, voipi olla vähän kova pala tuollainen 50 vuotta kovettunut elementtiseinä mutta täytyy sitä antaa lapsen toteuttaa itseään.

          Comment


          • Kaveri pohti hetken ja latasi: "avaluustaisteluinsinööli, ja mulla on sellanen samanlainen valomiekka kun staaal valsin jodailla, joka on palas jedi!"
            Meidän tekniikanosastolla on pari tällaista kaveria töissä. Mun esimiehen pitää tulkata meidän keskustelu, koska muuten kumpikaan osapuoli ei ymmärrä toisiaan. Varmaan melko normaalia Myynti- / Tekniikkaosastojen välistä hämmennystä.

            Mutta asiaan. Uimahallin suihkussa joku natiainen (n. 2-3 vuotias) piteli nakkiaan kädessään ja ja kysyin kovaan äneen; "Ukki, koska pestään pippeli?!" Ukki tähän, että "Pestään nyt ne hiukset vain.." Kaveri ei suostunut irrottamaan kättä / katsetta vehkeestään ja kysyi kovemmalla äänellä "UKKI, KOSKA PESTÄÄN PIPPELI!?" Tässä vaiheessa puolet sauna / suihkutilojen asiakkaista repeili kuka enempi kuka vähempi :D

            Jäi hieman epäselväksi pestiikkä slabaa sitten kuinka hyvin, kun jatkoin matkaa hekotellen.

            Comment


            • Meillä on jo pikkuhijlaa tulossa tavaksi kun menen kotona käymään tolla mun "laina/varautolla", pikkuveli 6v ryntää ulos katsoo hetken ja toteaa aina ei oo aadia,mulla ei oo vieläkään siskoa ja kävelee sisälle.
              Mistä lienee rinkula innostuksen saanut ;)

              Comment


                Poikani taas vähän avautui tänään kaupassa: "Ootko sä isi tänään varastanu mitään?"
                Aivan mahtavaa kun nuo lasten kysymykset eivät katso aikaa eikä paikkaa :D

                Comment


                  No olitko?

                  Comment


                    En tietääkseni ole. Korvat punottaa vieläkin...

                    Comment


                    • Poikani 4 vee, vähän yrmeänä eilen kun esitin että on aika alkaa kaivamaan pyjamaa esiin: "Luuleksä että tää on sun talo vai?"

                      Comment


                      • Meillä parivuotiaan nappulan vakiovastaus samassa tilanteessa on: "Isi menee pois!" ;)

                        Comment


                        • Meillä tyttö 1v 4kk ei vielä paljoa puhu, mitä nyt aika moni asia on auto :) pahemmin en audia sille ole jankannut mut ehkä se sieltä vielä tulee..
                          Nukkumaan meno tosin käy (onneksi/vielä) aika helposti. Siinä puol8 - 8 kun likka alkaa olee väsynyt, niin kun kysäsee että "väsyttääkö, mennäänkö nukkumaan?", niin heti lähtee portaita kohti ja siitä kiipeemään yläkertaan... :D

                          Comment


                          • Näitä on kyllä mukava lueskella!

                            Ihmettelin yhdessä välissä sitä oppimäärää, jonka tankkaavat tarhassa...

                            Vuosi sitten, kun poika oli vielä 3, hän kysyi ihan vakavana Audin takapenkiltä: "Vai mitä isä, on ihan okei sanoa "Fuck You"?

                            Comment


                            • Kummipoika 6v oli hoidossa minulla ja pelattiin sitten gt5:sta ja yks kaverini tuli kylään ja annoin tämän kaverini pelata kummipoikaani vastaan ja se hävis kummipoijalle 6 kertaa putkeen ja sitten laittoi ohjaimen pöydälle ja totesi, että tämä on homojen hommaa. Vein sitten myöhemmin kummipojan kotiin ja kotona tämä vesseli oli heilutellu sellaista avain-nipussa olevaa narua ja sanonu näin: Äiti, tämä on aivan homojen hommaa. Ja jatkanut narun pyörittelyä. Kaiken ne näköjään muistaa mitä ne kerran kuulee.

                              Comment


                              • :D Hahah!

                                Comment


                                • sanoin emännälle et nrj:ltä tulee petri nygårdin lähetys ni 3v likka tokas: "sul on jano mul on jano" :)

                                  Comment


                                  • Ei ihan lasten suusta mutta aika hauska silti.

                                    Kävin tuossa talvella Helsingissä parilla työmaalla. Olin sitten kummastakin lähdössä tuolla A6:lla nii siinä sitte viimeinen henkilö jolle juttelin nii molemmat
                                    "Sehän on hyvä tuommosella nelivedolla ajella sinne pohjoseen.
                                    -Valitettavasti tämä on vaan etuveto.
                                    MITÄ! Eikö kaikki Audit oo nelivetoja" :D

                                    Ja nämä siis kahdella eri työmaalla ja henkilöitten iät 30+ ja 50+

                                    Comment


                                    • Anssi,kuhan naljailivat sulle.Sarkasmiako se on?:)

                                      Comment


                                        Heittäydyin rohkeeksi ja laitoin muksuille ruuaksi täytettyjä paprikoita. 5 v. tyttö oli jo valmiiksi innoissaan ja kelpasi kuulemma vielä pöydässäkin. Veljensä tuumasi lautasen melkein jo tyhjettyä "Hei, mun silmäthän ei pullahdakkaan pihalle tästä ruuasta".

                                        Oli se kuulemma ihan hyvääkin..

                                        Edit:
                                        Näkyy olevan. Normaalisti vähän nihkeästi syövä pikkuherra haki jo toisen..

                                        Comment


                                          Meillä pikku neiti (4v) sai eilen pikku shokin, kun jätin audin pajalle ja tulin kaverin Sprintterillä kotiin.
                                          Pyysin pikku neitiä vilkasemaan ikkunasta "audia", neiti vilkaisi ja tuli kysymään onko audi pajalla. Vastasin että ei, myin audin ja meillä tuli tuollainen paku, sillä ajellaan tästä eteen päin.
                                          Samointein tuli oikein pettynyt ja surullinen ilme, sekä perään sanat "myy heti audi takaisin, mä halua audin"

                                          Ilkee isi kun tuolla tavoin lastaan kiusaa :)

                                          Comment


                                            Tapahtui tossa eräänä iltana. Olin jo melkein unessa kun 3,5v poikani oli virtaa täynnä ja tokaisi: isi kato mulla on käsi konehuoneessa. Ja niinpä näytti olevan. Mistä lie oppinut. Aamulla nauratti kun muistin.

                                            Comment


                                            • Tämä 6 vuotiaan kummipoikani isä oli ihmetellyt, että mikä ihme on puhkonut peräkärrystä renkaan. Oli sitten sisällä ihmetellyt sitä vaimonsa kanssa ja kummipoikani oli mennyt vähän vaikeaksi ja hänen isä oli kysynyt, että ootko puhkaissu kärrystä kummin? Kummipoika oli vastannut, että oon ollut sisällä, ku se on puhjennut. Siihen äiti oli sanonut, että oon ollu yksin sisällä, että tunnusta pois. Pojan isä oli lähtenyt pihalle ja sanonut, että pitää vissiin soittaa poliisit tutkimaan. Äiti oli myös ottanu puhelimen olohuoneen pöydältä ja sanonut, että pitää vissiin kanssa soittaa poliisit paikalle, jolloin oli kummipojan hermo pettänyt ja loikannu äitinsä jalkoihin itkua tihrustaen ja huutanut: Äiti, ei kyttiä! Ei kyttiä, äiti tänne! Silloin ei ollut enää äitillä pokka pitänyt, vaan oli ruvennut nauramaan ja tilanne oli selvitetty ja tapahtuman kulku oli aika hassu: kummipoikani, naapurinpoika ja kolmas poika olivat saaneet tikkataulusta tikan ja sillä puhkaistu rengas. Mielenkiinnolla odotan ekoja koulupäiviä :)

                                              Comment


                                                Muutamia vuosia sitten kävin vanhimman tytön (silloin ehkä 6v) kanssa hakemassa Audiin kisavanteet yhdeltä ralliharrastajalta. Paluumatkalla tyttö kysyi että mikä auto siellä tallissa oli. Vastasin että ralli-Toyota (F-ryhmäläinen GT Corolla), jota tyttö ihmetteli: "Tojota! Eihän Tojotalla voiteta ralleja. Vaarillakin on Tojota ja se menee näin hitaasti - prut prut prut".

                                                Comment


                                                  Tein aikani kuluksi palapeliä ja tyttö tuli selän taakse kyselemään, siinä iässä kun on. Sitten alkoi tulemaan kommenttia:

                                                  Siinä on tosi paljon paloja. Lopeta jo se tekeminen. Sä et osaa sitä tehdä. Toi sopii tohon. Tosta puuttuu yks palanen.

                                                  Comment


                                                  • Pikkusisko joskus non 3v ikäisenä puhalti ilmapalloon ilmaa ja sattu sitten pallo vähän suusta lipsahtamaan jonka seurauksena tuli pallosta ilmat pihalle. Sisko siihen heti perään tokas et "Mää puhalsin sen takaasin".

                                                    Pikkuveli tossa noin 8v ikäsenä oli mummolassa käymässä. Vaari oli aamulla aikasin katsomassa telkkaria tuvassa ja pikkuveli tuli vessaan käymään mökin viereisestä vierasmajasta. Ei sitten sanonu vaarille tuvassa mitään ja paineli suoraan vaan vessaan. Vaari siihen et "eikös hyviin tapoihin kuuluis sanoa aamulla, että huomenta". Veli siihen vastaamaan "No tottakai, mutta mä sanon huomenta vasta sitten kun mä tuun oikeesti sisälle, nyt mä kavin vaan vessassa".

                                                    Comment


                                                      Tästä on jo pari vuotta aikaa, olin tuon vanhemman koiran kanssa lenkillä. Kyseessä siis lyhytkarvainen rotu ja lenkillä innoissaan vetää häntä pystyssä kaikkien kivojen hajujen perässä. Meän takana käveli nainen pienen pojan kanssa. Kohta kuuluu takaa kauhia räkänauru ja poika kysyy "Äiti, onko koirillaki pylly?" Äiti vastaa vähä nolona, että tottakai pitäähän sitä koirillaki kakata. Poika jatko nauramista vielä pitkään :D Nosti hymyn omillekki huulille :)
                                                      Viimeksi muokannut Audee; 23.3.2011, 12:48.

                                                      Comment


                                                      • Tässä talvella pari jotain alakouluaikäistä tuli kadulla vastaan kun olin koiran kanssa lenkillä. Koiralla on semmonen jussipaidan tyylinen villapaita, niin pojat oli että "kato, duudsonkoira!" :) En korjannu asiaa, mutta onkohan tosiaan niin että nuoremmat luulee tosiaan sen olevan duudsonien keksimä... :/

                                                        Dogi

                                                        Comment


                                                        • Tykkäisitkö enemmän jos ne huutelis "Kato, Juha Mieto-koira!" :D

                                                          Comment


                                                            Tuli tuosta jussi paidasta mieleen eräs netti kirjoitus.
                                                            Silloin kun Korn teki coverin Another brick in the wall, niin jossain irc-galleriassa tms joku teini kommentoi suurin piirtein "toi The wall on tosi hyvä, mutta Pink Floyd on tehnyt siitä tosi paskan coverin"

                                                            Hitusen oli teinillä biisien ilmestymis ajankohdat hakusessa :D

                                                            Ja biisi on siis:

                                                            [ame]http://www.youtube.com/watch?v=xzkiJJ_NkD0[/ame]

                                                            Ei oikein onnistunut linkittäminen niin että olisi ylläoleva -Another brick in the wall- teksti toiminut linkkinä juutuubbiin..

                                                            Comment


                                                              Pink Floyd on tehnyt siitä tosi paskan coverin
                                                              Samanlaista kiroilua oli liikkeellä teiniporukoissa, kun Limp Bizkit teki coverin The Whon kappaleesta Behind The Blue Eyes. Kuuleman mukaan myös Popedan kappaleesta Kannu Vaakunaa on Metallica tehnyt coverin Whiskey In The Jar :)
                                                              Kukaan ei ole sentään väittänyt, että Thin Lizzy olisi tehnyt coverin Metallicasta (vaikka onkin aikoinaan varastanut em. biisin joltain juopoilta kapakasta).

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X