Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
VR6T Audi projekti sai viimein moottoriohjauksen odottelemaan. Maxxecu Race Premium. Sulo Vileen hintaan eli ovh:sta satasia pois fb:n toreilta.
-
Bemskuun tavaraa: tasauspyörästön lukon (torsen), perän laakerit, lambda-anturit yms.
Leave a comment:
-
Eiköhän sillä johonkin turvallisuuteen vedota että ei voi itekseen pärissä...Alkuperäinen kirjoittaja Hezekiel Näytä viestiSe on ihan OK laite, mutta kuka osaisi kertoa miksi liipasinta pitää puristaa koko ajan että kompura käy? Siinä kuitenkin annetaan digitaalisesti painearvo jossa kompura pysähtyy. Eikö se voisi käydä itsekseen siihen asti ettei käyttäjän tarvisi siinä auton vieressä kyykistellä ja kuunnella pörinää?
Leave a comment:
-
Ohjekirjassa lukee että käyttöaika max. 5min jonka jälkeen 5min pois päältä ennen uutta käyttöä.
Leave a comment:
-
Se on ihan OK laite, mutta kuka osaisi kertoa miksi liipasinta pitää puristaa koko ajan että kompura käy? Siinä kuitenkin annetaan digitaalisesti painearvo jossa kompura pysähtyy. Eikö se voisi käydä itsekseen siihen asti ettei käyttäjän tarvisi siinä auton vieressä kyykistellä ja kuunnella pörinää?
Leave a comment:
-
Makitan akkukompressorin, ei tarttee letkua viritellä enää renkaanvaihtohommissa. Kai se on laiskuutta...
Leave a comment:
-
Tilpehööriä jos jonkin moista tullut haalittua tässä viime viikkoina:
- Carlinkit 4.0 langattoman Carplayn mahdollistamiseksi
- 5G modeemi ja liittymä. Pystyy peräkylässäkin surffailemaan ongelmitta
- Lisää keskusmuistia tietokoneeseen. Pystyy jatkossa avaamaan jopa useamman välilehden Chromessa.
- Epos GSP 670 langaton headsetti koneella kyhjöttämiseen.
Aika elektroniikkapainoitteista sälää, mutta katsellaan Audiin osia / uusi Audi sitten keväämmällä.
Leave a comment:
-
Setin "team doorhandlen"-tuotoksia ja uuden sivupeilin kantikkaaseen :)
Leave a comment:
-
Vaihdoin opelin volkkariin. Kerkesihän se olemaan alta 6kk, kun piti palata vag kantaan. Sastamalassa vcds omistajaa, jolta sais jeesiä?
Leave a comment:
-
Sinänsä juu, mutta ajettavuus Seatissa ei vakuuttanut koeajolla. Vähän haettu sporttisuutta alustaan, mutta keskialueella täysin tunnottoman ohjauksen kanssa tuntui aivan liian levottomalta mutkissa. Suoralla tiellä taas tuntui että sitä piti paimentaa ihan koko ajan. Ehkä vähän tottumiskysymyksiä, mutta ei tuntunut hyvältä.
Päädyin sitten universumin tylsimpään vaihtoehtoon Škoda Scalaan, joka oli vähän Seatia paremmin varusteltu ja ajettavuus paljon paremmin tasapainossa.
Leave a comment:
-
Tänään vilkaisinkin sitä Seatin ilmoitusta, olisi sekin ollut varsin hieno paketti.
Leave a comment:
-
Škodan. 18 vuoden Audi-putki katkesi, katsotaan kuinka pitkäksi aikaa.
Leave a comment:
-
Koiran, edellinen kaveri menehtyi marraskuussa. Ilmankaan ei osaa olla.
Leave a comment:
-
Päivän ajelut 992 Carrera S:llä Stuttgrtin ympäristössä. Yllättävän nopea on nykyisin sport chrono -paketilla Carrera S:kin. Tehdas taitaa väittää 3,5 s sataseen ja yli kolmesataa huiput.
Leave a comment:
-
TeroPee, reilu 10% sai vielä tuosta liikkeen hinnasta neuvoteltua pois. Harmi ettei tullut bongattua tuota edellisen omistajan myynti-ilmoitusta.
Mainituista S-line -varuisteista tässä on varustetarran PR-koodeja tulkaten ainoastaan olleet 7Jx17 vanteet ja nahkaiset hallintalaitteet. Kuvittelin istuinosan pituudesta ja sivutuesta, että nuo olisi voineet olla sportit, mutta tarkemmin tutkittuna tosiaan vakiot. Penkkien (ja sivupeilien) lämmitys tästä puuttuu. Jälkiasenteiset madallusjouset tässä on, ja kyyti melko kovaa 15" renkaillakin. Merkinnöistä päätellen FK:n valmisteet. Varustelu on muutenkin paljolti mallia "perus", automaatti-ilmastointi toki löytyy.
Kilometrejä on vähän, ja dokumentointi koko historian ajalta huippuluokkaa. Pientä laittoa on, ja muutamia retrofittejä on tehtävä, mutta kokonaisuutena hieno paketti. Ulkonäkö luultavasti piristyy mukavasti, kun pinta hierotaan kuntoon ja saa tähän jotkin tyyliin sopivat vanteet alle.
Leave a comment:
-
Siisti pikkukakkonen Jyväskylästä. Oli ensin yksityisellä myynnissä selvästi edullisemmin mitä liikkeen pyynti, mutta ei vissiin mennyt kaupaksi. Pienet kilsat ja kiva sisusta.
S-lineä tuossa ei kyllä taida olla kuin merkkien verran. Ratti ja penkit ainakin on pappamallia ja niiden pitäisi olla erilaiset. Alustasta on paha kuvan perusteella sanoa mitään.
S-line -varusteet. Sportfahrwerk, Aluminium-Gussräder (7J×17) im Neun-Speichen-Design, Sportsitze vorn, Lendenwirbelstütze vorn, Sportlenkrad, Bedienelemente in Leder
Aika tarkkaan kaksi vuotta sitten myin oman A2 1.6 FSI:n ja oon kyttäillyt tulisiko se uudelleen myyntiin. Vielä ei ole näkynyt.
Leave a comment:
-
-
Hyvin palvellut 3B Passat tuli tiensä päähän ja liityin takaisin Audi-kantaan tuon A3 1.4TFSI:n parissa. Nelivetoa tulee kyllä varsinkin näin talvella ikävä, mutta ehkä tuo ajotyylikin hieman rauhoittuu, kun ei tarvitse "leikkiä"... Eikä käyttökulujen suunnilleen puolittuminenkaan haittaa.
Leave a comment:
-
Q7 Hyrpidi vaimolle kauppakassiksi (no oikei, se osti sen omilla rahoilla..)
Leave a comment:
-
-
Paras esimerkki miten polttimoiden vaihto eskaloituu. Lompakkosi käy sääliksi.
Leave a comment:
-
Syksyn pimeät ja märät kelit tulee niin laitoin lichtexistä tulemaan uudet xenonpolttimet skodaan. Totesin että konehuoneen kautta ei pääse vaihtamaan, tarvii sisälokarit irrottaa tai ainakin etureunastaan raottaa että pääsee umpion huoltoluukkuun käsiksi. No eipä tuossa sinänsä iso murhe ole kun ei niitä nyt tarvi vaihtaa kun tyyliin kerran tai kaksi koko auton elinaikana. Vaan siinä kun nosturilla on niin hyvä todeta että kesärenkaatkin on koko lailla loppuun nautittu, sai laittaa sellaisetkin tilaukseen. Ja kun auto on nosturilla niin sama laittaa talvirenkaat jo alle tässä kohtaa ettei tartte moneen kertaan nostella eestaas mutta kun ei viitti rapinaa kuunnella yhtään ylimääräistä niin ajampa sitten Cayennella tässä pari viikkoa. Paitsi että sehän tarvii muuten uuden akun. Saa semmosenkin hankkia.
Olis vaan tarvinnu ajaa niillä alkuperäisillä 6v vanhoilla himmeillä valoilla...
Leave a comment:
-
Syylärin SL:ään ja uudet suuttimet rapsakkaan. Syyläristä katkesi ylävesiletkun lähtö jonka patentoin laittamalla metalliputken pätkän epoksilla lähdön sisään. Hyvinhän tuo kesti sen ajan kun odotteli uutta. Uudessa onkin jo tehtaalla laitettu metalliholkki.
Leave a comment:
-
Painoin eilen Amexin laulamaan, kun ostin itelleni joululahjaa, ns. hokireissu parhaassa seurassa, eli itekseen, joulukuun alussa katsomaan Laineen Patua ja Kassu Kapasta. Samana viikonloppuna Columbukseen ja Pittsburghiin NHL-matsiin. On ollut suunnitelmissa jo jonkin aikaa, kun kaupunkien välimatka on n. 100 mailia, niin lennot yhteen ja sit autolla käydä kattoon toinen. Näistä tulee sit areenat 15 ja 16, joissa oon käynyt kattomassa hyvää hokia. Projekti etenee.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ei ole, vielä :)
Pinnoitus C8:iin Mudfixiltä oli omalla hankintalistalla.
Leave a comment:

Leave a comment: