4L tuo on, ei vielä riittänyt rahat mieleiseen 4M:ään. Tuo on vuodelta 2011 ja todennäköisesti kulutus ei ole ainakaan vähemmän mitä se oli edellisellä Q7:lla.
4M hybridinä oli joskus ostoslistalla, mutta jännitti liikaa se alkupään tekniikka ja erityisesti paikallisen maahantuojan asenne mahdollisten isojen ja kalliiden korjausten kustannusjaosta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
Onko mitä vuosikertaa tuo vol2? 4M-korinen kuitenkin? Vois joskus tehdä vertailua hyrpidin ja kasin välillä ihan mielenkiinnosta, että mikä on pitkä ajan kulutus, paperilla noilla kuitenkin tehot/väännöt taitaapi olla suht lähellä toisiaan... reilu puoli vuotta kesäkuun lopussa ja 13,5tkm ajettuna, niin keskikulutus apista katottuna ollut 5,3l ja 12,6kwh/100km meillä. Aika paljon pitkää ajoa tuossa, mikä "rumentaa" polttoainekulutusta
Leave a comment:
-
Iski Sulo Vilen, halvalla Electroluxin robotti-imurin, laivalta tarttui mukaan Hugo Bossin hajuja.
Leave a comment:
-
-
Aiemmin keväällä päivitin Passatin Touaregiin, kun osui sopivilla varusteilla ja värityksillä kohdalle. Omaan käteen tuntuu Tukkireki Passattia mukavammalta arkiajojen suorittamiseen.
Ja äskettäin tuli tilattua myös uus polkupyörä. Canyonin Grand Canyon, jos sillä innostuis vähän metsäpoluillakin poikkeamaan.
Leave a comment:
-
Pieneksi projektiksi Kona Humuhumun eli single-speed polkupyörän. Parit osat tuli myös tilattua, jos saan pyörän haluamaani kuntoon.
Leave a comment:
-
D3 A8L:n , alkaa orastava keski-iänkriisi pukata päälle, kun TT ei vain enää tunnu sopivaksi autoksi jokapäiväiseen ajoon...
- Likes 1
Leave a comment:
-
VR6T Audi projekti sai viimein moottoriohjauksen odottelemaan. Maxxecu Race Premium. Sulo Vileen hintaan eli ovh:sta satasia pois fb:n toreilta.
Leave a comment:
-
Bemskuun tavaraa: tasauspyörästön lukon (torsen), perän laakerit, lambda-anturit yms.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hezekiel Näytä viestiSe on ihan OK laite, mutta kuka osaisi kertoa miksi liipasinta pitää puristaa koko ajan että kompura käy? Siinä kuitenkin annetaan digitaalisesti painearvo jossa kompura pysähtyy. Eikö se voisi käydä itsekseen siihen asti ettei käyttäjän tarvisi siinä auton vieressä kyykistellä ja kuunnella pörinää?
Leave a comment:
-
Ohjekirjassa lukee että käyttöaika max. 5min jonka jälkeen 5min pois päältä ennen uutta käyttöä.
Leave a comment:
-
Se on ihan OK laite, mutta kuka osaisi kertoa miksi liipasinta pitää puristaa koko ajan että kompura käy? Siinä kuitenkin annetaan digitaalisesti painearvo jossa kompura pysähtyy. Eikö se voisi käydä itsekseen siihen asti ettei käyttäjän tarvisi siinä auton vieressä kyykistellä ja kuunnella pörinää?
Leave a comment:
-
Makitan akkukompressorin, ei tarttee letkua viritellä enää renkaanvaihtohommissa. Kai se on laiskuutta...
Leave a comment:
-
Tilpehööriä jos jonkin moista tullut haalittua tässä viime viikkoina:
- Carlinkit 4.0 langattoman Carplayn mahdollistamiseksi
- 5G modeemi ja liittymä. Pystyy peräkylässäkin surffailemaan ongelmitta
- Lisää keskusmuistia tietokoneeseen. Pystyy jatkossa avaamaan jopa useamman välilehden Chromessa.
- Epos GSP 670 langaton headsetti koneella kyhjöttämiseen.
Aika elektroniikkapainoitteista sälää, mutta katsellaan Audiin osia / uusi Audi sitten keväämmällä.
Leave a comment:
-
Setin "team doorhandlen"-tuotoksia ja uuden sivupeilin kantikkaaseen :)
Leave a comment:
-
Vaihdoin opelin volkkariin. Kerkesihän se olemaan alta 6kk, kun piti palata vag kantaan. Sastamalassa vcds omistajaa, jolta sais jeesiä?
Leave a comment:
-
Sinänsä juu, mutta ajettavuus Seatissa ei vakuuttanut koeajolla. Vähän haettu sporttisuutta alustaan, mutta keskialueella täysin tunnottoman ohjauksen kanssa tuntui aivan liian levottomalta mutkissa. Suoralla tiellä taas tuntui että sitä piti paimentaa ihan koko ajan. Ehkä vähän tottumiskysymyksiä, mutta ei tuntunut hyvältä.
Päädyin sitten universumin tylsimpään vaihtoehtoon Škoda Scalaan, joka oli vähän Seatia paremmin varusteltu ja ajettavuus paljon paremmin tasapainossa.
Leave a comment:
-
Tänään vilkaisinkin sitä Seatin ilmoitusta, olisi sekin ollut varsin hieno paketti.
Leave a comment:
-
Škodan. 18 vuoden Audi-putki katkesi, katsotaan kuinka pitkäksi aikaa.
Leave a comment:
-
Koiran, edellinen kaveri menehtyi marraskuussa. Ilmankaan ei osaa olla.
Leave a comment:
-
Päivän ajelut 992 Carrera S:llä Stuttgrtin ympäristössä. Yllättävän nopea on nykyisin sport chrono -paketilla Carrera S:kin. Tehdas taitaa väittää 3,5 s sataseen ja yli kolmesataa huiput.
Leave a comment:
-
TeroPee, reilu 10% sai vielä tuosta liikkeen hinnasta neuvoteltua pois. Harmi ettei tullut bongattua tuota edellisen omistajan myynti-ilmoitusta.
Mainituista S-line -varuisteista tässä on varustetarran PR-koodeja tulkaten ainoastaan olleet 7Jx17 vanteet ja nahkaiset hallintalaitteet. Kuvittelin istuinosan pituudesta ja sivutuesta, että nuo olisi voineet olla sportit, mutta tarkemmin tutkittuna tosiaan vakiot. Penkkien (ja sivupeilien) lämmitys tästä puuttuu. Jälkiasenteiset madallusjouset tässä on, ja kyyti melko kovaa 15" renkaillakin. Merkinnöistä päätellen FK:n valmisteet. Varustelu on muutenkin paljolti mallia "perus", automaatti-ilmastointi toki löytyy.
Kilometrejä on vähän, ja dokumentointi koko historian ajalta huippuluokkaa. Pientä laittoa on, ja muutamia retrofittejä on tehtävä, mutta kokonaisuutena hieno paketti. Ulkonäkö luultavasti piristyy mukavasti, kun pinta hierotaan kuntoon ja saa tähän jotkin tyyliin sopivat vanteet alle.
Leave a comment:
-
Siisti pikkukakkonen Jyväskylästä. Oli ensin yksityisellä myynnissä selvästi edullisemmin mitä liikkeen pyynti, mutta ei vissiin mennyt kaupaksi. Pienet kilsat ja kiva sisusta.
S-lineä tuossa ei kyllä taida olla kuin merkkien verran. Ratti ja penkit ainakin on pappamallia ja niiden pitäisi olla erilaiset. Alustasta on paha kuvan perusteella sanoa mitään.
S-line -varusteet. Sportfahrwerk, Aluminium-Gussräder (7J×17) im Neun-Speichen-Design, Sportsitze vorn, Lendenwirbelstütze vorn, Sportlenkrad, Bedienelemente in Leder
Aika tarkkaan kaksi vuotta sitten myin oman A2 1.6 FSI:n ja oon kyttäillyt tulisiko se uudelleen myyntiin. Vielä ei ole näkynyt.
Leave a comment:
-
-
Hyvin palvellut 3B Passat tuli tiensä päähän ja liityin takaisin Audi-kantaan tuon A3 1.4TFSI:n parissa. Nelivetoa tulee kyllä varsinkin näin talvella ikävä, mutta ehkä tuo ajotyylikin hieman rauhoittuu, kun ei tarvitse "leikkiä"... Eikä käyttökulujen suunnilleen puolittuminenkaan haittaa.
Leave a comment:
Leave a comment: