Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitä ostit itsellesi viimeksi?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • TeroPee
    vastasi
    Kuuauto vol2.

    Leave a comment:


  • JPohja
    vastasi
    Jaguarin.

    Leave a comment:


  • Drunkenmunky
    vastasi
    Iski Sulo Vilen, halvalla Electroluxin robotti-imurin, laivalta tarttui mukaan Hugo Bossin hajuja.

    Leave a comment:


  • KooPee78
    vastasi
    Kevään mittaan ostettu Audi RS3 sedaniin vm. 2018 :
    - HPerformance dogbone
    - H&R paremmat vakaajat (eteen/taakse)
    - HEL Performance teräspunos jarruletkut
    - Ferodo-racing DS Performance jarrupalat
    - VHW front bumper winglets
    - Carbon Imports V. 2 takasiipi
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Henksa
    vastasi
    Aiemmin keväällä päivitin Passatin Touaregiin, kun osui sopivilla varusteilla ja värityksillä kohdalle. Omaan käteen tuntuu Tukkireki Passattia mukavammalta arkiajojen suorittamiseen.
    Ja äskettäin tuli tilattua myös uus polkupyörä. Canyonin Grand Canyon, jos sillä innostuis vähän metsäpoluillakin poikkeamaan.

    Leave a comment:


  • JayL
    vastasi
    Pieneksi projektiksi Kona Humuhumun eli single-speed polkupyörän. Parit osat tuli myös tilattua, jos saan pyörän haluamaani kuntoon.

    Leave a comment:


  • J-M Koopikka
    vastasi
    D3 A8L:n , alkaa orastava keski-iänkriisi pukata päälle, kun TT ei vain enää tunnu sopivaksi autoksi jokapäiväiseen ajoon...

    Leave a comment:


  • VWarre-00
    vastasi
    VR6T Audi projekti sai viimein moottoriohjauksen odottelemaan. Maxxecu Race Premium. Sulo Vileen hintaan eli ovh:sta satasia pois fb:n toreilta.

    Leave a comment:


  • pv
    vastasi
    Bemskuun tavaraa: tasauspyörästön lukon (torsen), perän laakerit, lambda-anturit yms.

    Leave a comment:


  • VWarre-00
    vastasi
    18" Avukset sataseen.

    Leave a comment:


  • Zeronine
    vastasi
    Tsekkiläisen vedenkeittimen

    Leave a comment:


  • makes70
    vastasi
    Alkuperäinen kirjoittaja Hezekiel Näytä viesti
    Se on ihan OK laite, mutta kuka osaisi kertoa miksi liipasinta pitää puristaa koko ajan että kompura käy? Siinä kuitenkin annetaan digitaalisesti painearvo jossa kompura pysähtyy. Eikö se voisi käydä itsekseen siihen asti ettei käyttäjän tarvisi siinä auton vieressä kyykistellä ja kuunnella pörinää?
    Eiköhän sillä johonkin turvallisuuteen vedota että ei voi itekseen pärissä...

    Leave a comment:


  • andre_
    vastasi
    Ohjekirjassa lukee että käyttöaika max. 5min jonka jälkeen 5min pois päältä ennen uutta käyttöä.

    Leave a comment:


  • Hezekiel
    vastasi
    Se on ihan OK laite, mutta kuka osaisi kertoa miksi liipasinta pitää puristaa koko ajan että kompura käy? Siinä kuitenkin annetaan digitaalisesti painearvo jossa kompura pysähtyy. Eikö se voisi käydä itsekseen siihen asti ettei käyttäjän tarvisi siinä auton vieressä kyykistellä ja kuunnella pörinää?

    Leave a comment:


  • makes70
    vastasi
    Makitan akkukompressorin, ei tarttee letkua viritellä enää renkaanvaihtohommissa. Kai se on laiskuutta...

    Leave a comment:


  • pbablo
    vastasi
    Tilpehööriä jos jonkin moista tullut haalittua tässä viime viikkoina:

    - Carlinkit 4.0 langattoman Carplayn mahdollistamiseksi
    - 5G modeemi ja liittymä. Pystyy peräkylässäkin surffailemaan ongelmitta
    - Lisää keskusmuistia tietokoneeseen. Pystyy jatkossa avaamaan jopa useamman välilehden Chromessa.
    - Epos GSP 670 langaton headsetti koneella kyhjöttämiseen.

    Aika elektroniikkapainoitteista sälää, mutta katsellaan Audiin osia / uusi Audi sitten keväämmällä.

    Leave a comment:


  • J-M Koopikka
    vastasi
    Setin "team doorhandlen"-tuotoksia ja uuden sivupeilin kantikkaaseen :)

    Leave a comment:


  • hopsis
    vastasi
    Mulla on ainakin.

    Leave a comment:


  • TomVi
    vastasi
    Vaihdoin opelin volkkariin. Kerkesihän se olemaan alta 6kk, kun piti palata vag kantaan. Sastamalassa vcds omistajaa, jolta sais jeesiä?

    Leave a comment:


  • Wezq-Ape
    vastasi
    Sinänsä juu, mutta ajettavuus Seatissa ei vakuuttanut koeajolla. Vähän haettu sporttisuutta alustaan, mutta keskialueella täysin tunnottoman ohjauksen kanssa tuntui aivan liian levottomalta mutkissa. Suoralla tiellä taas tuntui että sitä piti paimentaa ihan koko ajan. Ehkä vähän tottumiskysymyksiä, mutta ei tuntunut hyvältä.

    Päädyin sitten universumin tylsimpään vaihtoehtoon Škoda Scalaan, joka oli vähän Seatia paremmin varusteltu ja ajettavuus paljon paremmin tasapainossa.

    Leave a comment:


  • Styroks
    vastasi
    Tänään vilkaisinkin sitä Seatin ilmoitusta, olisi sekin ollut varsin hieno paketti.

    Leave a comment:


  • Wezq-Ape
    vastasi
    Škodan. 18 vuoden Audi-putki katkesi, katsotaan kuinka pitkäksi aikaa.

    Leave a comment:


  • Drunkenmunky
    vastasi
    Koiran, edellinen kaveri menehtyi marraskuussa. Ilmankaan ei osaa olla.

    Leave a comment:


  • Kraftwerk
    vastasi
    Päivän ajelut 992 Carrera S:llä Stuttgrtin ympäristössä. Yllättävän nopea on nykyisin sport chrono -paketilla Carrera S:kin. Tehdas taitaa väittää 3,5 s sataseen ja yli kolmesataa huiput.

    Leave a comment:


  • alpi
    vastasi
    TeroPee, reilu 10% sai vielä tuosta liikkeen hinnasta neuvoteltua pois. Harmi ettei tullut bongattua tuota edellisen omistajan myynti-ilmoitusta.

    Mainituista S-line -varuisteista tässä on varustetarran PR-koodeja tulkaten ainoastaan olleet 7Jx17 vanteet ja nahkaiset hallintalaitteet. Kuvittelin istuinosan pituudesta ja sivutuesta, että nuo olisi voineet olla sportit, mutta tarkemmin tutkittuna tosiaan vakiot. Penkkien (ja sivupeilien) lämmitys tästä puuttuu. Jälkiasenteiset madallusjouset tässä on, ja kyyti melko kovaa 15" renkaillakin. Merkinnöistä päätellen FK:n valmisteet. Varustelu on muutenkin paljolti mallia "perus", automaatti-ilmastointi toki löytyy.

    Kilometrejä on vähän, ja dokumentointi koko historian ajalta huippuluokkaa. Pientä laittoa on, ja muutamia retrofittejä on tehtävä, mutta kokonaisuutena hieno paketti. Ulkonäkö luultavasti piristyy mukavasti, kun pinta hierotaan kuntoon ja saa tähän jotkin tyyliin sopivat vanteet alle.

    Leave a comment:


  • TeroPee
    vastasi
    Siisti pikkukakkonen Jyväskylästä. Oli ensin yksityisellä myynnissä selvästi edullisemmin mitä liikkeen pyynti, mutta ei vissiin mennyt kaupaksi. Pienet kilsat ja kiva sisusta.

    ​​​​​​S-lineä tuossa ei kyllä taida olla kuin merkkien verran. Ratti ja penkit ainakin on pappamallia ja niiden pitäisi olla erilaiset. Alustasta on paha kuvan perusteella sanoa mitään.

    S-line -varusteet. Sportfahrwerk, Aluminium-Gussräder (7J×17) im Neun-Speichen-Design, Sportsitze vorn, Lendenwirbelstütze vorn, Sportlenkrad, Bedienelemente in Leder

    Aika tarkkaan kaksi vuotta sitten myin oman A2 1.6 FSI:n ja oon kyttäillyt tulisiko se uudelleen myyntiin. Vielä ei ole näkynyt.

    Leave a comment:


  • alpi
    vastasi
    Azurblau A2 1.6FSI S-line tuli hankittua kakkosauton virkaa ajamaan, kun tällainen aarre osui tutkaan :)

    Ainoat (löydetyt) viat on katkennut huoltoluukun avausvaijeri ja tuulilasin halkeama, muuten vaikuttaa varsin siistikuntoiselta yksilöltä.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • T.Hell
    vastasi
    Hyvin palvellut 3B Passat tuli tiensä päähän ja liityin takaisin Audi-kantaan tuon A3 1.4TFSI:n parissa. Nelivetoa tulee kyllä varsinkin näin talvella ikävä, mutta ehkä tuo ajotyylikin hieman rauhoittuu, kun ei tarvitse "leikkiä"... Eikä käyttökulujen suunnilleen puolittuminenkaan haittaa.

    Leave a comment:


  • SS4
    vastasi
    Lumilingon a 2000€

    Leave a comment:


  • J-M Koopikka
    vastasi
    Q7 Hyrpidi vaimolle kauppakassiksi (no oikei, se osti sen omilla rahoilla..)

    Leave a comment:

Working...
X