Kenes musta ledikeulanen RS6 avant oli Tiistaina JetTeknon pihalla n. klo 11 aikaan?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
kuvaus sopii aika tarkalleen meikäläiseen :) moro vaan!Alkuperäinen kirjoittaja zanzas Näytä viestiKouvolassa Salen pihalla tummansininen B6 farkku. Klubin rekisterinympärykset ja Mustat Bbs CH:t, komia oli.
Comment
-
Viime viikolta muutamat bongaukset 25.7 klo: 16:10 Lappeenrannassa hopee a4 b6 avant rek: JHM-***. Aluset olivat muistaakseni edessä ja takana. Tuijottelin jonkun aikaa valoissa viereisestä v70:stä volvosta. Toinen bongaus tuli lauantaina 28.7 illalla Kotkan Meripäivillä tumman hopea/harmaa a3, aluset näytti ainakin olevan takana. Olit parkkeerannut audin tien viereen parkkipaikalle kantasatamaan.
Comment
-
Perjantaina nurmijärven s-marketista poistui hopea b5 S4, mustilla vanteilla, tupla tupla putkilla ;) ja sopivalla korkeudella. Kuolasin sitä siinä ulko-oven läheisyydessä, enkä tajunnut kättä nostaa. Kivasti murisi kun siittä ohi livuit :)
Maanantaina oli hyvinkään audin pihassa, heti ulko-oven vieressä musta B7?
klubi tunnuksin. Koitin kooklesta kattoa tota korityyppiä, mutta kun en ihan sata varmaksi muista näkemääni :)
Comment
-
Nyt tuli huti, ei ole ollut asiaa tuolla päin. ;)Suurmetsäntiellä ehkä viiden aikoihin olin havaitsevani punaisen vanhemman Audin kilvenalusella (lähinnä tuli quattro20v-nimimerkki mieleen). Tais kuskilla olla ikkunakin auki.
Comment
-
Ei sitä joka kerta voi osua :) Komea oli auto jokatapauksessa :)Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiNyt tuli huti, ei ole ollut asiaa tuolla päin. ;)
Comment
-
Oli hyvinkin komias tuo sinun ässäsi. Ekaa kertaa näin sinut Vehmaisissa päin.Alkuperäinen kirjoittaja vvuori Näytä viestiTöistähän sitä lähdössä, en kyllä siinä tilanteessa tunnistanut tarkasti kuka siellä heiluttelee mutta tajusin kyllä kotimatkalla kenestä kulkinetta päivittäneestä olikin kyse :D!
Comment
-
En ollut tällä kertaa minä, viimeksi tiistaina olen suhaillut sillä suunnalla :)Alkuperäinen kirjoittaja Ukkopaha Näytä viestiKääntyikö angran ässä Äänekoskelle hetki sitten? Itse lähdin Volvolla kiihdyttämään 4-tielle ja joku musta S4 tuli vastaan.
Comment
-
Minun vanha auto. Lähti uudelle omistajalle Kokkolaan.Alkuperäinen kirjoittaja -03 tq Näytä viestieilen kalajoen abc:ltä bongasin siniharmaan b6 farkun. Kromikuoret, tummat lasit, s-line, tummaa ja kiillotettua tiheäpuolaista vannetta.
Comment

Comment