No, kyllä maailmaan niitäkin mahtuu jotka kuvittelevat että R8 muuttuu nopeammaksi lisäämällä ässän perään ;).

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Vieras
 - 

Juu mun audihan se siellä majaili.. kun hommissa olin eilen jeesailee setää.. :D Et tuonu audii pesulle :P?Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiTuli käytyä ruoholahdessa kuntotarkastuksessa kun ei jaksa edes lukea acfää. Parkkihallissa oli sitten musta R8, uudehko S8 ja vaikka muuta audia. Sekä ilmeisesti metisiii:n punainen B6:nen carwashin kohdalla. Hieno peli, dope ja espoff-tarrat ja kaikki.
Comment
 - 

Kai se on kohta pakko tuoda ainakin toinen.Alkuperäinen kirjoittaja meitsiii Näytä viestiJuu mun audihan se siellä majaili.. kun hommissa olin eilen jeesailee setää.. :D Et tuonu audii pesulle :P?
Comment
 - 

Kiireinen mustan A8:n (D3) kuljettaja Nunnanlahdessa. Ohitti minut reilu kilometri ennen Tulikiveä ja kääntyi sitten Tulikiven pihaan. Ei sillä etteikö minua ohittaa saisi vaikka ajoinkin kuorma-autolla vähän yli 80km/h 80 alueella. Saavutettu hyöty vaan oli ehkä 3 sekunnin luokkaa.
Comment
 - 

Hep, minähän se duuniin menossa. Erotit sentään värin vaikka autoa ei ole pesty ihan viimeaikoina.Alkuperäinen kirjoittaja OzkuHieman kl 7.30 jälkeen pasilassa Ratamestarinkadulla edessäni huomasin punaisen (tumma) A4 B8 avantin klubikilvenalusilla.. ken tunnustaa itsekseen? :)
Aika tuima oli autosi ilme, kun musta keula jossa ne ledinauhat valoissa ;-)
Eilen Turun motarilla ennen Veikkolaa(Turun suuntaan) ohitin mustan B6:n klubitarra ikkunassa n.15 jälkeen. Kukahan oli liikkeessä?
Comment
 - 

Joo huomasin kyllä että pesu ois tarpeen (niin olisi omassakin) :) kilvenalusenkin hokasin vasta liikenneympyrässä. Ja onhan tuommoinen tuima ilme oltava.Alkuperäinen kirjoittaja jronkainenHep, minähän se duuniin menossa. Erotit sentään värin vaikka autoa ei ole pesty ihan viimeaikoina.
Aika tuima oli autosi ilme, kun musta keula jossa ne ledinauhat valoissa ;-)
Comment
 - 

Puolavikainen Lambo...Alkuperäinen kirjoittaja mj Näytä viestiValkoinen avo R8 tuli hinausauton lavalla vastaan, tuusulantiellä Tammiston kohdalla 08:50.
Valkoinen, matala A5 SB äsken Pitskun mäkin kulmilla.
Comment
 - 

Kyl se pikkase erottuu massast jo :) Mutta kyllä sen sinunkin erottaa hyvin :)Alkuperäinen kirjoittaja hapelton1 Näytä viestitunnustan :) Kävin vähän hakemassa vanteiden kiillotustarvikkeita. Autosi erottuu hyvin tavallisesta massasta.Viimeksi muokannut meitsiii; 30.3.2012, 00:12.
Comment
 - 

Jos en nyt ihan väärin tulkitse, niin eilen bongasin tv:ssä Teknarissa jonkun klubilaisen, jolle oli arpaonni ollut myötä. Jones nimellä taitaa kirjoitella täällä. En toki tunne kyseistä kaveria, mutta pipo paljasti :) Onnea vaan.
http://www.teknari.fi/2012/03/teknar...usen-koulussa/
Comment
 - 

Juu olin, minä mitään taaskaan huomannu..
E: sinäkös se sitä suodatinavainta tms. siinä kassalla kyselit?
Comment
 - 

Kävit sittarissa ostoksilla :PAlkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiMinähän se juu, melkonen taistelu oli sen suodattimen kanssa...
Comment

Comment