Alkuperäinen kirjoittaja KatriT

Näytä viesti

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Noo seniin nöpönuukaa oo :) Oli pakko täräyttää oma katiska siihen viereen :DAlkuperäinen kirjoittaja Lape Näytä viestiEn tunnusta omistavani tuollaista, mutta LOG -kilpinen musta Audini seisoi kyllä Lahdesjärven ABC:n pihassa mainittuun aikaan. ;)
ps. eikö kannattais jo vaihtaa renkaat? ;)
Comment
 - 

Kävin siellä vasta maanantaina hakemassa arpakuulerin ja pleikan joten joku muu oli. Mulla on vain etulasissa audiclubin reissutarrat.Olikohan Ola tuolla verkkokaupan avajaisissa? Itse käväsin vain parkkipaikalla pyörähtämässä.
Tarkempia tuntumoerkkejä siis torsen inside tarra sekä clubitarra
Comment
 - 

Ok. Tuossa kyseisessä yksilössä oli niissä pikku takakolmiolaseissa nuo kyseiset tarrat. Kuka lie ollut.Alkuperäinen kirjoittaja ola Näytä viestiKävin siellä vasta maanantaina hakemassa arpakuulerin ja pleikan joten joku muu oli. Mulla on vain etulasissa audiclubin reissutarrat.
Comment
 - 

Tänä aamuna kävi kyllä mielessä, kun katsoin ikkunasta pihalle... Renkaat vaan ovat rengashotellissa ja ei millään anna aika periksi ehtiä sinne aukioloaikaan. No, onneksi enimmät ajot voi hoidella tuolla Aakkosella, niin saa konsonantti rauhassa odotella talvitassuja.Noo seniin nöpönuukaa oo :) Oli pakko täräyttää oma katiska siihen viereen :D
ps. eikö kannattais jo vaihtaa renkaat? ;)
Comment
 - 

Ainaki jonkun kuorma-auton ohi taisin ajaa just ennen sitä ramppia, sen ratissako olit? Olin menossa ostamaan saunaan ämyreitä :)Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viestiOlikos se oopee kun "kiilasi" mun eteen ennen Kempeleen ramppia tuossa 11 kulmilla?
Comment
 - 

Ja ketkäs kaikki oli nauttimassa nelivedon riemuista tuossa pari tuntia sitten joensuun tokmannin/motonetin parkki paikalla. Äkkiseltään bongasin ainakin neljä - kylki edellä kulkenutta - audia :D
Comment
 - 

Sillähän minä. Biltemastako hommasit?Alkuperäinen kirjoittaja oopee Näytä viestiAinaki jonkun kuorma-auton ohi taisin ajaa just ennen sitä ramppia, sen ratissako olit? Olin menossa ostamaan saunaan ämyreitä :)
Comment
 - 

Joo sieltä. Muutaman kympin venekaiuttimet ostin kokeeksi, eipähän ahista jos sattuu mykäksi menemään. :)Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viestiSillähän minä. Biltemastako hommasit?
Comment
 - 

Joo siitähän sitä tulee kotiinpäin ajeltua päivittäin. Itse ajan yleensä niin ajatuksissa, että tulee nähtyä muita vähän heikosti ;)Quattro_4: Spadde bongattu maanantaina lappeenrannan simolantien nesteen liikennevaloissa iltapäivästä. Samassa paikassa myös klo 14 aikaan musta rs2 valkoiseksi maalatuilla orig.vanteilla..
Comment
 - 

http://www.nettiauto.com/audi/a4/4245609 Onkohan joku paikallinen ostanu tuon? Näky tuossa äsken ajelevan kylillä...
Comment
 - 

Ei se kieltämättä omaakaan silmää hivele. Mutta jokainen tyylillään...Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiAikamoinen helmi.
Haluaisin paalata.
Comment
 - 

Comment