Siisti valkoinen b4 koppanen kasikymppinen tuli vastaan Limingantiellä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Minkämaan kilvet?Alkuperäinen kirjoittaja julle Näytä viestiTuossa aamulla ajeltiin b5 RS4 kanssa lähes rinta rinnan tuiran valoissa Merikosken silloille päin. Perässä luki 1.8t :O).
Tai sitten olin vain erittäin uninen ja tyhymä.
Comment
-
Meistä tuo nätimpi piipahti noilla kulmilla.Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiÄsken oli Vuorikadun filmdownin edessä parkissa hopea mk1 a3 klubikilvilla. Kukas?
Comment
-
-
Olikos joku täältä tuossa neljän puol viiden välillä kun tuli hopeisella b6 avantilla vastaan (s-line tai saattoi olla ässä ja alla jotain leveää ja kiiltävää ja lipallista) itiksessä itäväylää idästäpäin ja jatkoi suoraan mä olin kääntymässä kehälle länteenpäin. Kuskilla ainakin pää kääntyi - sama itsellä :)
Comment
-
Olikohan tämä? http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...postcount=7605Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiHarmaa RS4 (b5) farkku oli aamusella Pohjois Espalla. Vaikuttaako kenties täällä?
Itsekin bongasin eilen uudelleen Svenska Teaternin edestä...
Comment
-
Tunnustan, tuli käytyä maakuntamatkailulla.Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiEilen shampanjan, tms. värinen B6 Avant sumuvalot päällä ja kuski käpälä pystyssä. En tunnistanut näin äkkiseltään.
Comment
-
Jeps!Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiOlikos joku täältä tuossa neljän puol viiden välillä kun tuli hopeisella b6 avantilla vastaan (s-line tai saattoi olla ässä ja alla jotain leveää ja kiiltävää ja lipallista) itiksessä itäväylää idästäpäin ja jatkoi suoraan mä olin kääntymässä kehälle länteenpäin. Kuskilla ainakin pää kääntyi - sama itsellä :)
Autosi pisti silmään jo pitkältä, siisti peli! :)
Comment
-
Eipä tullut rekkaria katottua. Mutta samoilla kordinaateilla kuitenkin.. Liekö ollut sama RiSa kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiOlikohan tämä? http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...postcount=7605
Itsekin bongasin eilen uudelleen Svenska Teaternin edestä...
Ja sattuikohan Sami kurvaaman tuosta Vuosaaren mäkkärin liittymästä tuossa neljän paikkeilla? Ainakin hyvin samanlainen RS2 siitä kurvasi.
Comment
-
Meikäläisen kulkinehan se siellä oli parkissa. Alberga Buiness Parkin ensimmäisen talon kiinteistöautomaatio on siellä työn alla.Alkuperäinen kirjoittaja vilik Näytä viestiÄsken töihin tullessa valkoinen B8 A4 avantti mustilla BBS:n näköisillä vanteilla ja klubi-kilven alusella Alberganesplanadin päässä parkissa.
Comment
-
Itse olin tuon kanssa rinnakkain läntisen terveysaseman valoissa tiistaina. itse menossa Halikon suuntaan ja tuo R8 menossa vasemmalle Anttila / Plaza suuntaan. Vissiin Muurlassa vaikuttaa myös toinen R8?Alkuperäinen kirjoittaja A6tonen Näytä viestiMusta R8 seitsemän aikoihin illalla Salossa, kääntyi Plazan uuden puolen parkkihalliin.
Comment
-
Kaveri asuu tai pikemminkin asui Suolopintiellä ja siellä kertaalleen valkoiseen tuollaisen R8 näin.. Kertoi sen siellä nähneensä ennenkin. Tästä olettamus.Alkuperäinen kirjoittaja A6tonen Näytä viestiEn ole kyllä Muurlassa bongannut sellaista, enkä tiedä ketään kenellä moinen olisi.
Comment

Comment