Alkuperäinen kirjoittaja mh03

Näytä viesti

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

- 

Pienellä viiveellä vastaan, mutta hyvin mahdollisesti se olin minä, kun asun latokaskessa :) Ja rekkarikin täsmää. Ajeletko punaisella B6 sedanilla, jossa ässän maski, devil's eyesit ja jotkut ~18" kesävanteet? Jos tuo luulemani on teikäläisen auto, niin olen nähnyt sut monesti täällä Espoossa ja ihastellutkin. Nätti peli :)Alkuperäinen kirjoittaja hapelton1 Näytä viestiHopeinen Audi B5 bongattu äsken kaskitiellä. Rekkarin loppuosa 246. Ajelin perässäsi B6 audilla. Oli ensimmäinen kilventausta, jonka olen nähnyt kahden vuoden bongaus session aikana.
Comment
 - 

Viime viikolla musta R8 kotimaan kilvissä tuli Myllypuron ED-Stationille. Tarjosin vaihtoa A6 Avantiin, perusteena huomattavasti monipuolisempi käytettävyys, mutta ainakaan sillä kertaa ei vaihto onnistunut. Oli tosin se budjettimalli V8:lla, etten olisi siinä netonnut kuin pari sylinteriä lisää.Alkuperäinen kirjoittaja TatuS Näytä viestiMusta R8 niin ikään pyyhäls Mankkaalla kohti Tapiolaa tänään.
Comment
 - 

- 

Comment
 - 

Naapurihallin pihasta lähti "pyörien" A8, Riksun tavara aukiolla. Piti itekki seurata jälkiä puoli tuntia jälkikäteen ;)
Comment

Comment