Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • -> A6tonen, olin tuona ajankohtana lentokoneessa Taiwanin ja Thaimaan välillä joten taitaa olla jonkun muun pirssi. Eipä näitä punaisia RiSoja hirveästi ole. VillePllä erehdyttävästi RS2n näköinen S2 avantti..

    Comment


      En varmaan ollu mäkään, ku olin kyseisenä perjantaina ihan koti pitäjillä.

      Comment


        Kenenköhän komea punainen s vai olisiko mahdollisesti rs c4 koppanen farkku on hyvin usein salossa traktoauton pihassa??? Jonkun työntekijän??? Mahtaako olla foorumilainen???
        Ihan aito RS2 on ja henkilökuntaan kuuluva omistaja.

        Comment


        • Ihan aito RS2 on ja henkilökuntaan kuuluva omistaja.
          Juu, ja tämän auton silloin varmasti bongailin.

          Tänäänkin kun kävin hakemassa kaksi Käikälettä Traktoautosta.

          Comment


          • Tänäänkin tuli bembölessä vastaan musta b5 S4 ja ämmässuon tienoilla harmaan sävyinen b5 S4.

            Comment


            • mä myönnän tänään pyörineeni harmaalla s4:lla ämmässuon tienoolla palaveriin ja pois.

              Comment


              • Ihan aito RS2 on ja henkilökuntaan kuuluva omistaja.
                On kuulemma suht tehokaskin.. Taitaa olla sen heidän "audigurun", johon usein ovat viitanneet, kun olen tiskiltä jotain kysellyt.

                Comment


                • Eilen ponkasin iltapäivällä Kuopiossa harmaan B6 farkku-S4:sen rastaantien teboilin kohdalla motarille kääntymässä.
                  Kenen lie ollunna...

                  Comment


                  • Tänään n. 8.15 Joensuun Niinivaaralla tuli vastaan (kaupunkiin päin) hopeinen C4 avant. Oli S4, päätellen kitkeränsuloista kateutta aiheuttavasta punaisesta merkistä maskissa. Kenties Lupiporukkaa?

                    Comment


                    • Auditakkinen herranmies bongattu monesti härmälässä välillä kävellen välillä autolla
                      Tänään viimeksi noin klo 21- lähdenperän shelillä olitko se sinä ?

                      Comment


                        Oletettavasti S2 avant, kirkkaanpunainen Tapanilan torilla, Helsingissä...
                        Komia oli, tunnustaako kukaan?

                        Comment


                          Asuuko tässä Tampereen Härmälässä muitakin Audiclubilaisia kuin minä?

                          Mulla ei ole vielä Auditakkia.

                          Comment


                          • Rantaperkiössä majaillaan :D

                            Comment


                              Sunnuntaina bongasin taas sen (ilmeisesti) Eskelin parkkitalossa STC-Meatin paikalla välillä viihtyvän tummanpunaisen kolmelitraisen A6 Avant kiisselin. Tällä kertaa ohikulkutiellä kymppitien jälkeisellä ohituskaistallisella osuudella. Erittäin hyvännäköinen ABT:n korisarja ja ilmeisesti viripalikatkin. Päätellen siitä, että 150 ei mittarissa riittänyt kun suhautti meidän ohi.

                              Comment


                              • Lauantaina Hyvinkäällä aamupäivästä Puolimatkan hautuumaan lähellä tuli punainen B5 RiSa vastaan...tunnustaako kukaan. Oli se vaan komia.

                                Comment


                                • Tänään puolen päivän jälkeen Lielahden K-raudan pihalla musta sedan B6 tuoreemman risan alupeileillä. Muistan nähneeni ko. autosta kuvan tällä foorumilla. Olin itse isän caddyllä liikenteessä klubitakki päällä.

                                  Comment


                                    Tänään käveli kerhopipo päässään mieshenkilö Kaukajärven mäkkärin pihassa 11.30, klubilaisiako?

                                    Comment


                                    • Tänään Hämeenkyrössä puolen päivän jälkeen 3-tiellä esson liikenneympyrässä melkein peräkkäin harmaa A2 ja musta S8?

                                      Comment


                                      • Lauantaina 15. päivä Parkanosta Ikaalisiin päin ohituskaistalla ajeli musta 200? Näytti olevan ihan hyvin pidetty :)

                                        Comment


                                        • Tänään bongailin työmatkalla Juvan ABC:llä sinisen farkku S6:sen. Onkohan foorumin porukkaa?

                                          Comment


                                          • Tänä aamuna pikkasen ennen kuutta ajelin vihreen ässän perässä Nastolan rampista Kouvolantielle, vilautin valojakin ennen Levypyörälle kääntymistä. Tais muuten 60km/h rajoitus paukkua molemmilla ;)
                                            Viimeksi muokannut Pitkänen; 19.3.2008, 09:02.

                                            Comment


                                            • Asuuko tässä Tampereen Härmälässä muitakin Audiclubilaisia kuin minä?

                                              Mulla ei ole vielä Auditakkia.
                                              Jep. Pitäsköhän kohta järjestää miitti, K-kaupan pihassa :)
                                              Ei oo mullakaan audi takkia, eikä tuu.

                                              Comment


                                              • Tänään 3 jälkeen elixian parkkipaikalla s8 nättipeli.
                                                Jos on kuolaa konepellillä se en ollut minä :D

                                                Comment


                                                  Eeehh.. Kenes se vihree S8 on joka pyörii siel Audi Center Espoossa useesti?`Komee vehje, väärän värinen mulle vaa ;) Sininen RS2 tuli myös bongattua samassa osotteessa tänään.

                                                  Polkasin muuten pari kertaa paikoillaan olevan V10 S6:n kaasua... kyllä murahtaa pelottavasti!

                                                  Comment


                                                    Vihreä S8 on erään herrasmiehen porkkalasta....
                                                    Näin ainakin kaverini joka on siellä töissä kertoi eilen kun olin siellä autokaupoilla. Samalta herrasmieheltä löytyy myös uusi S6.....
                                                    Viimeksi muokannut Merza; 20.3.2008, 20:52.

                                                    Comment


                                                    • S6 C5 sedan on muutaman kerran tullu Oulussa Lämsäjärven/Knuutilankankaan suunnalla vastaan, onko jonkun foorumilaisen?

                                                      Comment


                                                      • Eilen illalla Paimion jäähallin pihalla käveli clubitakki, ainakin luulen nähneeni oikein, päällä joku herrasmies lapsensa kanssa. En nähnyt kylläkään kulkupeliä, että siitä ei ole minkään sortin varmuutta. Itse olin tumman harmaalla, profiiilin mukaisella rinkelikeulalla liikenteessä.

                                                        Comment


                                                        • maspe: Jos se on hopeinen ni meikäki on muutamaan otteeseen bongaillut sitä. Viimeks eilen Tuirassa tuli vastaan.

                                                          Comment


                                                          • Toni: Tuo näkemäni on tumma. Mustaksi melkein voisi sanoa, mutta sen verran pölyä kyljissä että vaikutti tummanharmaalta.

                                                            Comment


                                                              Kuka innokas seurasi meitä (Okkim & ryhmä ristosakari) noin Mäntsälästä asti hesan keskustaan parkkiin asti hopeisella A4 B5:lla?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X