Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Suattas olla työkaverin auto. Kuuleman mukaan oli hommannut mustan RS6 plussan mutta en oo varma oliko uittanu jostain sen. En oo ite nähnyt kyseistä autoa vielä

    Comment


      Kylmäojalla. Talossa numero 7. A6 and a4 kilvillä. Tarkemmin en anna infoa :D

      Comment


      • Tummansininen S8 D2 Jumbolla. Tarra oli ainakin sivulasissa.
        Niin ja viikolla joku ajeli B5 Avantilla jossa kilvet takana kehä3.sta.

        Comment


          Harmaa b7 avant s-line BRI-... klubikilvenalusella vts abc:lla. Tervepä terve ken lienetkään!?

          Comment


            Näinköhän harhoja eilen Järvenpäässä. Valkoinen Q7 ja olin näkevinäni aluset edessä.

            Comment


              Mä olen nähnyt saman :)

              Comment


                Kehä III aamulla ennen kahdeksaa musta RS3 tikkurilan kieppeillä.

                Comment


                  Vantaan Motonetillä B7 Avant XOI-xxx, kerhotunnuksin.

                  Comment


                    Puoli kasin aikoihin, punaisen A3 8p perässä E18 Nummelaan asti hyvää matkavauhtia.

                    Comment


                      Kesävauhtia ajavan Yetin aamulla sivupeilistä. Väistin kohteliaasti ja varmistin viestillä kuskin osuvuuden. Osu ja uppos ;) Moro vielä täältäkin kautta Vayne.

                      Comment


                      • Jusabergin bongasin tästä omalta pihalta tänään. Ihan vaan kaikille tiedoksi. Heippa vaan.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                          Kesävauhtia ajavan Yetin aamulla sivupeilistä. Väistin kohteliaasti ja varmistin viestillä kuskin osuvuuden. Osu ja uppos ;) Moro vielä täältäkin kautta Vayne.
                          Korppi kuittaa vaikka oli laput silmillä :)

                          Ääntä nopeampi Yeti siis bongattu, kuski sokea =)

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
                            C7 Avant, XOS-xxx Elielissä parkissa.
                            Minä olin, hei vaan. :)

                            Comment


                              En kerennyt rekisteriä rekisteröimään, mutta sinä joka ajoit tänään puoli viiden jälkeen 4-tietä Lahden kohdilla Helsingin suuntaan valkella 4F:llä klubin kilvenalusilla-> siinä on 100kmh rajoitus, ei 200kmh. Hyvää mainosta klubille vetää keskellä päivää tuplaten lasissa liikenteen seassa.

                              Comment


                                Ärs-6 ajeli aamulla Sarankulmassa vastaan. Komee peli ja rouheet äänet!
                                Ite köröttelin Mikan ja Anssin autohuollon sijaisautolla, Skoda Citigolla vastaan niin jäi varmaan noteeraamatta xD

                                Comment


                                  Bongasin aamulla myös samaisen hopeisen ÄRS-6 Hatanpään valtatien ja Tampereen valtatien risteyksessä. Monesti tuon nähnyt samassa kohtaa, kun työpaikan ikkunasta se on osunut silmään. On se kyllä nätti ja kiinnittää huomion!

                                  Comment


                                    Eetu Possulla Laajasalossa tänään neljän jälkeen.

                                    Comment


                                      Kerrankin näkee tuttuja noinkin lähellä kotia ja jopa tunnistaa että kuka tulee vastaan :D

                                      Comment


                                      • Killeri taisi ajella compella vastaan jossain lapinkylän lähistöllä. Vähän myöhässä huomasin.
                                        Itse C5 allroadilla.

                                        Comment


                                          Kyllä, kyllä, oikein bongattu.

                                          Comment


                                            Kukas on just treenaamassa Fit Tammistossa? Kilvenaluset bongattu.. Terveisin Respan täti :D

                                            Comment


                                              Tänään puoli kuuden maissa Kehä 1 itään lahdenväylän ja myllikän välillä hopeanvärinen A6 4F avant CTH- alkuinen kilpi ja aluset takana. Mä olin tummanharmaalla espanjalaisen autoteollisuuden kruunulla liikenteessä. Moi vaan!

                                              Comment


                                                Eilen kauppakeskus Saaren parkkihallissa musta b6 S4 clubialusilla

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viesti
                                                  Tänään puoli kuuden maissa Kehä 1 itään lahdenväylän ja myllikän välillä hopeanvärinen A6 4F avant CTH- alkuinen kilpi ja aluset takana. Mä olin tummanharmaalla espanjalaisen autoteollisuuden kruunulla liikenteessä. Moi vaan!
                                                  Minähän se olin matkalla Itäkeskukseen.

                                                  Moikka moi!

                                                  Comment


                                                    Härmälänrannassa tänään hieman ennen klo 16 C5 RS6 sedan.

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja RHead Näytä viesti
                                                      Kylmäojalla. Talossa numero 7. A6 and a4 kilvillä. Tarkemmin en anna infoa :D
                                                      Bingo! :)

                                                      Comment


                                                        Punainen B9 RS5:n Hollolassa, on se vaan stanan hyvännäköinen livenä!

                                                        Comment


                                                          Tänään pe 3.4.tampereen ohitustie etelään päin vähän ennen kasia, punainen B5 sedan, oli hieno, peukku

                                                          Comment


                                                          • Komeaa hopeaa D2:sta morjestettu pihlajiston läheisyydessä.

                                                            Comment


                                                            • Audi D3 A8, BAD-8 erikoiskilvellä ylivieskassa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X