Kukas oli eilen Nogaro-S4 B5 Avantilla parkkeerannut mun V8:n viereen Tornio/Haaparannan Rajalla kauppakeskuksen parkkiluolassa? Oli ainakin kilvenalunen takana.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Joo minähän se. Moro vaan! Sitä pääseekin sitten taas vähän kiillotus hommiin, kun jotkut sankarit otti vähän tukea autosta :/Alkuperäinen kirjoittaja Niki Näytä viestiKuka kohtalotoveri oli juuri Klo 00 Pitkäkatto B6 laukontorin tuntumassa odottamassa ilotulitus ruuhkassa ? Vilautin pitkiä Takana B7 DTM:ästä.
Comment
-
Kohtalotoveri
Moro moro, Joo sama juttu täällä tuen ottamisen suhteen , muutama kaveri sentään näytti peukkua mutta jonkun oli näköjään pakko ottaa myös tukea.Alkuperäinen kirjoittaja zanibba Näytä viestiJoo minähän se. Moro vaan! Sitä pääseekin sitten taas vähän kiillotus hommiin, kun jotkut sankarit otti vähän tukea autosta :/
Oli muuten hyvännäköinen pirssi sulla
Comment
-
Hirvaskankaan Abc:llä juuri äsken musta 4f farkku 3.0tdi mustilla vanteilla. Ehkä kilvenaluset
Comment
-
-
Terse vaan, meikähän se oli matkalla hakemaan eukkoa ja muksua asemalta.Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiTikkurilassa mattasamppanja a6 njg-xxx rinnalla, noustiin kehä 3 samaa matkaa olin mustalla vitolla liikkeellä.
Katse tiukasti eteenpäin joten jos morjestelit niin nostelen nyt :D o/
Comment
-
Nyt en osaa sanoa oliko gekkomerkkiä, mutta saattoi kyllä olla naispuolinen kuljettaja. Kääntyi Mäkkärille tai SSO:bensikselleAlkuperäinen kirjoittaja Buuhiz- Näytä viestiJos oli myös gekko takaluukussa, niin silloin olet bongannut minun auton. Emäntä sillä ajelee arkisin kun itse olen töissä maailmalla :D
Comment
-
Minä! Hitsaamossa ihmettelen.Alkuperäinen kirjoittaja m1k2 Näytä viestiImola rs4 bogattu espoon kaupungin varikolla clubilaisia?:)
Comment
-
Okeei! Itte kans päivittäin pyörin siinä:)Alkuperäinen kirjoittaja Petriiv Näytä viestiMinä! Hitsaamossa ihmettelen.
Comment
-
-
En kyllä ollut! Ajettiin kyllä Rusalle kahveelle, mut ite yritän "sisäänajaa" uusia nastarenkaita..! Jos ihan naurettavan vähän lähti ni vahingossa! :D
Se tässä ottaakin päähän ku parhaat kelit olis. Melkein tekis mieli iskee ne Dezentit alle takas! :D
Ja nää uuet kumit raapii eestä välil kaariin! :o
Comment

Comment