Kukas päästeli a7:lla eilen illalla klo 11 keljon abc:llä sinisen a8:n viereen parkkiin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Sepä taisin olla minä. Keskityin lähinnä kaikkeen muuhun kuin ympäröivään liikenteeseen :)Alkuperäinen kirjoittaja Buuhiz- Näytä viestiTurun motarilla musta sedan UrS4 noin 18 45. Clubitarra kuskin ikkunassa. Olin liikkeellä Nissanin isolla pakulla ja vilkautin vilkkua kohdallasi :D
Comment
-
-
Minä painelin menen tullen, ap:llä keskustan suuntaan ja takas ip:llä samaa reittiä Pitäjänmäen ja Konalan läpi. Auto oli puhdas mennessä, ei ole enää. Pitäskö mun ajaa parta veks, voisin näyttää vuoden nuoremmalta;)
Niin ja en tunnistanut, kun käännyttiin eri suuntiin hoksasin kyllä neljä putkenpäätä..
Comment
-
<3 <3 <3Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiJust nyt Pirkkalan aakkosbaarin parkkiksella C7 RS6. Piti oikein asioikseen pysähtyä kyyläämään :)
Comment
-
Vartti sitten Salossa Maariankadulla harmaa A4 b6 Avant klubialusilla. Itse ajelin perässä hetken mustalla B8 avantilla. Kuka olet?
Comment
-
Tuntomerkit saattais ehkä osuu myös meikäläiseen, olin noihin aikoihin nurkissa! Atlasharmaa tuo mun kulkine väriltänsä, eli aikast vaalee.Alkuperäinen kirjoittaja PercaFluviatilisVartti sitten Salossa Maariankadulla harmaa A4 b6 Avant klubialusilla. Itse ajelin perässä hetken mustalla B8 avantilla. Kuka olet?
Comment
-
Matalalla lipuva valkoinen pitkäkatto b7 Tampereella Teiskontiellä parkissa eilen illalla, meikäläisiä?
Comment
-
no mä muistelin että se olis sun ollut mutten saanu nimimerkkiä aamulla päähäni :D on se kyllä nätti peli!Alkuperäinen kirjoittaja Zoml Näytä viestiTuntomerkit ja sijainti täsmää. Parkissa aina jossain noilla nurkilla, kun ei omaa autopaikkaa ole.
Comment

Comment