Harmaa pitkäkattoinen A6 2.7Q (oisko jopa ollu AllRoad) bongattu Salon keskustassa, ajeltiin peräkkäin Vilhonkatua ja Annankatua, kunnes käännyit Turuntielle.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Enköhän se oo minä ollu, käytiin katsastaa uusia telkkuja gigantissa :)Alkuperäinen kirjoittaja Jakke_ Näytä viestiTumma b6 avant alusilla eilen Kuopion Tokmannin /Gigantin parkkiksella eilen illalla kuuden kieppeillä.
Comment
-
Jep. Pojan kaveria piti lähteä kotiinsa viemään. Enpä kyllä huomannut sua ollekaa.Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiJust äsken sininen b7 avant CYL-xxx jengitunnuksilla kääntyi kehä 3 länteen Tikkurilan rampista.
Comment
-
Bongausketju
Alkuperäinen kirjoittaja Kaltzii Näytä viestiOltiin vaimokokelaan kanssa lauantai iltana 21:40 menossa leffaan niin siinä Sellon parkkiksella oli invapaikalla sininen S6 4G Vossenin vanteilla, rekkari JJC- ja aluset ainakin oli :D
Todella upea ja kliini kokonaisuus :) kyllä kelpais itellekin... :DD
Ja sen verran täytyy lisätä, että vieläpä luvan kanssa invapaikalla. Joidenkin merkkien kuskeja (syystäkin välillä) kun arvostellaan toisinaan mm. heidän pysäköintitaidoista. [emoji23]Viimeksi muokannut Avalanche; 6.12.2015, 14:26.
Comment
-
Eilen vesisateessa eteen puski JJJ-xxx A8/S8 Tuusulantiellä, ensikohtaaminen Riihikallion alepan kohdilla.
Hyvät saundit, kun valoista lähti liikkeelle.
Ainakin kilvenalunen takana!
Comment
-
Jos väläytit valoja ja kyseessä oli rätti mallin TT niin kuskina olin minä.Alkuperäinen kirjoittaja Kehno Näytä viestiTT kilvenalusilla nousi Tikkurilan rampille Jumbolta päin. Itse ajelin perässä ja vierelle Tapulinkaupunkiin päin.
Comment
-
Jeps se olin minä ;)Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viestiEilen vesisateessa eteen puski JJJ-xxx A8/S8 Tuusulantiellä, ensikohtaaminen Riihikallion alepan kohdilla.
Hyvät saundit, kun valoista lähti liikkeelle.
Ainakin kilvenalunen takana!
Comment
-
Jep. Minäpä minä räpsäytin kerran. Yritin moikkaakin siinä vierellä.Alkuperäinen kirjoittaja JK83 Näytä viestiJos väläytit valoja ja kyseessä oli rätti mallin TT niin kuskina olin minä.
Comment
-
Täytyy sanoa, että oli ollut aika pitkä päivä ja melko autopilotilla vein tuota poikaa kotiinsa, etten vissiin tajunnut mitään. Ajatukset oli varmaan jo oluessa, millä palkitsin itseni tuon reissun jälkeen. :)Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiAjoin perässä rampille asti ja jatkoin tiksiin päin. Koitin morotella sekä jarrua polkea, jotta huomaisit. Mutta käyhän se täälläkin :D
Comment
-
Noniin, hieno peli. Sääli, että oli niin kurja ilma :/Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viestiJeps se olin minä ;)
Comment
-
-
Joo paskempaa keliä saa etsiä.Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viestiNoniin, hieno peli. Sääli, että oli niin kurja ilma :/
Comment
-
Morjensta vaan. Toivottavasti en sikaillut! :DAlkuperäinen kirjoittaja villeq Näytä viestiJuha|:n takana kehä ykkösellä jonkun matkaa tultiin tuossa vartti sitten
Pää ihan jumissa ku flunssaa ja kuumetta. :/
Comment
-
Tuntuu olevan liikkeellä aika paljon.. Ite olin viime viikon flunssassa ja tänään toimistolla noin puolet köhi ja niiskutteli. Hyvällä tuurilla siis kohta uudestaan kipeenä :DAlkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiPää ihan jumissa ku flunssaa ja kuumetta. :/
Comment

Comment