Musta cabrio tuli tänään vaille kolme ysitiellä vastaan Kuopioon päin. Kilvenaluset löytyi, olisiko ollut juuhok? Olin edelleen naamioituneena vaaleansiniseen Poloseen.

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Aika ja paikka täsmääAlkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viestiHiTec tais tulla arkadiankadulla vastaan n.14.10? Nostin lapasta työautosta.
Comment
 - 

HH92 Huopalahdentien parijonossa just nyt. Senku vanteet vilkkaa.
Comment
 - 

Sieltähän minä töistä kotia päin ajelin :)HH92 Huopalahdentien parijonossa just nyt. Senku vanteet vilkkaa.
En ole tainnut minä olla tällä kertaa :/ en ainakaan muistaakseni eilen sielä päin ollut. :DMutta eilen olin näkevinäni HH92:n ajelevan lahti-helsinki välisellä motarilla?
Comment
 - 

Ollaan sitten samoilla kulmilla, ostin koivupäästä talon reilu kk sitten. :)Alkuperäinen kirjoittaja m1k2 Näytä viestiMinähän sielä kotikulmilla kivistössä pörräilen :)
Comment
 - 

Juu näin tein. Lapanen nousi vasta sen jälkeen kun olin jo ohi ajanut :D Eikä tuo omakaan nyt kovin puhtonen ole viikon ruotsin reissun jäljiltä. Mutta vinkkinä kuitenkin, että ne valot päälle ;)Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiRistoee nousi Turun motarilta mankkaalle päin. Älä tuomitse, kämpän remontti menossa en oo ehtiny pesemään autoa :)
Comment
 - 

Huomasin hitaan sytyttämisen :D puhtaampi ku mulla tai sitten ei vaan näy sulla nopeassa. Olihan ne valot päällä, Saksalaisten ohjelmoima AUTO asento. ;)Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiJuu näin tein. Lapanen nousi vasta sen jälkeen kun olin jo ohi ajanut :D Eikä tuo omakaan nyt kovin puhtonen ole viikon ruotsin reissun jäljiltä. Mutta vinkkinä kuitenkin, että ne valot päälle ;)
Comment
 - 

- 

Oonko mä näin sokea vai miks en ite koskaan huomaa? :o Minkäs värinen 4f sulla on?Vakiobongaus HH92 bongattu Sellon kupeessa seitsemän pintaan tänään illalla.
Oon nähny ainaki audiclubin fb sivuilla kuvaa, tumman harmaa b6 avant tummilla takavaloilla ja gun metal audin vanteilla ja matala. Tai sitten muistan väärin ja jrmmls on vaa näyttäny puhelimesta kuvaa...
Comment
 - 

Se on hopeanharmaa. Orggiskuntonen vielä tämän vuoden. Alla vakiokokoset 17" R8 replicat. Eli hyvin huomaamaton ilmestys :D
Comment
 - 

Tuo hopea on lian suhteen aika anteeks antava väri vaan ;)Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiHuomasin hitaan sytyttämisen :D puhtaampi ku mulla tai sitten ei vaan näy sulla nopeassa. Olihan ne valot päällä, Saksalaisten ohjelmoima AUTO asento. ;)
Ja eilen kuuden aikoihin illalla nelostien alun siltatyömalla kilven aluset ja keltavilkku katolla keskustaan päin parkissa. Oiskohan ollut sedani C5. Melkeen päivittäin tuosta tulee ajeltua, mutta eilen vasta tuli bongattua ekan kerran.
Comment

Comment