Jap3 tuli kuopiossa vastaan liikennevaloissa etelän liittymän kohdilla. Sen jälkeen kyssin kohdilla perässä ajeli musta s6 c5. Ite olin punaisella 6-golffilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
B5 avant RS:n puskurilla poistui Puistolasta Kehä III:lle itää kohti aiemmin tänään, jengitunnuksia oli ainakin kilvenalusen muodossa.
Takana seurasin kaverin mustan 206 RC:n hanttarin paikalla.
Eilen myös kuolasin kilvenalusella varustettua B6 Avanttia Rusan Shellin "takapihalla", nätit vanteet!
Comment
-
Jos oli hopeinen B6 niin hep!Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiB5 avant RS:n puskurilla poistui Puistolasta Kehä III:lle itää kohti aiemmin tänään, jengitunnuksia oli ainakin kilvenalusen muodossa.
Takana seurasin kaverin mustan 206 RC:n hanttarin paikalla.
Eilen myös kuolasin kilvenalusella varustettua B6 Avanttia Rusan Shellin "takapihalla", nätit vanteet!
Comment
-
-
Musta audi pongattu Iissä, kilvenaluset oli. Matelin siinä teidän edessä Mustalla A6:lla 16.8.2013 pohjoiseen päin mentäessä.
Comment
-
Terve vaan! Minun autonihan tuo oli eli 1.8tq:) Hieman se on vakiota matalampi, tällä hetkellä alla -40mm setti.Alkuperäinen kirjoittaja TomVi Näytä viestiTänään liikku sarankulmassa harmaa B6 sedan s-line (tai S4) jossa alla oranssit vanteet ja orkkista matalemmaltakin näytti. Härskin näkönen yhdistelmä.
Comment
-
Joensuussa ajelin Hukanhaudalta keskustaan harmaan B6 1.9tdi Avantin perässä, jossa klubitarra takaikkunassa.
Comment
-
Komeelta se silti näytti, kun siitä JetTeknon hallista kattelin.nikide
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TomVi
Tänään liikku sarankulmassa harmaa B6 sedan s-line (tai S4) jossa alla oranssit vanteet ja orkkista matalemmaltakin näytti. Härskin näkönen yhdistelmä.
Terve vaan! Minun autonihan tuo oli eli 1.8tq:) Hieman se on vakiota matalampi, tällä hetkellä alla -40mm setti.
Comment
-
Lie ollut sama jonka ohi ajoin itse tänään aamulla Kehä I GP:ssä (aka. työmatkaluokka) Vihdintien ja Hämeenlinnanväylän välisellä suoralla. Suunta oli itään. Erityistuntomerkkinä päivävalojen ledit ja kuljettajan keltainen puhelin. :)Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiMusta alusella varustettu B7 Avant aamukasin ruuhkassa. Mäkelänkadulla jonottelit ja nähtävästi kääntymässä Koskelantielle. Laukkasin orjavankkureilla ohi, terve vaan!
Comment
-
Hep!Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiJoensuussa ajelin Hukanhaudalta keskustaan harmaan B6 1.9tdi Avantin perässä, jossa klubitarra takaikkunassa.
Taisin olla treenaamaan menossa. Ainakin malli menee yksiin. Siinä kuuden tienoilla varmaan?
Comment
-
Sitä luokkaa. Itse olin samoilla asioilla liikkeellä. Käännyin Makuunin kulmalta Energylle kun sinä taisit jatkaa BB:lle?Alkuperäinen kirjoittaja Antruu Näytä viestiHep!
Taisin olla treenaamaan menossa. Ainakin malli menee yksiin. Siinä kuuden tienoilla varmaan?
Comment
-
Meikäläisen ajoneuvo, mutta rouva oli ratissa.Alkuperäinen kirjoittaja KimmoH Näytä viestib8 avant kilvellä (FPJ-xxx) Lappeenrannassa maasotakoulun valoissa hetki sitten.
Comment
-
Kukas oli tänään iltapäivällä Järvenpäässä heittelemässä frisbee golffia hopeisella A4 B5 pre-faceliftillä kera mustien BBS:ien ja jengitunnuksilla varustettujen kilpien? Siinä 3-vuotiaan, ehkä tulevan Audistin kanssa pällisteltiin autoa jos ihmettelit mikä kaljupää ja pikku riiviö siinä Audisi lähistöllä hiippaili.
Comment
-
Juu se olin minä ja en kyllä ainakaan huomannu/tajunnu että kukaan ois pällistellistellyt siinä sillon ku auto oli omassa näköpiirissä. :)Alkuperäinen kirjoittaja jaarli81 Näytä viestiKukas oli tänään iltapäivällä Järvenpäässä heittelemässä frisbee golffia hopeisella A4 B5 pre-faceliftillä kera mustien BBS:ien ja jengitunnuksilla varustettujen kilpien? Siinä 3-vuotiaan, ehkä tulevan Audistin kanssa pällisteltiin autoa jos ihmettelit mikä kaljupää ja pikku riiviö siinä Audisi lähistöllä hiippaili.
Comment
-
No jumalauta. Itse ilmoittaudun kyseisen laitoksen omistajaksi! Asun siinä huputetussa kerrostalossa. Onko teidän työmaan jätkien audeja siinä kymppikiskan kulmilla aina parkissa. Komean näkönen harmaa A3 ja jonkin sortin avant näytti kanssa heinäkuun ajan olevan siinä. Monesti aamuröökillä ollessa tullu pällisteltyä kyseisiä ajoneuvoja. Kumpi sinun?Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiOhratiellä(vantaa) aamulla tienvarressa päiväkodin vieressä seisoo klubikilvillä varustettu A4. Itsellä on auto aina päivän parkissa 10-kiskan vieressä. Tehdään sitä kerrostaloa(uutta) siinä.
Comment
-
Onkohan kompura- ajellut muutaman kerran vastaan Oulunsalontiellä vinkeän punasella B8:lla, jossa mustat "somisteet"?
Tänään n. klo 11 jälkeen Oulunsalossa Automaatiotie 1:n pihassa valkoinen 80 CC quattro valkoisilla OZ:in vanteilla. Sisällä kaaret ja muutenkin ilmeisesti "kevennetty". Liekö syömässä kävit?
Komean näköinen kampe.Viimeksi muokannut mstr; 21.8.2013, 11:58.
Comment
-
Jatkoin itse asiassa urheilutalolle. Tatamilla treenaan.Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiSitä luokkaa. Itse olin samoilla asioilla liikkeellä. Käännyin Makuunin kulmalta Energylle kun sinä taisit jatkaa BB:lle?
Comment

Comment