Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Katinkullan nurkilla bongattu kuparin värinen A4 b8. UTG-xxx tais olla rekkari. Sama auto oli jyväscruisingis? Ite pitkän matkan ajaneena ei oikein hoksottimet kunnossa :)

    Comment


    • Valkoinen s3 lyt-xxx tai lty-xxx bongattu kuutostiellä matkalla Lappeenrannan suuntan. Liekö klubilaisia? toivottavasti ei aiheutettu hirveetä pahennusta kanssaautoilijoissa:)

      Comment


      • Audi-sport logoilla varustettu jenkkivene Espoonlahden pohjukasssa noin klo 14 maissa.
        Smurffi Kotka luki peräpeilissä.
        Itse tulin vastaan siinä ankan näköisessä Yamarinissa juuri sillan alla.

        Comment


        • Eilen bongattu punanen B8 sedan mustalla katolla, CGX-XXX taisi olla rekkari ja clubialunen. Rinta-joupin kohdilla, ite ajoin shampanjan värisellä b6 vastaan..

          Tänään Hai Longin edessä parkissa A6 C5, JIT-XXX ja alunen tässäkin. Komian näkönen! :)

          JA vielä eiliseltä Pudasjärvellä joku ajeli vastaan valkosella B8 avantilla, RS-style maski, ei rinkuloita. Ei tainnut olla alusia mutta kuola valu ku vastaan ajeli! :)

          Comment


            Äskettäin bongattu musta B5 avantti FFX-XXX imatrankoskella. Foorumilaisia? Ellen nyt ihan väärin muista niin sama tapaus oli joskus pari vuotta sitten AMW:llä kerhon dynopäivillä Lappeenrannassa.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja RistoSakari Näytä viesti
              Ja Porsche 997 Turbo cabriolet kilvellä DAD-6
              DAD-6 on päivitetty Panameraksi. Oli torin laidassa parkissa kotipaikkakunnallaan eilen aamupäivällä.

              Comment


              • Jape taisi äsken ajaa parkkiniemessä ikkunan ohi.

                Edit: nyt näköjään mökillä, "tööt tööt", oliko alapihan kohdalla kivat hidasteet :)

                Eilen bongattu punanen B8 sedan mustalla katolla, CGX-XXX taisi olla rekkari ja clubialunen. Rinta-joupin kohdilla, ite ajoin shampanjan värisellä b6 vastaan..
                Moikka, huomasinkin sen vastaan tulevassa jonossa.
                Viimeksi muokannut LauriJT; 22.6.2013, 14:21.

                Comment


                • Pirun nätti oli kyllä nelkkus. Ite olin tosiaan työkaverin b6 liikenteessä. Onko se sun imola gelb joka seisoo aina limingantullissa parkissa? Rotit alla ym..

                  Comment


                    Siisti vaalea, tais olla hieman sinertävä, RS4 b5 äsken lähellä Kuokkalaa. Itseasiassa kahdesti parin minuutin sisään tuli tuo bongattua. On se vaan julmetun siisti joka kerta.Kilvenaluset oli, mutten äkkiseltään nähnyt mitä niissä luki.. Liekö foorumilaisia?

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja MRaitoniemi Näytä viesti
                      Äskettäin bongattu musta B5 avantti FFX-XXX imatrankoskella. Foorumilaisia? Ellen nyt ihan väärin muista niin sama tapaus oli joskus pari vuotta sitten AMW:llä kerhon dynopäivillä Lappeenrannassa.

                      Ei ole klubilaisia. Auto ostettu muistaakseni Mikkelissä joltain klubiin kuuluvalta :)

                      Comment


                      • Onko se sun imola gelb joka seisoo aina limingantullissa parkissa? Rotit alla ym..
                        Joo se on minun.

                        Comment


                          Kenelle morjestelin rusan pihalla tossa 22.00 aikoihin olit punasella S3:lla parkissa?

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja miksas Näytä viesti
                            Oulun audi centerillä juuri nyt musta A6 C5 avant GKA-xxx klubikilvillä. Kuka lienee?
                            Audi jäi Pörhölle laittoon ja jatkettiin vuokrafolkkarilla matkaa.

                            Comment


                            • Olin itsekin laina-autolla liikenteessä kun oma oli jäänyt kotiin huoltoa odottamaan. Olin katsovinani että aika lailla saman näköistä settiä löytyi vanteina kuin itsellänikin! Sulla taisi olla vain pienemmät ;)

                              Comment


                              • Killeri tuli vastaan äskön Veklahdessa katto auki

                                Comment


                                  Nostin kyllä lapasen ajoissa.

                                  Comment


                                    Matta sininen mk2 TT nummisten juhannuskokolla perjantaina :)

                                    Comment


                                      Perjantaina Poroholman parkissa, siinä laivan edessä, oli musta B6 klubikilvillä ja takalasi täynnä alan tarroja. Kukahan hän oli? Komiat vanteet. Itse istuskelin klubipaita päällä terassilla ja käytiin laivalla kysymässä lapsille ruokaa, mutta 5 yli kuus oli liian myöhään ...

                                      Comment


                                      • Perjantaina Poroholman parkissa, siinä laivan edessä, oli musta B6 klubikilvillä ja takalasi täynnä alan tarroja. Kukahan hän oli? Komiat vanteet. Itse istuskelin klubipaita päällä terassilla ja käytiin laivalla kysymässä lapsille ruokaa, mutta 5 yli kuus oli liian myöhään ...
                                        Meikäläisen autohan siinä seiso perjantai klo 18.15 jälkeen ja lähti tänään aamupäivällä vasta liikkeelle kohti Pirkanmaata. Itse istuskelin siinä muutaman kymmenen metrin päässä telttailemassa emännän ja parin kaverin kanssa.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja marre Näytä viesti
                                          Tulikohan Drunkenmunky tänään (olikohan) Lahdenkadulla 13 aikoihin vastaan? Olin itse mustalla tt:llä liikkeellä.

                                          Muuten, miten itse suomennat tuon nikkisi? :)
                                          Tulin juu, hitaat refleksit :) .. (Känniapinaksi on kutsuttu)

                                          Comment


                                          • B7 ässänelonen bongattu Rovaniemen keskustassa, muistaakseni jonkun täältä. Hieno auto, mutta yltäpäältä ravassa :)

                                            Comment


                                            • Viikonloppuna tuli imola gelb b5 ässä bongattua Kalajoen juhannuksessa. Pari sanaakin tuli vaihdettua omistajan löydyttyä. :)

                                              Comment


                                              • A6 4F 3.0 TFSI eilen 18:15 Kupittaan CM:n kohdilla, kilvenalunen takana.

                                                Comment


                                                • Mäntsäläntiellä Helsingissä usein parkissa hopeinen A6 quattro, hattuhyllyllä Audi-lippis, XRF-xxx. Clubilaisia?
                                                  Viimeksi muokannut TN69; 24.6.2013, 13:19.

                                                  Comment


                                                  • Mandariini taitaa olla minun auto mikäli harmaa avantti. Työmatkalla sotkin auton viime viikolla ja juhannus ajettu sorateitä nii en oo jaksanu vaivautua pesemään.. :) Tällä viikolla tiedossa tehopuunaus.

                                                    Comment


                                                      Taitaa olla Jaakoun A6 bitti tällä hetkellä parkissa Kotakennääntiellä Äänekoskella?

                                                      Comment


                                                      • Muutamana aamuna tullut c4 audi 5-tiellä vastaan, kuopion alapuolella kun olen ollut matkalla leppävirralta kuopioon firman punaisella Mannilla.
                                                        Kilvenalunen äkkiä katsottuna näytti olevan.
                                                        Ken lienet?

                                                        Comment


                                                          Kutostiellä Joutsenon kohdalla mentiin vaaleansinisestä B6 sedanista ohi pari minuuttia sitten. Olin naamioituneena mustan volkkarin matkustajan paikalle. Audin takasivulasissa oli H&R -tarrat ja takakontin päällä pieni lippa. Nätti auto!
                                                          Viimeksi muokannut TeroPee; 24.6.2013, 17:29. Perustelu: kirjoitusvihreet pois

                                                          Comment


                                                          • Rovaniemellä musta tts ajeli mun perässä (paskanen b7) tänään päivällä. Keskustassakin valkoinen b8 s4 sedan jonka perässä vähän matkaa ajoin. Oikea ässä-päivä siis.. :) anyone?

                                                            Comment


                                                            • Vantaa Porttipuisto klo n.17:50 näkyi menevän samanvärinen (vihr. Gomera Perleffekt) Cabriolet katto auki kuin oma on. Olin itse "piilossa" Ikean parkkipaikalla, ja näin Cabrion menevän tiellä kauempaa. Olikohan täältä joku?
                                                              Viimeksi muokannut J.Phoenix; 24.6.2013, 20:57. Perustelu: Tuntomerkki jäi

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X