Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Sori, mutta ihan rehellinen kurdituning:
https://lh5.googleusercontent.com/-U...607_165416.jpg
Comment
-
Äiti ja tytär samassa bongauksessa :) multakin menny ohi, pitäs vissii koittaa olla tarkempi tuolla liikenteessä.......Alkuperäinen kirjoittaja päivi ripatti Näytä viestiIhan vaan Päivi... :) Nyt en kyllä valitettavasti sua huomannu...meni ihan ohi ! Moro nyt kuitenkin !
Comment
-
Täältä nousee käsi!Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestiMusta b7 avant kerhotarralla varustettuna, herkkumesta grillin pihassa päivällä kuka tunnustaa? Itse olin sillä mustan rantakirpun kyydissä.
Comment
-
Moro,moro, nostin kyllä lapasen, olin C5:lla kun oli vähän sateinen päivä ja piti kuskata työkavereita.Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti..ja mattolaiturilla eilen istuskellessa bongasin Killerin kruisailemassa. :D
Comment
-
Tuo b7 bongaus varmaan minun vekotin jos oli ti tai ke päivä. Oli samassa hallissa hieno mattamusta R8 V10.Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiMuutamat kilvenalusbongaukset tältä viikolta: harmaa B6/B7 Avant (Vertinit alla?) Kampin Europarkissa, mattamusta B8 Avant Hitsaajankadulla ja mattolaiturilla eilen istuskellessa bongasin Killerin kruisailemassa. :D
Comment
-
Tais olla keskiviikkona aamulla, jos en ihan väärin muista.Alkuperäinen kirjoittaja Edi Näytä viestiTuo b7 bongaus varmaan minun vekotin jos oli ti tai ke päivä. Oli samassa hallissa hieno mattamusta R8 V10.
Comment
-

Comment