J.Phoenix tais tulla bongattua Kantsun nesteen valoissa puolenpäivän jälkeen. Itse olin jalkapatikassa postista tulossa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Enpä tainnu olla minä. Hassua, sillä olisin aivan hyvin voinu olla koska käyn aina pesemässä siinä Nesteen hallissa. Mutta just tällä kerralla olikin joku muu. Ilmeisesti pk-seudulla onkin sitten ainakin yksi samanvärinen Cabrio lisäksi... Olisko ollu sama minkä näin Vantaan Ikealla viime viikolla. Taisi olla vielä jenkkipuskurit tms.J.Phoenix tais tulla bongattua Kantsun nesteen valoissa puolenpäivän jälkeen. Itse olin jalkapatikassa postista tulossa.
Comment
-
Morjesta vaan Pasi, itse siinä pihassa sulatin luuria korvaani, hyvin naamioituneessa (todella kurasessa) kulkineessani :) Olisin kyl muuten tullu turiseen. Näyttävän olonen kulkine tuo sun paha nelonen ja kuulostkin hyvältä!Alkuperäinen kirjoittaja lampi Näytä viestiminähän ylöjärven shellinbaarissa olin pahanelosella. ja samalla meinasi kolahtaa siinä pihalla, mutta ehdin alta pois.
Comment
-
Juu tarkemmassa syynissä huomasin parien listojen puutteen yms, mutta olihan se sairaan hieno!Alkuperäinen kirjoittaja vvuori Näytä viestiTuttavapiirin laitoksia tuon "risan" osastolla majailevat kulkineet, omakin kulkine löytyi samaiselta osastolla. Tosiaan s2 kyseessä, joka naamioitu sisustaa ja ulkokuorta myöten pitkälle Rs2:ksi, oli vielä keskeneräisenä ja viimeistelemättömänä messuilla. Keltaoranssi Coupe bongattiin kyllä pihalta!
onneks omassa on naarmuja ja pikku kolhuja niin sillä uskaltaa ajellakin :)
Comment
-
Jeps, minähän se olin. Yllätyin itsekin että huomasin sut, normaalisti tulee ajeltua aikalailla laput silmillä. ;)Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiKukas morjesteli eilen Salon keskustassa, Turuntiellä sinisestä A6 4f:stä? Pehu? Itse olin liikkeellä V8:lla.
Comment
-
Bongasit minut. :) Kävin verkkokaupassa ostoksilla.Alkuperäinen kirjoittaja seepra Näytä viestiTänään Oulun Verkkokaupan pihalla ihan tumma RS2, rekkari alkoi muistaakseni RTG-XXX. Liekö kerholaisia?
Comment
-
Hetki sitten Mikkelin ohitustiellä trailerilla valkea Sport quattro matkalla kohti etelää. Kummasti erottui massasta :)
Comment
-
-
-
Minähän se ruokaostoksilla. Huomasin kyllä tumman B7:an parin auton päässä ;)Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viestiTumma b6 sedan OTO-xxx kilvenalusella Riksun prisman parkissa hetki sitten.
Comment
-
Taisin samaisen kärryn viereen parkkeerata samassa paikassa tuossa äsken. CH:t alla ja taisipa olla ihan ässä.Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viestiMusta B6 farkku @ Prisma Iisalmi äsken. Kilvenaluset molemmissa päissä.
Comment

Comment